۶۰۰۵۰۸
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

همکاری کلر فوی با کمپانی سونی قطعی شد

کلر فوی در دنباله «دختری با خالکوبی اژدها»

کلر فوی بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب که با ایفای نقش ملکه الیزابت دوم در سریال تحسین‌شده «تاج و تخت» (The Crown) به شهرت رسیده، در دنباله جدید «دختری با خالکوبی اژدها» مقابل دوربین می‌رود.

آی سینما: کلر فوی بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب که با ایفای نقش ملکه الیزابت دوم در سریال تحسین‌شده «تاج و تخت» (The Crown) به شهرت رسیده، در دنباله جدید «دختری با خالکوبی اژدها» مقابل دوربین می‌رود.
کلر فوی در دنباله «دختری با خالکوبی اژدها»
این بازیگر 33 ساله انگلیسی قرار است نقش شخصیت اصلی رمان «دختری در تار عنکبوت» را بازی کند. تولید این پروژه سینمایی که محصول «سونی پیکچرز» است از ژانویه آینده در برلین و استکلهم آغاز می‌شود و از 19 اکتبر 2018 در سینماهای دنیا به نمایش در می‌آید.

به گزارش «ورایتی»، فده آلوارز که فیلم موفق «نفس نکش» را سال گذشته بر پرده سینماها داشت، برای کارگردانی این پروژه قرارداد بسته است. کارگردان اروگوئه‌ای درباره همکاری با فوی گفته است: «از این که کلر قرار است نقش شخصیت لیزبت سلندر را مقابل دوربین ایفا کند بسیار هیجان‌زده‌ام.»

او همچنین در ادامه بر قابلیت‌های بازیگر ۳۳ ساله انگلیسی فیلم جدیدش تاکید کرده: «کلر استعدادی کمیاب و خارق‌العاده است که زوایای جدید و هیجان‌انگیزی را به شخصیت لیزبت اضافه خواهد کرد. بی‌صبرانه دلم می‌خواهد این داستان جدید را با بازی کلر به عنوان شخصیت محوری فیلم برای مخاطبان سراسر دنیا به تصویر بکشم.»

فوی برای بازی در نقش ملکه الیزابت در سریال نتفلیکس موفق به دریافت نامزدی جایزه تلویزیونی امی شده است. او پیش از این، جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران را برای ایفای این نقش دریافت کرده است. جدیدترین فیلم فوی با عنوان «نفس بکش» که نقش مقابل اندرو گارفیلد را ایفا کرده، پنج روز پیش (۱۱ سپتامبر) در جشنواره فیلم تورنتو اکران جهانی شد.

استیون نایت با همکاری آلوارز و جی باسو نگارش فیلمنامه «دختری در تار عنکبوت» را بر عهده داشته است. این اولین اقتباس سینمایی از رمان معروف سوئدی است که به زبان انگلیسی تهیه و تولید می‌شود. این رمان سال ۲۰۱۵ منتشر شد و اولین کتاب در این مجموعه داستانی است که توسط استیگ لارسن نوشته نشده است. لارسن خالق و مولف سه‌گانه نخست مجموعه «هزاره» است که روایتگر داستان سلندر و روزنامه‌نگاری به نام مایکل بلومکویست است. لارسن در سال ۲۰۰۴ از دنیا رفت.

کتاب‌های قبلی این مجموعه در گذشته در قالب سه فیلم سینمایی سوئدی زبان و با بازی نومی رپس در نقش هکر معروف و با استعداد مقابل دوربین رفته بود.

فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» که با بازی رونی مارا و دنیل کریگ در سال ۲۰۱۱ روی پرده رفت، بازسازی نسخه سوئدی همین فیلم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج