۶۰۰۵۵۴
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

امشب در «امی» چه خبر است؟

امشب و در لس آنجلس آمریکا یکی از بزرگ ترین جشن های سال برگزار خواهدشد. جشنی که از مدت ها قبل و درست بعد از اعلام نامزدهای دریافت جوایز، علاقه مندان مخصوص خودش را منتظر نگه داشته. جشنی که اغلب از آن به عنوان اسکار تلویزیون یاد می کنند. شاید تا الان حدس زده باشید که این کدام جشن است.

روزنامه تماشاگران امروز - احسان خراسانی: امشب و در لس آنجلس آمریکا یکی از بزرگ ترین جشن های سال برگزار خواهدشد. جشنی که از مدت ها قبل و درست بعد از اعلام نامزدهای دریافت جوایز، علاقه مندان مخصوص خودش را منتظر نگه داشته. جشنی که اغلب از آن به عنوان اسکار تلویزیون یاد می کنند. شاید تا الان حدس زده باشید که این کدام جشن است.

یک بار دیگر به محل برگزاری دقت کنید. بله؛ لس آنجلس، همان جایی که هر سال میزبانی این جشن را برعهده دارد. حالا دیگر حتما متوجه شدید که درباره مراسم بزرگ «اِمی» (Emmy) صحبت می کنیم. بزرگ ترین جشن تلویزیونی که در آن هر سال برندگان بهترین آثار هنری جوایز خود را دریافت می کنند.

این شصت و نهمین مراسم «امی» خواهدبود که امشب در آمریکا برگزار می شود و بدون شک طبق معمول هر سال میلیون ها نفر منتظر اعلام برنده ها خواهندبود.

جالب است بدانید این مراسم هر سال بین چهار شبکه تلویزیونی «ای بی س»، «سی بی اس»، «فاکس» و «ان بی سی» در حال گردش است و امسال دوباره نوبت «سی بی اس» شده تا این مراسم را به صورت زنده پخش کند. همچنین «استیون کولبر»، تهیه کننده و مجری مشهور آمریکایی، اجرای مراسم را برعهده خواهدداشت. بعد از این توضیحات بد نیست نگاهی داشته باشیم بر نامزدهای دریافت جوایز این مراسم:

در بین نامزدها، سریال معروف «وست ورلد» (Westworld) و برنامه تلویزیونی «Saturday Night» بیش از ۴۰ نامزد، بهترین آمار از این حیث را به خود اختصاص داده اند. البته از این عبور نکنیم که ازدیاد برنامه های تلویزیونی باعث شد که ۲۱ هزار عضو رای دهنده، مجبور به کنار گذاشتن برخی از آثار شوند. با این وجود، در بین نامزدهای دریافت جایزه، چشم مان به سورپرایزهای زیادی بر می خورد. همین که مجموعه «وست ورلد» با وجود تنها یک فصل اکران، ۲۲ نامزد در بین بهترین ها دارد، خیلی ها را شگفت زده کرده.

چند سالی بود که برنامه های مربوط به یک ژانر خاص، توجه زیادی را به خودشان جلب نمی کردند اما «وست ورلد» توانست سرانجام توجه آکادمی را به خود جلب کند.

از دیگر سورپرایزها می توان به مجموعه «نابغه» اشاره کرد، مجموعه ای ساخته شبکه «نشنال جئوگرافیک» که در زمان پخش، تبلیغ چندانی انجام نداد ولی اکنون نامش در میان کاندیداهای دریافت جایزه امی در بخش های همچون جمله بهترین سریال و بهترین کارگردان، دیده می شود.

از بزرگ ترین آثار نادیده گرفته شده هم می توان به «آمریکایی ها» اشاره کرد. بعد از اینکه آکادمی این سریال جاسوسی شبکه FX را کشف کرد، خیلی ها انتظار داشتند که آمریکایی ها در میان نامزدها قرار بگیرد، اما این اتفاق نیفتاد. اگرچه این فیلم نمایندگانی از جمله «کری راسل» و «متیو ریس» در بین بهترین بازیگران دارد. حالا بد نیست نگاهی داشته باشیم روی آثار و افرادی که برای دریافت جایزه در مراسم امشب شانس بیشتری دارند و انتظار می رود که برنده شوند:

سرگذشت ندیمه (نامزد بهترین سریال درام):
امشب در «امی» چه خبر است؟

این سریال براساس رمانی نوشته «مارگارت اتوود» که در سال 1985 آن را نوشته، ساخته شده. داستان اصلی درباره وقایع بعد از ترور رییس جمهور آمریکا و به گلوله بستن تمامی اعضای کنگره است. بعد از این اتفاق حکومت جدیدی در کشور آمریکا به وجود می آید کدر آن آزادی های مردم از بین می روند و هیچ دینی به جز دین رسمی کشور به رسمیت شناخته نمی شود.

طبق گفته کارشناسان، این فیلم را می توان یکی از درام های سیاسی لقب داد که در عوض شدن جشن مراسم امشب هم نقش زیادی خواهدداشت. انتظار می رود با صحبت درباره این فیلم در امی ۲۰۱۷، صحبت ها درباره دونالد ترامپ هم بیشتر شود چرا که بسیاری از صحنه های فیلم جنبه سیاسی هم دارند. مخصوصا حضور استیون کولبر روی سن، باعث بیشتر شدن صحبت های سیاسی درباره رییس جمهور فعلی آمریکا خواهدشد. چون کولبر پیش از این گفته بود: «مهم ترین و بزرگ ترین ستاره تلویزیون در یک سال اخیر کسی نبوده جز دونالد ترامپ!»

معاون رییس جمهور (نامزد بهترین سریال کمدی):
امشب در «امی» چه خبر است؟

سریال «Veep» داستان یک سناتور ایالات متحده آمریکا را روایت می کند که این فرد موفق به رسیدن به مقام معاونت رییس جمهور می شود. اما اتفاقات جالب داستان جایی رقم میخورد که هیچ چیز مطابق انتظار پیش نمی رود و شرایط برای خانم «سلینا میر» دقیقا همان طور رقم می خورد که دوستانش به او اخطار داده بودند. بازیگر نقش اول این سریال «جولیا لوییس دریفوس» است. او همچنین برای دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در فیلم های کمدی نیز در بین نامزدها قرار گرفته است.

الیزابت ماس (نامزد بهترین بازیگر زن دارم):
امشب در «امی» چه خبر است؟

ماس برای ایفای نقش در سریال پرطرفدار «The Handmaid's Tale» نامزد شده و احتمال اینکه امشب جایزه را برای خود کند بسیار بالاست. او که 35 سال دارد و کار حرفه ای اش را از سال 1990 شروع کرده، در تیم تهیه کنندگی این سریال 10 قسمتی هم حضور دارد. ماس پیش از این نیز هشت بار توسط آکادمی به عنوان نامزد در لیست قرار گرفته بود اما به جرات می توان گفت این اولین باری ست که همه به طور مشترک ضمن تحسین بازی نظیر او، اعتقاد دارند که ماس لایق این جایزه است.

میلو ونتیمیگلیا (نامزد بهترین بازیگر مرد درام):
امشب در «امی» چه خبر است؟

اگر پیش از این سریال «قهرمانان» را دیده باشید، به یاد خواهیدآورد که ونتیمیگلیا در نقش «پیتر پترلی» بازی فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت. او حالا برای ایفای نقش در سریال «This is Us» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در سریال های درام شده است.

جسیکا لانگ (نامزد بهترین بازیگر زن سریال محدود تلویزیونی):
امشب در «امی» چه خبر است؟

لانگ بدون شک یکی از پرافتخارترین بازیگرانی است که امشب شانس بردن جایزه را دارد. او که پیش از این پنج بار برنده جایزه گلدن گلوپ و دو بار برنده جایزه اسکار شده، امشب برای ایفای نقش در سریال «Feud» بین نامزدها قرار گرفته و البته چهره مهم دیگری به نام «نیکول کیدمن»، برای ایفای نقش در سریال «Big Little Lies» شانس برنده شدن را دارد.

رابرت دنیرو (نامزد بهترین بازیگر مرد سریال محدود تلویزیونی):
امشب در «امی» چه خبر است؟

چه اسمی بزرگ تر از رابرت دنیرو 74 ساله آمریکایی برای دریافت این جایزه؟ فراموش نمی کنیم که او سال 2015 به عنوان بزرگ ترین بازیگر تاریخ سینما انتخاب شد و حالا امشب فرصت این را دارد که برای بازی در سریال «The Wizard Of Lies» یکی از جوایز مهم امی 2017 را دریافت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرجان

      من موندم چطور ریس ویترسپون با اون بازی درخشانش توی دروغ های کوچک بزرگ کاندیدم حتی نشد؟ حق ریس بود جایزه رو ببره نه نیکول کیدمن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج