۶۰۰۶۴۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مدل برند شما...!

توسعه فردی در دنیای امروز دیگر نسخه های عمومی و رایج را نمیپذیرد. باید پذیرفت که دوران نصایح برایان تریسی ها کاربردی جز ترویج و ایجاد انگیزه ندارد و نسخه عملی مبتنی بر شرایط فردی را در اختیار هیچ یک از ما قرار نمی دهد.

ماهنامه معیشت - بهروز شیخ رودی: توسعه فردی در دنیای امروز دیگر نسخه های عمومی و رایج را نمیپذیرد. باید پذیرفت که دوران نصایح برایان تریسی ها کاربردی جز ترویج و ایجاد انگیزه ندارد و نسخه عملی مبتنی بر شرایط فردی را در اختیار هیچ یک از ما قرار نمی دهد. یکایک ما برای توسعه فردی خود و دستیابی به جایگاه شایسته خودمان در جامعه انسانی به روش های عملی و منسجم در چارچوب یک مدل شخصی متناسب با خودمان نیازمندیم.

روش شما برای توسعه شخصی شما

دانیلا ویک، یکی از مربیان و استراتژیست های فعال در حوزه برند شخصی، برای توسعه همه جانبه و یکپارچه نام، مهارت ها و کسب و کار الگویی مبتنی بر روابط میان انسان ها (انسان با انسان) ارائه داده است. او این روش را Metodo You یا همان روش شما نام گذاری کرده است.
مدل برند شما...!

روش پیشنهادی دانیلا از چهار بخش تشکیل شده است که «شما» کانون اجزای این مدل به شمار می روید؛ یعنی باید این اجزا را حول محور خودتان بنا کنید.

- مربیگری شما؛
- برند شخصی شما؛
- شبکه ارتباطات شما؛
- کسب و کار شما.

اجزای تشکیل دهنده روش شما برای توسعه شما به کار می آیند. با توجه به اینکه موضوع محوری ما، شهرت و نام شخصی شماست، در ادامه به «برند شخصی شما» می پردازیم.

مدل برند شخصی شما

آیا در آرزوی مسیری تازه در زندگی خود هستید آیا مایلید شهرت و اعتبارتان را برای دستیابی به اهدافتان مدیریت کنید؟ بسیاری از ما آرزوی مسیری تازه در زندگی خود داریم و می خواهیم منبع شهرت و اعتبارمان را دریابیم.

با اینکه در دنیای سرشار از تغییر، روش ها و فرمول های متعددی وجود دارند که زندگی شخصی و شهرت ما را پر از تجربیات و چالش های روزافزون می کنند، اما بیشتر ما نیازمند روشی ساختارمند برای بازآفرینی خودمان و زندگی مان هستیم. روشی مفید و موثر که ما را به نتیجه برساند، نه آنکه ما را با انبوهی از اطلاعات و مطالعات موردی حیران واگذارد.

«مدل برند شخصی کانواس» یک الگوی موفق برای ساخت و بازآفرینی نام و برند شخصی شما به شمار می رود.

این مدل یک صفحه ای هرچند ممکن است بسیار ساده و ابتدایی بنمایاند، اما نباید فراموش کرد که امروز «طرح یک صفحه ای» کسب و کار کانواس در دنیای کسب و کارهای جدید و استارتاپ ها نیز شگفتی های متعددی آفریده و چراغی فراروی مسیر کسب و کارها روشن کرده است.

با کمک مدل برند شخصی کانواس شما می توانید تردیدها را با اطمینان جایگزین کنید. این مدل به بازآفرینی و طرح ریزی هزاران برند شخصی در سراسر دنیا کمک کرده است و روشی نظام مند برای بهبود مهم ترین عنصر زندگی شما، یعنی نام شماست، مدل برند شخصی شما.

مدل برند شخصی کانواس، ابزاری تصویری، نوآورانه و قدرتمند است که به شما در ارزیابی خود، نامتان و کارهایی که می توانید انجام دهید، کمک می کند.

این مدل یک صفحه ای از نه بخش مختلف تشکیل شده است. بخش هایی که نقشی کلیدی در زندگی و نام شما دارند.

چرا مدل برند شخصی کانواس؟

شما برای رسیدن به هدف نیاز به نقشه راه دارید؛ نقشه راهی «شفاف» و «آسان» که شما را «سریع» به مقصود برساند. مدل برند شخصی کانواس که ما آن را در یک صفحه با نه بخش مختلف می بینیم، همان نقشه راه است.

این نقشه اجزای یک مدل کلی را تبیین می کند و این شما هستید که متناسب با مقصد و مقصودتان آن را تکمیل می کنید و در دسترس دارید تا مطابق این نقشه راه به پیش روید.

مطمئنا این نقشه ساده، قابل فهم و کاربردی در برابر مجموعه ای از فرمول هایی که رابطه هیچ یک با دیگری شفاف نیست، برای ساخت یک برند شخصی کاربردی در زندگی روزمره موثر و مفید واقع می شود.

مدلی برای شما، نه برای سیاستمداران یا مدیران

مدل برند شخصی کانواس یک مدل کاربردی و موفق برای برند شخصی شما در زندگی روزمره است.

اگر شما می خواهید برند شخصی سیاسی یا برند رهبری و مدیریتی خود را بازآفرینی کنید، این مدل برند فقط می تواند تا مرحله نام شما را پیش و پس از آن نقش آفرینی مدیریتی و سیاسی همراهی کند. برای برند شخصی، سیاسی و برند رهبری، کانواس دارای الگویی متفاوت است و باید به سراغ الگوهای تکامل یافته و اختصاصی آن رفت تا به مقصود رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج