۶۰۰۶۶۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

خطر شکست سنگین در کمین «مادر!»

فیلم «مادر» دارن آرنوفسکی یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های جشنواره ونیز و تورنتو بود، اثری که با اینکه مخاطبان آن‌را هو کردند، مورد اقبال منتقدان قرار گرفته است.

دنیای تصویرآنلاین: فیلم «مادر» دارن آرنوفسکی یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های جشنواره ونیز و تورنتو بود، اثری که با اینکه مخاطبان آن‌را هو کردند، مورد اقبال منتقدان قرار گرفته است. حالا سایت سینما اسکور، که کارش بررسی و پیش‌بینی اقبال مخاطب عام سینماست به این فیلم نمره مردود F داده است.
خطر شکست سنگین در کمین «مادر!»

این سایت که کارش را بر اساس یک نظرسنجی شش سوالی از مخاطبان انجام می‌دهد، با این پیش‌بینی شکست سختی را برای «مادر» تصور کرده است. پیش‌تر این سایت تنها به چهار فیلم «سولاریس» استیون سودربرگ، «آن‌ها را به آرامی بکش» آندرو دومینیک، «حشره» ویلیام فریدکین و «می‌دانم چه کسی مرا کشت» کریس سیورستون همچین امتیاز پایینی را کسب کرده‌اند، فیلم‌های که همه با بی‌اعتنایی مخاطب عام مواجه شدند.

سایت باکس آفیس موجو هم در پیش بینی خود اعلام کرده «مادر» در این هفته در ۲۴۰۰ سالن فروش ۳ میلیون دلاری خواهد داشت و در کل هم ۱۲ میلیون دلار خواهد فروخت که یعنی حتی نیمی از بودجه سی‌میلیون دلاری فیلم را هم برنخواهد گرداند.

دارن آرونوفسکی در گفتگویی اعلام کرده بود که تماشاگران بعد از فیلم جدیدش «مادر!» دیگر حتی به روی او هم نگاه نخواهند کرد. چرا که فیلمش را همچون موشکی می‌داند که به سمت دیوار پرتاب می‌شود و به همین دلیل تماشاگران باید خود را برای یک تجربه دیوانه‌وار آماده کنند.

با آن‌که «مادر!» در نخستین نمایش خود در جشنواره ونیز با واکنش‌های بسیار تندی مواجه شده بود و بخشی از سالن به نشانه اعتراض برای فیلم هو کشیدند، به‌شکل غیرمنتظره‌ای نخستین نقدهای منتشر شده از سوی رسانه‌های برجسته سینمایی بسیار مثبت و تحسین‌آمیز است. منتقدان همگی از جسارت فیلم تمجید کرده‌اند و تماشای آن‌ را یک تجربه هولناک و کاملا درگیرکننده دانسته‌اند. با این‌حال، نظرات درباره جنبه‌های مختلف محتوایی و ریشه‌یابی آن‌ها متفاوت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج