۶۰۰۸۵۵
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

پنجمین امتیاز هدر رفته؛ آسیا علیه پرسپولیس

بازی کردن در لیگ برتر بعد از بازی‌های آسیایی، تا به حال ۵ امتیاز از پرسپولیس گرفته است.

وبسایت نود: بازی کردن در لیگ برتر بعد از بازی‌های آسیایی، تا به حال ۵ امتیاز از پرسپولیس گرفته است.

دیدار مقابل پیکان، چهارمین مسابقه‌ای بود که پرسپولیس بعد از بازی در لیگ قهرمانان آسیا، باید به فاصله‌ای کمتر از یک هفته در لیگ برتر هم بازی می‌کرد. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سه اسفند سال قبل شروع شد و حالا پرسپولیس در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها حضور دارد. رقابت در دو تورنمنت نفس‌گیر و مهم، امان تیم برانکو را بریده است. پرسپولیس که در این مدت هوادارانش را به پیروزی عادت داده، در نیمی از مسابقاتی که بعد از بازی‌های آسیایی بوده، پیروز نشده است.

پرسپولیس ده اسفند ۹۵ در بازی که مهمان بود، سه بر دو الوحده را شکست داد. شاگردان برانکو چهار روز بعد مجبور بودند در لیگ برتر هم در زمین نفت تهران، با این تیم مسابقه بدهند. دیداری که در نهایت با برد دو گله پرسپولیس به پایان رسید. این تیم در ۲۱ فروردین هم در آزادی به مصاف الریان رفته بود که مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس پنج روز بعد برای بازی در لیگ برتر مجبور بود تا تبریز سفر کند تا مقابل ماشین‌سازی قرار بگیرد. دیداری که باز هم پرسپولیس برنده مسابقه بود. ولی با ادامه موازی‌ بودن برنامه لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، تاثیرات آن در نتایج پرسپولیس هم نمود پیدا کرد و آن‌ها امتیازات دو دیدار بعدی را از دست دادند. پرسپولیس ۴ اردیبهشت با الهلال در عمان بازی کرده بود. پنج روز بعد هم در آزادی پذیرای ذوب‌آهن بود. پرسپولیس نه دیدار آسیایی‌اش را برد و نه بازی در لیگ برتر.

تیم برانکو برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا هم لیگ برتر را فدای آن رقابت‌ها کرد. پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی با تمام قوا ظاهر شد و حریف را گل‌باران کرد. ولی در بازگشت به لیگ، مجبور شد به بازیکنان اصلی‌اش استراحت بدهد. اتفاقی که سه امتیاز شیرین را از پرسپولیس گرفت. پرسپولیس که پنج روز قبل در آسیا بازی داشت، در دیدار مقابل پیکان شکست خورد تا در کورس صدرنشینی، از پارس‌جنوبی‌جم عقب بیافتد. دیدارهای فرسایشی آسیا و خستگی بازیکنان، تاثیرش را روی نتایج تیم در لیگ برتر گذاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نَش

      فدا سرشون قرار که نیس همش پرسپوریس ببره

    • milad bigdeli

      اینا همه بهونست تیم قهرمان همیشه قهرمانه و باید استوار باقی بمونه

    • بدون نام

      میخوای کلا پرسپولیس تو لیگ بازی نکنه بعد اسیا میاد هر وقت دلش خواست بازی کنه اخه این حرفهای الکی چیه مینویسید تو کل دنیا اینجوری بازی میکنن دیگه حالا تازه تو ایران زیاد هم استراحت میکنن بازی رو میخوابونن

    • بدون نام

      میخوای کلا پرسپولیس تو لیگ بازی نکنه بعد اسیا میاد هر وقت دلش خواست بازی کنه اخه این حرفهای الکی چیه مینویسید تو کل دنیا اینجوری بازی میکنن دیگه حالا تازه تو ایران زیاد هم استراحت میکنن بازی رو میخوابونن

    • ایمانی

      دلیلش اینه که بین ۲ بازی آسیایی نمیشه دوپینگ کرد

    • ❤۹یـه پرسپولیسی هـــزار آتــــیـــشــــه۹❤

      پرسپولیس خسته بود برنامه ریزی فدراسیون فوق العاده متاسفانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج