۶۰۰۸۷۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد تغییر نمی کند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ساعت و نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در نیمه دوم سال توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه اعمال چنین تغییراتی با مصوبه‌ شورای ترافیک تهران مقدور است طرح ترافیک و زوج و فرد همچون نیمه نخست سال خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ساعت و نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در نیمه دوم سال توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه اعمال چنین تغییراتی با مصوبه‌ شورای ترافیک تهران مقدور است طرح ترافیک و زوج و فرد همچون نیمه نخست سال خواهد بود.
سردار محمدرضا مهماندار درباره تدابیر پلیس برای بازگشایی مدارس و آغاز مهرماه، اظهار کرد: برابر پیش‌بینی‌هایمان احتمالا از ابتدای مهرماه شاهد افزایش ۳۰ درصدی در حجم ترافیک باشیم که این افزایش در ساعات پایانی صبح و همچنین هنگام غروب آفتاب بیشتر به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه در همین راستا مأموران پلیس راهور در آماده‌باش هستند، گفت:‌ برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه نیز انجام شده و ما از مدارس خواسته‌ایم تا تکلیف سرویس‌ها را پیش از آغاز سال تحصیلی مشخص کنند تا دانش‌آموزان از همان روز نخست با سرویس به مدرسه بروند و دیگر نیازی به حضور والدین و خودروهای شخصی در اطراف مدارس نباشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اینکه آیا ممکن است با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد نیز تغییر کند به ایسنا، گفت: اعمال چنین تغییراتی با مصوبه‌ شورای ترافیک تهران مقدور است و تاکنون چنین تصمیمی برای تغییر در ساعات آغاز یا پایان طرح ترافیک و زوج و فرد اتخاذ نشده است.

مهماندار اضافه کرد: بنابراین طرح ترافیک و زوج و فرد همچون نیمه نخست سال از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و طرح ترافیک در ساعت 17 و طرح زوج و فرد در ساعت 19 به پایان می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابزار

      طرح ترافیک شده ابزاره جذب درآمد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج