۶۰۰۹۴۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

سرباز ربوده شده ایرانی زنده است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اعلام کرد: سعید براتی سرباز ربوده شده سیستان و بلوچستانی زنده است و همچنان پیگیر برگرداندن او به کشور هستیم.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اعلام کرد: سعید براتی سرباز ربوده شده سیستان و بلوچستانی زنده است و همچنان پیگیر برگرداندن او به کشور هستیم.

سردار قاسم رضایی افزود: آخرین پیگیرهایی که داشته ایم و همچنان دنبال آن هستیم، این است که از طریق سیستم های اطلاعاتی و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و هم از طریق اقوام منطقه دو طرف (منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان) مطلع شدیم که این سرباز در اختیار آنان بوده و زنده است.
۱۲ نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و ۹ سرباز وظیفه اوایل اردیبهشت ماه امسال در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست، مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند که در این این میان سعید براتی یکی از سربازان وظیفه ربوده شد.
سردار رضایی اضافه کرد: اکنون در حال رایزنی هستیم تا این سرباز را به خانواده اش باز گردانیم.
وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به بازگرداندن این سرباز ایرانی به وطن، افزود: از دولت پاکستان و مسئولان پاکستانی در این زمینه درخواست داشتیم که سرباز ایرانی سالم به کشور بازگردد که آنان در این خصوص تلاش می کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اضافه کرد: حتی در این خصوص سفیر ایران در پاکستان نشست هایی با دادستان کل پاکستان برگزار کرده تا سرباز یاد شده سالم به آغوش خانواده خود بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادر

      چند روز پیش گفتم پاکستان با ملت و دولت ایران صداقت ندارد و نان به نرخ روز میخورد اگر واقعا صداقت داشت آلان سرباز مرزبانی مان داخل خاک پاکستان اسیر تکفیری ها و تروریست های وهابی نبود بازم آقایان دولتمرد بگویند کشور برا در و دوست پاکستان. خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج