۶۰۱۰۵۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

چهارمین برنامه «آهنگ» با سردبیری بهرنگ تنکابنی میزبان شهرداد روحانی می‌شود

این روزها در ارکستر سمفونیک تهران چه می‌گذرد؟‌

چهارمین برنامه‌ی موسیقی «آهنگ» با سردبیری و اجرای بهرنگ تنکابنی میزبانِ شهرداد روحانی می‌شود تا این آهنگساز و رهبر ارکسترِ برجسته در گفت‌وگویی صریح درباره‌ی فعالیت‌هایش، ارکستر سمفونیک و زندگی‌‌اش بگوید.

فیلم‌نت نیوز: چهارمین برنامه‌ی موسیقی «آهنگ» با سردبیری و اجرای بهرنگ تنکابنی میزبانِ شهرداد روحانی می‌شود تا این آهنگساز و رهبر ارکسترِ برجسته در گفت‌وگویی صریح درباره‌ی فعالیت‌هایش، ارکستر سمفونیک و زندگی‌‌اش بگوید.

شهرداد روحانی، یکی از شناخته‌شده‌ترین رهبران ارکستر در ایران است که سال‌ها به عنوان رهبر مهمان با ارکستر سمفونیک تهران همکاری داشته است؛ او حدود دو سال قبل به عنوان رهبر ثابت ارکسترسمفونیک تهران فعالیت خود را آغاز کرد و پس از سال‌ها آشفتگی توانست سر و سامانی به این ارکستر دهد.

روحانی در هنرستان موسیقی ملی تحصیل کرد و بعد از آن عازم وین شد تا در رشته موسیقی ادامه تحصیل دهد. او در سال ۱۹۷۵ در رشته آهنگسازی و تنظیم موسیقی از آکادمی موسیقی وین در اتریش فارغ‌التحصیل شد. او همچنین از دانش‌آموختگان هنرستان هنرهای زیبا (کنسرواتوار) وین در اتریش است که جوائز و بورسیه‌های تحصیلی مختلفی، هم در اروپا و هم در آمریکا نظیر A.K.M Scholarship در وین پایتخت اتریش، و ASCAP Scholarship در لس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را دریافت کرده است.

شهرت روحانی بیشتر به دلیل تنظیم و رهبری ارکستر کنسرت یانی است که به همراه ارکستر سلطنتی فیلارمونیک (Royal Philharmonic Orchestra) در فضای باز در پارتنون واقع در آتن پایتخت یونان انجام شد.

او تا کنون رهبری چندین ارکستر معتبر را به عنوان رهبر مهمان بر عهده داشته که از آن جمله می‌توان ارکستر سلطنتی فیلارمونیک لندن، ارکستر سمفونیک مینسوتا، سمفونیک کلرادو، سمفونیک سن دیگو، سمفونیک ایندیاناپولیس، سمفونیک نیوجرسی، سمفونی فیلارمونیک زاگرب، سمفونی جوانان آمریکا، و غیره را نام برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج