جاباما
۶۰۱۰۶۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پوستر جدیدی از فیلم Molly’s Game منتشر شد

پوستر جدیدی از فیلم Molly’s Game «بازی مالی» با محوریت ستاره این فیلم یعنی جسیکا چستین (Jessica Chastain) منتشر شده است که وی را با عینکی آفتابی به تصویر می‌کشد.

سینما گیمفا: پوستر جدیدی از فیلم Molly's Game «بازی مالی» با محوریت ستاره این فیلم یعنی جسیکا چستین (Jessica Chastain) منتشر شده است که وی را با عینکی آفتابی به تصویر می‌کشد. این فیلم اخیراً در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش در آمده و تحسین منتقدان را برانگیخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.
پوستر جدیدی از فیلم Molly’s Game منتشر شد

«بازی مالی» داستان مالی بلوم (Molly Bloom) را روایت خواهد کرد؛ بلوم یکی از بازیکنان سابق المپیک بوده است که به مسابقات پوکر زیرزمینی روی آورد؛ مسابقاتی که چهره‌های مشهور هالیوودی، ورزشکاران مطرح، تاجرین برجسته و حتی خلافکاران روسی نیز در آن شرکت داشتند. در نهایت «اف‌بی‌آی» وی را دستگیر و روانه زندان کرد.

به تازگی پوستر جدیدی از این فیلم که در جشنواره تورنتو به نمایش در آمده و با واکنش مثبت منتقدان همراه شده، منتشر شده است که از زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

به نظر می‌رسد که فیلم «بازی مالی» یکی از مهره‌های اصلی فصل جوایز سینما باشد. بحث‌های مرتبط با بازی خوب جسیکا چستین و حتی ادریس البا (Idris Elba) در شبکه‌های مجازی روز به روز بیش از پیش می‌شود و احتمال می‌رود که این دو از نامزدهای رشته بهترین بازیگر جوایز سینمائی معتبر باشند. از سوی دیگر، «بازی مالی» توسط آرون سورکین (Aaron Sorkin) یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های هالیوود نوشته و کارگردانی شده است.
سورکین تجربه نگارش داستان فیلم‌هایی نظیر A Few Good Men «چند مرد خوب»، The American President «رئیس جمهور آمریکا» و Steve Jobs «استیو جابز» را بر عهده داشته است. نگارش فیلمنامه The Social Network «شبکه اجتماعی» به کارگردانی دیوید فینچر (David Fincher) که درباره سرگذشت مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) بنیان‌گذار شبکه اجتماعی فیسبوک است نیز جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی از مراسم اسکار را برای سورکین به ارمغان آورده است.

از سوی دیگر، جسیکا چستین به تازگی و برای نخستین بار در فیلمی ابرقهرمانانه ایفای نقش می‌کند و مدتی است که مقابل دوربین سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) در فیلم X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس تاریک» رفته است. نقش وی در این پروژه هنوز مشخص نشده است.

فیلم «بازی مالی» به صورت گسترده از روز چهارشنبه ۱ آذر ماه (۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) به روی پرده‌های سینما خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج