جاباما
۶۰۱۱۱۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

امکان تگ کردن ویدیو در Google Map

گوگل به تازگی و خارج از اطلاع رسانی های معمول، قابلیت جدیدی را به سرویس گوگل مپ اضافه کرده است که به کاربران این امکان را می ‌دهد تا به مکان های ثبت شده در نقشه، ویدیو هم اضافه کنند.

وب سایت کلیک: گوگل به تازگی و خارج از اطلاع رسانی های معمول، قابلیت جدیدی را به سرویس گوگل مپ اضافه کرده است که به کاربران این امکان را می ‌دهد تا به مکان های ثبت شده در نقشه، ویدیو هم اضافه کنند.
امکان تگ کردن ویدیو در Google Map

از این پس وقتی مکانی را در گوگل مپ جستجو می کنید در قسمتی از صفحه که پیش‌تر تصاویر مربوط به آن مکان را نمایش می داد، ویدیو مربوطه هم نشان داده می شود.

هم اکنون تنها راهنماهای محلی که پروفایل آن ها در گوگل مپ تایید شده است و به طور معمول درباره مکان های عمومی نظیر پارک ها، رستوران ها و غیره تصاویر و متن در این سرویس قرار می دهند، می توانند با استفاده از دستگاه های اندرویدی محتوای ویدیویی نیز آپلود کنند، اما پیش بینی می شود که در آینده نزدیک این امکان برای تمامی کاربران گوگل مپ نیز فراهم شود؛ بدین ترتیب شرکت ها، فروشگاه ها و غیره می توانند برای معرفی بهتر خود علاوه بر متن معرفی و تصاویر، محتوایی ویدیویی هم آپلود کنند.

گفتنی است؛ ویژگی جدید نمایش ویدیو در گوگل مپ در اواخر ماه گذشته میلادی (آگوست ۲۰۱۷) و به دور از اطلاع رسانی های معمول فعال شد و به تازگی اخبار آن در خبرگزاری ها منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج