۶۰۱۱۵۲
۵۰۵۶
۵۰۵۶
پ

بازگشت جان وو با اکشن تریلر «شکار تبهکار»

جان وو پس از یک دهه که مشغول ساخت فیلم‌های حماسی-تاریخی بود ، با فیلم اکشن تریلری با نام «شکار تبهکار»/ Manhunt به زمان حال و دوران معاصر بازگشته است.

بانی فیلم: جان وو پس از یک دهه که مشغول ساخت فیلم‌های حماسی-تاریخی بود ، با فیلم اکشن تریلری با نام «شکار تبهکار»/ Manhunt به زمان حال و دوران معاصر بازگشته است.
بازگشت جان وو با اکشن تریلر «شکار تبهکار»

هنر و تجربه به نقل از ایندی‌وایر نوشت: جدیدترین فیلم کارگردان آثار مطرحی چون «سرسخت»، «تغییر چهره» و «آدم‌کش» به تازگی در جشنواره تورنتو روی پرده رفته است؛ جایی که این تریلر خیانت‌آمیز با نقدهای مثبتی روبه‌رو شد. پیش‌پرده این فیلم روز گذشته برای علاقه‌مندان در فضای مجازی منتشر شد.

داستان درباره دو چیو است، وکیل بین‌المللی موفقی از چین که مدت‌هاست برای کمپانی داروسازی بزرگ و مطرح ژاپنی «تنجین» کار می‌کند. او در شب سالروز شصت‌وپنجمین مهمانی پرزرق‌وبرق شرکت اعلام می‌کند که همکاری‌اش به پایان می‌رسد. چیو همان شب در خانه‌اش مورد حمله قرار می‌گیرد. او بی‌هوش می‌شود اما فردا صبح وقتی چشم باز می‌کند، چاقویی را در دستش می‌بیند و کارمندی از شرکت که در خانه‌اش به قتل رسیده است. چیو به طور طبیعی می‌خواهد بداند چه کسی این پاپوش را برای او دوخته است و به چه دلیل؟ جواب سؤال او با فساد، ظلم و بی‌رحمی و یک جفت زن آدم‌کش ظاهراً شکست‌ناپذیر پیوند می‌خورد!

«شکار تبهکار» هنوز در داخل ایالات متحده پخش‌کننده‌ای نیافته است اما با نظرهای مثبت جشنواره تورنتو بعید نیست که به‌زودی اتفاق خوبی را در این خصوص تجربه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج