جاباما
۶۰۱۳۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آئودی R۸ V۱۰ RWS؛ یک سوپرکار دیفرانسیل عقب

آئودی R۸ V۱۰ RWS ، یک سوپرکار دیفرانسیل عقب و نسخه‌ای جدید از خانواده R۸ این کمپانی است که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ معرفی و رونمایی شد.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: آئودی R۸ V۱۰ RWS ، یک سوپرکار دیفرانسیل عقب و نسخه‌ای جدید از خانواده R۸ این کمپانی است که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ معرفی و رونمایی شد.
آئودی R8 V10 RWS؛ یک سوپرکار دیفرانسیل عقب

کمپانی آئودی در جریان نمایشگاه خودرو فرانکفورت از عضو جدید خانواده R۸ خود رونمایی کرد. این سوپرکار تولید محدود، نام RWS یعنی مخفف خودروهای دیفرانسیل عقب را یدک می‌کشد. آئودی R۸ V۱۰ RWS در دو مدل کوپه و اسپایدر و تنها به صورت دیفرانسیل عقب عرضه خواهد شد. بنابراین در این نسخه باید با سیستم چهار چرخ محرک کواترو در نسخه‌های استاندارد خداحافظی کنیم.

آئودی R8 V10 RWS؛ یک سوپرکار دیفرانسیل عقب

استفان وینکلمن (Stephan Winkelmann)، مدیرعامل آئودی اسپورت در این باره می‌گوید: «مدل ویژه تولید محدود آئودی R۸ V۱۰ RWS حداکثر لذت رانندگی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. این خودرو با استفاده از پیشرانه ۱۰ سیلندر قرار گرفته در میانه خودرو و همچنین سیستم دیفرانسیل عقب، به طور موفقیت‌آمیزی، مفهوم رانندگی با خودروی مسابقه‌ای لمانز R۸ LMS را به خیابان‌ها آورده است.»

آئودی R8 V10 RWS؛ یک سوپرکار دیفرانسیل عقب

در سینه آئودی R۸ V۱۰ RWS، پیشرانه تنفس طبیعی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری مدل استاندارد با قدرت ۵۳۲ اسب بخار و گشتاور ۵۴۰ نیوتن متر قرار گرفته است. این خودرو با استفاده از پیشرانه مذکور، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۳.۷ ثانیه را ارائه می‌دهد که سه دهم ثانیه کندتر از مدل کواترو و یک دهم ثانیه سریع‌تر از مدل اسپایدر خواهد بود. حداکثر سرعت خودرو نیز با مدل چهار چرخ محرک برابر است.

آئودی R8 V10 RWS؛ یک سوپرکار دیفرانسیل عقب

آئودی آر ۸ وی ۱۰ دیفرانسیل عقب ۵۰ کیلوگرم از مدل استاندارد کواترو سبک‌تر است. دلیل این کاهش وزن، حدف قطعاتی مانند کلاچ چند صفحه‌ای و دیفرانسیل مرکزی حذف شده بوده و اکنون این خودرو ۱۵۹۰ کیلوگرم وزن دارد. بر اساس اعلام کمپانی آئودی، تنها ۹۹۹ دستگاه از این سوپرکار تولید و در سراسر جهان عرضه خواهد شد. همچنین قیمت آن در بازار بریتانیا از ۱۱۰ هزار پوند آغاز می‌شود.
آئودی R8 V10 RWS؛ یک سوپرکار دیفرانسیل عقب
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج