۶۰۱۳۲۰
۵۶۹۰
۵۶۹۰
پ

برابوس جی ۶۵؛ هیولای ۱۲ سیلندر با قیمت نجومی

برابوس جی ۶۵ (Brabus G۶۵)، یک خودروی تیونینگ بر پایه مرسدس ای ام جی G۶۵ با پیشرانه‌ای فوق‌العاده قدرتمند است که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش گذاشته شد.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: برابوس جی ۶۵ (Brabus G۶۵)، یک خودروی تیونینگ بر پایه مرسدس ای ام جی G۶۵ با پیشرانه‌ای فوق‌العاده قدرتمند است که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش گذاشته شد.
برابوس جی 65؛ هیولای 12 سیلندر با قیمت نجومی

شرکت تیونر مطرح برابوس آلمان پس از ارائه مدل‌های تیونینگ S۶۵ کابریو و E۶۳S سدان این بار خودروی دیگری را بر پایه مرسدس ای ام جی G۶۵ ساخته و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته است. برابوس جی ۶۵ که با نام برابوس ۹۰۰ نیز شناخته می‌شود، قدرتمندترین خودروی آفرود ۱۲ سیلندر در تاریخ صنعت خودروسازی دنیا خواهد بود.
برابوس جی 65؛ هیولای 12 سیلندر با قیمت نجومی
پیشرانه 12 سیلندر این خودرو دارای حجم 6.3 لیتری بوده و قدرت خارق‌العاده 900 اسب بخار و گشتاور هزار و 500 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. البته امکان لذت بردن و نهایت استفاده از گشتاور 1500 نیوتن متری این خودرو وجود ندارد، چرا که گشتاور تولیدی توسط این پیشرانه به دلیل جلوگیری از نابودی گیربکس بر روی 1200 نیوتن متر محدود شده است.

برابوس جی 65؛ هیولای 12 سیلندر با قیمت نجومی

برابوس جی ۶۵ با استفاده از این پیشرانه فوق‌العاده قدرتمند می‌تواند در مدت تنها ۳.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. بنابراین شتاب این خودروی آفرود تیون شده، ۱.۴ ثانیه سریع‌تر از مدل استاندارد آن خواهد بود. همچنین حداکثر سرعت خودرو به صورت الکتریکی بر روی ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

برابوس جی 65؛ هیولای 12 سیلندر با قیمت نجومی

بر اساس اعلام شرکت برابوس، تنها ۱۰ دستگاه از خودروی تیونینگ G۶۵ ساخته خواهد شد و هر یک از آن‌ها با قیمت نجومی ۶۶۶ هزار یورو معادل ۸۰۰ هزار و ۴۱۲ دلار به فروش می‌رسد. این خودروی شاسی بلند قدرتمند دارای کیت بدنه پهن سفارشی با قطعات فیبر کربنی فراوان خواهد بود و نمای ظاهری خودرو با رینگ‌های ۲۳ اینچی فورج کاری شده و لاستیک‌های یوکوهاما تزئین شده است.

برابوس جی 65؛ هیولای 12 سیلندر با قیمت نجومی

در کابین خودرو نیز تغییراتی به وجود آمده و از چرم به طور قابل ملاحظه‌ای در آن استفاده شده است. همچنین دو صندلی انفرادی در ردیف عقب به همراه یک کنسول مرکزی در میان این دو صندلی با پنل لمسی ۴.۳ اینچی و نگه‌دارنده فنجان به چشم می‌خورد. برابوس G۶۵ یا برابوس ۹۰۰ تنها محصول تیونینگ این شرکت آلمانی در نمایشگاه فرانکفورت نبوده و این تیونر مطرح از چند محصول دیگر خود نیز رونمایی کرده است.
برابوس جی 65؛ هیولای 12 سیلندر با قیمت نجومی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج