۶۰۱۳۳۷
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

جدایی تاریخی اصولگرایان از احمدی ‎نژاد

عبدالله ناصری در یادداشتی در خبرآنلاین آورده است: البته بخش رادیکال و افراطی در اقلیت محض هستند و چهره‎هایی چون آقایان ناطق، ولایتی، باهنر و علی لاریجانی در جبهه اصولگرایان معتدل قرار گرفتند.

عبدالله ناصری در یادداشتی در خبرآنلاین آورده است: البته بخش رادیکال و افراطی در اقلیت محض هستند و چهره‎هایی چون آقایان ناطق، ولایتی، باهنر و علی لاریجانی در جبهه اصولگرایان معتدل قرار گرفتند.

البته هر کدام اینها را هم باید در یک طبقه خاص قرار داد. مثلا نوع رویکرد آقای لاریجانی نسبت به مسائل عمومی، سیاسی، اجتماعی و جریان اصلاحات متفاوت تر از نگاه آقای ولایتی است یا دیدگاه آقای ناطق نوری خیلی خیلی نزدیک به آقای لاریجانی است.
آقای باهنر شاید موقعیتی بین آقای لاریجانی و آقای ناطق با آقای ولایتی داشته باشد. در واقع همه اینها در یک کفه ترازو قرار نمی گیرند. طیف گسترده اصولگرایان معتدل تجربه کسب کرده اند، این تجربه برای همه جریانات سیاسی بسیار بسیار آموزنده است که اولویت و منافع و مصالح جامعه را بر منافع حزبی ترجیح دهند، این اتفاق بزرگی است.

دوره آقای احمدی‎نژاد را دوره مثبتی برای مدیریت توسعه کشور نمی‎دانم. البته جنگ تحمیلی نیز پرحادثه و پرخسارت بود اما به تعبیر امام یک نعمت بود، به نظر من دوره احمدی نژاد هم به رغم بازدارندگی و ضدتوسعه رفتار کردن و حرکت مخالف قانون اساسی، شاید یک نعمت بود!
چه بسا لازم بود که این اتفاق برای جامعه اصولگرا و حتی برای اصلاح طلبان بیفتد تا مقداری واقعیات را با آرمان‌های خودشان نزدیکتر کنند و کانون همسویی و همراهی خودشان را بر محور منافع و مصالح عمومی کشور قرار داده و در عین حال از هویت جناحی و حزبی و گفتمانی خودشان مراقبت و محافظت کنند.

این نکته هم قابل توجه است که یکی از هوشمندی‎های امثال آقای ناطق‎نوری و لاریجانی و برخی دیگر از اصولگرایان معتدل، همراهی با منافع ملی است. آنها به سرعت به خودشان آمدند و جریان تاریخی اصولگرایی را از آقای احمدی نژاد جدا کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ول کنید احمدی نژاد رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درودبر گفتمان عدالت که پرچمش دردست احمدی نژاداست

    • بدون نام

      تازه می خواهیم
      احمدی نژاد رو بگیریم

    • حاکم

      همه تون دور احمدی نژاد بگردید

    • بدون نام

      متاسفم برای تحلیل بچه گانه ات و متاسفم برای خودم که تو مملکتی زندگی میکنم که افرادی مثل شما زندگی میکنند

    • گلی پری

      الان میدانند کهاحمدی نژاد بدبخت دیگه کاره ای نیست همه ازش دوری میکنند اگه رییس بود عین لاشخوار دورش جمع میشدن البته اینا همه توهین به ملت است نمیدانم چرا فراموش کردن که رهبری در خطبه های نماز جمعه بین احمدی نژاد و رفسنجانی رهبری اعلام کردن خط من به احمدی نژاد نزدیکتره وای بر این مسیولین موقعیت پرست و بیجاره بر این مردم ساده وپاک وباصفا شب درازو قلندر بیدار میبینیم بعد از روحانی همین طرفدارانش دشمنش میگردنن به بعدی میجسبند اینا که بازنشستگی ندارند تازنده اند از این بیت المال میجاپند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج