۶۰۱۴۷۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۶/۲۸


فال روزانه 1396/06/28
فال روزانه سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۸ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سال موفقیت شما در زمینه کاری است. ایده های خلاقانه ای که در سر داشتید، به نتیجه می رسد و شما پیشرفت های زیادی را در زندگی تان مشاهده خواهید کرد. بنابراین با اعتماد به نفس کافی سرتان را بالا بگیرید و به راهی که در سر دارید، ادامه دهید. سعی کنید برای دیگران بیش از همیشه ارزش و احترام قائل شوید، با این کار آنها نیز فواید زیادی برای زندگی شما خواهند داشت. اگر مجرد هستید، امسال در ارتباطات کاری تان با فردی آشنا می شوید که شریک زندگی خوبی برایتان خواهد بود. از آنجا که دیگران انتظارات زیادی از شما دارند، سعی کنید که امسال تمام انرژی و توان خود را به کار گیرید تا بهترین خود را در هر زمینه ای که قدم می گذارید، نشان دهید.

فال روزانه 1396/06/28
آیا کسی به توانایی های شما آگاه است؟ شاید شما تا به حالی خیلی به مهارت هایتان بها نداده اید اما از این پس بیشتر آنها را به کار خواهید گرفت. پروژه ای نیمه کاره ای در گذشته داشته اید که به زودی بار دیگر پرونده اش باز می شود و شما را درگیر خود می کند. این کار نه تنها درآمد مالی خوبی برای شما خواهد داشت بلکه شما را در نگاه دیگران نیز قدرتمند و با مهارت تر نشان می دهد. امروز شانس آن را دارید تا هر چه از عشق زندگی تان می خواهید را به دست آورید. بنابراین درنگ نکنید و خواسته هایتان را بدون نگرانی مطرح کنید.

فال روزانه 1396/06/28
به زودی برای یکی از اعضای خانواده تان، اتفاق خوشایندی رخ می دهد. شما نیز درگیر آن موضوع خواهید شد اما سعی کنید که این کار مانع از عقب افتادن دیگر کارهایتان نباشد زیرا برخی از آنها جبران ناپذیرند. در انتهای روز دوستی از شما چیزی طلب می کند، حتی اگر دیر وقت است یا که حوصله ندارید، سعی کنید که خواسته اش را عملی کنید، در غیر این صورت کدورت هایی بوجود می خواهد آمد. اگر چه در محیط کارتان احساس ناامنی می کنید، اما این نگرانی شما بی مورد است و به زودی می فهمید که چقدر نزد مدیرتان محبوب هستید.

فال روزانه 1396/06/28
کمی احساس بی قراری دارید اما نمی دانید که چگونه آن را برطرف کنید. در چند روز اخیر همه چیز برخلاف میل تان پیش م رفته است اما به زودی خبرهای خوبی را خواهید شنید. شاید بالاخره پس از آنهمه تلاش نتیجه سختی هایی که کشیده اید را دریافت خواهید کرد. ممکن است با چیزی مواجه شوید که هیچ گاه انتظارش را نداشته اید اما حال زمان آن است که زاویه دید خود را تغییر دهید و با مسائل به گونه ای دیگر برخورد کنید. مطمئن اتفاقات خوشی برایتان خواهد افتاد.

فال روزانه 1396/06/28

این روزها درگیر مسائل مالی تان هستید. استرسی که این شرایط بر شما وارد کرده است به سادگی برطرف نمی شود، به همین دلیل بهتر است که به جای پیدا کردن راه حل، به کل شرایط را تغییر دهید. به عنوان مثال اگر در محیط کار اذیت می شوید، به دنبال کار دیگری باشید. مجبورید که در مورد نزدیک ترین فرد زندگی تان تصمیمی بگیرید. اگر چه طرف مقابل تان احتیاجی به تغییر ندارد، اما شما خودتان دوست دارید کمی جدی تر به آنچه ذهن تان را درگیر کرده است، فکر کنید. فقط حواس تان باشد قبل از این که قدم دیگری بردارید، خوب فکر کنید و تمام جوانب را در نظر بگیرید.
فال روزانه 1396/06/28

خبرهای خوبی که به شما می رسد را به سرعت پخش نکنید. درست است که هیجان زده هستید اما هنوز از معتبر بودن آن اطمینان حاصل نکرده اید پس کمی دیگر هم صبر کنید. اعتماد به نفس شما از این پس بالاتر می رود و موفقیت های بیشتری را کسب خواهید کرد. اگر مجرد هستید، امروز شانس آن را دارید که با فردی ارتباط برقرار کنید. زمان خوبی است که راز دلتان را فاش کنید و منتظر اتفاقات خوبی در رابطه عاطفی تان باشید. در مورد چیزی که نمی دانید هم نظر ندهید زیرا تنها به ضررتان تمام خواهد شد.

فال روزانه 1396/06/28

اگر پولی به دست تان رسید، آن را عاقلانه خرج کنید. اگر چه خوشگذرانی و خرید لباس هیجان انگیز است اما آیا ارزشش را دارد؟ اگر به درستی در مورد آن تصمیم بگیرید، پول تان در آینده ای نزدیک چند برابر خواهد شد. یکی از دوستان قدیمی تان که چند وقتی با هم در ارتباط نبوده اید، بار دیگر وارد زندگی تان می شود. شما نیز تمایل دارید تا رابطه خود را با او از سر گیرید. شاید بد نباشد یک فرصت دیگر به خودتان دهید. امید اینکه روزهای شاد بیشتری را در کنار او تجربه کنید، زیاد است.

فال روزانه 1396/06/28
امروز پر از انرژی و اشتیاق هستید طوری که دیگران نیز دوست دارند با شما بیشتر در ارتباط باشند. کارهای خانه و محیط کارتان نیز به خوبی و به سرعت پیش خواهد رفت. پس معطل نکنید و کارها و پیشنهادهای جدید را به دست گیرید. امروز هر غیر ممکنی برای شما ممکن می شود. بین شما و شریک زندگی تان جو سنگینی برقرار است. اگر احساس می کنید که با حرف زدن می توانید مشکل تان را حل کنید، تامل نکنید. شاید او هم منتظر عکس العملی از شماست تا دردودل هایش را به زبان آورد.

فال روزانه 1396/06/28

امروز استرس شما زیاد شده است، بنابراین پیشنهاد می کنیم که اگر با دیگران در ارتباط اید، محتاط تر عمل کنید زیرا امکان سوتفاهم و به تبع بحث های جدی وجود دارد. سرتان توی کار خودتان باشد و حتی تا جایی که می توانید تنها باشید تا کمی به آرامش برسید. شما به راحتی می توانید دل عشق زندگی تان را به دست آورید، کافی است کمی بیشتر به او توجه کنید. کارهای ساده ای چون نوشتن یک جمله یا شعر روی کاغذ هم می تواند او را سر شوق آورد. پس از خلاقیت تان برای اتفاقات بهتر زندگی بهره گیرید.
فال روزانه 1396/06/28
شما آماده یک تغییر بزرگ هستید، هیچ شکی در آن نیست اما نباید در این کار عجولانه عمل کنید. مشورت با خانواده می تواند مسیر راحت تری را به شما نشان دهد. موضوعی ذهن شما و شریک زندگی تان را درگیر کرده است. دوست دارید که دست به کاری بزنید اما قبل از شروع قدم به قدم راه را بسنجید. اگر برنامه ریزی شده پیش روید، همه چیز بر وفق مرادتان خواهد بود. به زودی برای یکی از بزرگ ترین سوالات زندگی تان راه حلی پیدا می کنید که خوشحال تان می کند. اما سعی کنید که قبل از هر قدمی با افراد با تجربه مشورت کنید.

فال روزانه 1396/06/28

امروز شما مانند یک خورشید می درخشید طوری که شریک زندگی و اطرافیان تان نیز تحت تاثیر جاذبه شما قرار خواهند گرفت. سعی کنید امروز بیشتر در بیرون از خانه و با دیگران در ارتباط باشید. از طرف دوستی هدیه ای به دست تان می رسد که خوشحال تان خواهد کرد. او این هدیه را برای رفع کدورت ها گرفته است، پس شما نیز دست از لجبازی بردارید و به روال قبلی رابطه تان بازگردید. در محیط کار مسئولیت جدیدی به شما واگذار شده که کمی استرس تان را زیاد کرده است. نگران نباشید زیرا مانند دیگر کارهایتان، از پس این یکی نیز بر خواهید آمد.

فال روزانه 1396/06/28

گاهی دخالت و کنجکاوی می تواند به نفع تان باشد پس لازم نیست که همیشه خودتان را عقب بکشید و از دور تماشاگر باشید. شما زمان زیادی را صرف اهداف تان کرده اید و حال باید از آنها بهترین نتیجه را بگیرید، پس دست از تلاش برندارید. امروز هنگام صحبت کردن با دیگران به حرف هایی که به زبان می آورید دقت کنید. یک کلمه نابجا می تواند همه برنامه هایتان را نقش بر آب کند. اگر فردی نظر شما را به خود جلب کرده، به جای این که روی ایرادهای او تمرکز کنید، به خوبی هایش بیاندیشید. آیا آنقدر هستند که رابطه یا کار خود را با او آغاز کنید؟

فال روزانه 1396/06/28

مسائل مالی نگران تان کرده است اما همچنان اعتماد به نفس خود را بالا نگه داشته اید و این خیلی خوب است. به زودی فردی به کمک تان می آید و تمام نگرانی هایتان برطرف خواهد شد. با فردی قرار ملاقاتی دارید اما چون مدت زیادی است که او را ندیده اید، کمی نگران اید. اجازه ندهید که این نگرانی ها مانع از نشان دادن شخصیت واقعی تان شود. شما گذشته سختی داشته اید که هنوز روی دوش تان سنگینی می کند، اگر آنها را رها کنید، مطمئنا اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mt

      اینا همش خرافاته

    • بدون نام

      عالی دقیقا زده ب هدف ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج