۶۰۱۵۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

سوپرمن و بتمن غوغا می کنند

بعد از فیلم سینمایی «انتقام جویان» و استقبال بی اندازه مخاطبین از این فیلم، تهیه کنندگان بر آن شدند که این راه را ادامه دهند.

سوپرمن و بتمن غوغا می کنند

روزنامه تماشا: بعد از فیلم سینمایی «انتقام جویان» و استقبال بی اندازه مخاطبین از این فیلم، تهیه کنندگان بر آن شدند که این راه را ادامه دهند. آنها به سراغ کمیک بوک ها و گرافیک نوول ها رفتند و حالا یک به یک خبر از تولید فیلم جدید می دهند که در آن ابرقهرمانان دوباره کنار هم جمع می شوند.

روز گذشته داغ ترین خبر، حضور بتمن و سوپرمن در یک فیلم کنار هم بود. دو ابرقهرمان پرطرفدار دی سی کامیکس قرار است برای اولین بار در یک فیلم سینمایی با هم بازی کنند. شرکت برادران وارنر روز شنبه در گردهمایی سالانه کامیک - کان در سن دیگو در کالیفرنیا، به طور رسمی از تولیدفیلمی سینمایی با حضور سوپرمن و بتمن خبر داد.

سوپرمن و بتمن غوغا می کنند

زاک اسنایدر که این روزها فیلم پرفروش «مرد فولادین» را روی پرده سینماها دارد، فیلم جدید را کارگردانی می کندن و هنری کاویل نقش کلارک کنت / سوپرمن را تکرار خواهد کرد. اسنایدر در بیانیه ای گفت: «از اینکه بار دیگر با هنری کاویل در دنیایی که خلق کردیم کار خواهم کرد بسیار هیجان زده هستم و بی صبرانه منتظرم دنیای دی سی را در فصل آینده گسترش بدهیم. اجازه بدهید روراست باشیم، روبرو شدن سوپرمن و بتمن چیزی فراتر از اساطیر است، چرا که آنها بزرگترین ابرقهرمانان قصه های مصور در دنیا هستند.»

ایمی آدامیز، دایان لین و لارنس فیشبرن دیگر بازیگران «مرد فولادین» هم در فیلم جدید حضور خواهندداشت اما بازیگر نقش بتمن هنوز مشخص نشده است. کریستین بیل قبلا اعلام کرده که دیگر نقش بتمن را بازی نخواهد کرد. کریستوفر نولان تهیه کننده «مرد فولادین» و کارگردن سه گانه «شوالیه تاریکی» به عنوان مدیر تولید با این پروژه همکاری می کند که قرار است سال ۲۰۱۵ اکران شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج