جاباما
۶۰۱۶۴۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بدقولی موتورلا؛ موتو جی ۴ به اندروید ۸ آپدیت نمی شود

می دانید همه از چه کسی نفرت دارند؟ دروغ‌گو. هیچ‌کس دوست ندارد که قول دریافت چیزی را بگیرد و بعد هم بدون هیچ توضیحی آن را دریافت نکند. موتورولا در زمان عرضه سری گوشی‌های Moto G۴، دستگاه را با آپدیت‌های اندروید N و O تبلیغ کرد؛ اما در کمال تعجب بسیاری از صاحبان G۴، هیچ‌کدام از این گوشی‌ها در لیست آپدیت رسمی اندروید Oreo عنوان نشده بودند.

وب سایت فارنت - مارال کاتبی: می دانید همه از چه کسی نفرت دارند؟ دروغ‌گو. هیچ‌کس دوست ندارد که قول دریافت چیزی را بگیرد و بعد هم بدون هیچ توضیحی آن را دریافت نکند. موتورولا در زمان عرضه سری گوشی‌های Moto G۴، دستگاه را با آپدیت‌های اندروید N و O تبلیغ کرد؛ اما در کمال تعجب بسیاری از صاحبان G۴، هیچ‌کدام از این گوشی‌ها در لیست آپدیت رسمی اندروید Oreo عنوان نشده بودند.
بدقولی موتورلا؛ موتو جی 4 به اندروید 8 آپدیت نمی شود

در حقیقت تمام مدارک موجود از این قول نیز ناپدیدشده‌اند! موتورولا اصلاً کار قشنگی انجام نداده است.

موتورولا در هر فرصتی که پیدا می‌کرد، مطرح کرد که تمام گوشی‌های G۴ (یا حداقل G۴ Plus) آپدیت اندروید O را دریافت می‌کنند. مدرک اصلی که این آتش را شعله‌ور کرد، اسکرینشاتی است که در بالا مشاهده می‌کنید که در آن موتورولا می‌گوید: گوشی‌های Moto Pure مثل Moto G۴ Plus به سیستم‌عامل اندروید نسخه‌های N و O به‌روزرسانی می‌شوند.

اینفوگرافیک جدید نیز در پایین قرار دارد. به کلمات آخرین پاراگراف دقت کنید.
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید.
بدقولی موتورلا؛ موتو جی 4 به اندروید 8 آپدیت نمی شود

جالب اینکه اگر به صفحه Moto G۴ در وبسایت آمازون هند سری بزنید، همین اینفوگرافیک را بدون اشاره به آپدیت‌های اندروید O می‌بینید و اگر این ویدئو از صفحه Moto G۴ در وب‌سایت آمازون هند را ببینید، دقیقاً همین کلمات را تنها با چینش متفاوت می‌بینید. کاربران شبکه اجتماعی Reddit نیز در این پست متوجه قول توخالی موتورولا شده‌اند.
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید.
بدقولی موتورلا؛ موتو جی 4 به اندروید 8 آپدیت نمی شود

این بروشور به زبان اسپانیایی LG G۴ Plus که در جعبه دستگاه در کلمبیا قرارگرفته نیز خبر مشابهی را به خریداران می‌دهد. در بخش Moto Pure آن نوشته‌شده: «La version Moto Pure de Moto G recibe actualización a las versiones del sistema operativo Android N y O…»

لازم نیست اسپانیایی بدانید تا متوجه قول عرضه آپدیت اندروید N و O نیز بشوید.

Krishnendu Ballav در توییتر می‌نویسد: «موتورولا در هند تائید کرد که Moto G۴ Plus نیز آپدیت اندروید Oreo را دریافت می‌کند، اما صحبتی از زمان دقیق آن نکرد. با توجه به اینکه با یک گوشی از لنوو طرف هستیم، احتمالاً کاربران باید تا یک سال صبر کنند.»

حتی به نظر نمی‌رسد که موتورولا متوجه اوضاع فعلی باشد و این شرایط را بدتر می‌کند. پاسخ موتورولا به توییت بالا پاک‌شده است، اما دیگر همه متوجه می‌شوند. کاربران عصبانی هستند و حق هم دارند. حتی اگر قول آپدیت اندروید O نیز داده نشده بود، کمتر از دو سال از عرضه این دستگاه می‌گذرد و ارائه آپدیت برای آن هنوز واجب است.

موتورولا به خاطر عرضه سریع آپدیت‌ها، مورداحترام کاربرانش بود. از موارد قابل‌توجه باید به Moto X سال ۲۰۱۳ اشاره‌کنیم که آپدیت اندروید ۴.۴ کیت‌کت را قبل از نکسوس ۴ دریافت کرد. Moto X سال ۲۰۱۴ نیز زودتر از نکسوس ۵ به اندروید آب‌نبات‌چوبی ۵.۰ دست پیدا کرد؛ اما این اواخر شرکت بیشتر از وفا کردن به عهد خود، بر عرضه هرچه بیشتر مدل‌ها تمرکز داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج