جاباما
۶۰۱۶۹۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

«مادر قلب اتمی» به خانه‌ها آمد

فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» با بازی محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان از صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه) وارد شبکه نمایش خانگی و سامانه‌های دانلود قانونی فیلم‌های سینمایی شد.

فیلم‌نت نیوز: فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» با بازی محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان از صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه) وارد شبکه نمایش خانگی و سامانه‌های دانلود قانونی فیلم‌های سینمایی شد.

فیلم مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمدزاده و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده در سال ۱۳۹۳ تولید و پس از سه سال توقیف از دهم خرداد ماه امسال روی پرده سینماها آمد.

این فیلم که در نخستین روزهای اکران با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده و چندین سانس فوق‌العاده را به خود اختصاص داده بود، علیرغم تلاش تهیه‌کننده در سینماهای حوزه هنری به نمایش در نیامد.

«مادر قلب اتمی» پس از سه هفته و در پی نامه تعدادی از نمایندگان مجلس از سینماهای دیگر هم برداشته شد و تلاش عوامل فیلم برای بازگشت این اثر به سالن‌های نمایش بی‌نتیجه ماند.

فیلم «مادر قلب اتمی» با مهمونی کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند.

مهمونی کامی نام اولین فیلم بلند علی احمدزاده است که بنا به دلایلی اجازه اکران عمومی پیدا نکرد.

فیلمنامه «مادر قلب اتمی» را علی احمدزاده و مانی باغبانی به صورت مشترک نوشته‌اند.

این فیلم که به سختی و با اعمال اصلاحاتی موفق به دریافت پروانه نمایش شد، پیش از این در فستیوال آستین تگزاس و فستیوال فیلم‌های آسیایی سن دیگو به نمایش در آمده است.

محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، رضا بهبودى و احسان امانى بازیگران این فیلم هستند و سایر عوامل آن عبارتند از: فیلمبردار: اشکان اشکانی، صدابردار: امین میرشکاری، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی، دستیار اول صحنه و لباس: لیلا بهشاد، عکاس: ساتیار امامی، مجری طرح و مدیر تولید: محمد سیدزاده، سرمایه‌گذاران: امیر غریبلو و امیر سیدزاده، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: علی صادقیان، پخش: نسیم صبا.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      وای بلاخره انتظار ها به پایان رسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج