۶۰۱۷۷۰
۴ نظر
۵۰۱۸
۴ نظر
۵۰۱۸
پ

دستگیری جاعل هزار چهره در کرمان

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از دستگیری جاعل هزار چهره در این استان خبر داد و گفت: متهم اقدام به جعل اسناد بانکی و اداری، گواهی پایان تحصیل، پروانه کسب و فعالیت نمایندگی و دهها موارد تخلف دیگر کرده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از دستگیری جاعل هزار چهره در این استان خبر داد و گفت: متهم اقدام به جعل اسناد بانکی و اداری، گواهی پایان تحصیل، پروانه کسب و فعالیت نمایندگی و دهها موارد تخلف دیگر کرده است.

علی شفیعی در تشریح جزئیات این خبر افزود: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی تیم عملیات حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان مشخص شد فردی به هویت (م.م) با همدستی 2 نفر دیگر اقدام به جعل و کلاهبرداری گسترده در کشور کرده است.
این مقام قضایی اعلام کرد: با بازرسی منزل تیمی متهم مشخص شد وی اقدام به جعل مهر و امضای افراد مختلف از جمله قضات، وکلا، سردفتران، پزشکان متخصص، فرماندهان انتظامی و مسئولان و کارشناسان ادارات کرده است.
شفیعی عنوان کرد: متهم با راه اندازی یک موسسه حقوقی واهی و دفتر وکالت قلابی و با دادن وعده های توخالی، مبالغ کلانی از شهروندان گرفته است.
وی گفت: متهم دستگیر شده چندین مرتبه با تغییر چهره و ایفای نقش های مختلف از جمله وکیل، پزشک، قاضی اقدام به سوء استفاده از افراد ناآگاه کرده است.
این مقام قضایی عنوان کرد: در بررسی اسناد جعلی مکشوفه مشخص شد ، وی اوراق ادارات مختلفی از جمله شهرداری، ثبت احوال، علوم پزشکی، اقتصاد و دارایی، ثبت اسناد و املاک، سازمان زندانها، کارشناسان رسمی دادگستری را در استان های متعددی از جمله تهران، کرج، قم، یزد و کرمان جعل کرده است.

وی گفت: فرد دستگیر شده دارای سوابق و محکومیت های متعدد کیفری از جمله حمل و نگهداری موادمخدر، جعل، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع و روابط نامشروع است.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کرمان گفت: متهم با عناوین گوناگونی در شبکه های مختلف اجتماعی از جمله تلگرام، میهن گرام، موبوگرام و ایسناگرام اقدام به اغفال و اخاذی از دختران و خانم های جوان می کرده است.
وی با بیان اینکه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده گفت: در این رابطه ۲ نفر از جمله دستیار اول متهم به نام (س.م) نیز دستگیر شده اند.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: در این رابطه یک دفتر کار به همراه یک واحد مسکونی پلمب و همچنین یک دستگاه رایانه (pc)، لپ تاپ، تبلت، پرینتر، تعدادی تلفن همراه به همراه لوازم و دستگاه های دیگر توقیف شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هم شنیدیم میگن خیلی کارش درست بوده..

    • کلاه بردار

      افرین افرین احسن احسن

    • کلاهبرداری

      افرین که گفتم به بخاطر هوش خوبش هست ولی کاش میامد به جای کلاه برداشتن ۴تا ادم ندانسته میرفت از راه قانونی واسه خودش کسب وکاری انجام میداد که هم خدا ازش رازی باشه هم بنده خدا

    • کلاهبرداری

      افرین که گفتم به بخاطر هوش خوبش هست ولی کاش میامد به جای کلاه برداشتن ۴تا ادم ندانسته میرفت از راه قانونی واسه خودش کسب وکاری انجام میداد که هم خدا ازش رازی باشه هم بنده خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج