۶۰۱۸۰۱
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

کانسپت فولکس واگن I.D. Crozz II معرفی شد

کمپانی فولکس واگن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت، خودروی مفهومی خود به نام I.D. Crozz II را معرفی کرد که قدرتی معادل ۳۰۲ اسب بخار دارد.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: کمپانی فولکس واگن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت، خودروی مفهومی خود به نام I.D. Crozz II را معرفی کرد که قدرتی معادل ۳۰۲ اسب بخار دارد.
کانسپت فولکس واگن I.D. Crozz II معرفی شد

کمپانی آلمانی فولکس واگن قصد دارد تا به مرور بسیاری از خودروهای خود را با قوای محرکه الکتریکی روانه بازار کند و عزم جدی خود برای انجام این کار را با معرفی کانسپت I.D. Crozz II در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ نشان داد. در این کانسپت، نشانه‌هایی از فولکس واگن I.D. Crozz دیده می‌شود با این تفاوت که جذاب‌تر است و استفاده از دو رنگ در بدنه آن، یعنی قرمز و نقره‌ای، جذابیت آن را دو چندان کرده است.
کانسپت فولکس واگن I.D. Crozz II معرفی شد

هربرت دیس، مدیرعامل فولکس واگن درباره این خودرو می‌گوید: «وظیفه ما این است که تکنولوژی روز را در اختیار همه مردم قرار دهیم به گونه‌ای که دسترسی به آن برای همگان میسر باشد. یک چیز مشخص است: گلف آینده باید خودرویی باشد که به مردم تعلق دارد.»
کانسپت فولکس واگن I.D. Crozz II معرفی شد

واضح است که Crozz II محصولی به روز شده از نمونه اصلی است فولکس واگن چراغ‌های جلو را تغییر داده و دیگر آن حالت روزنه‌ای شکل در چراغ‌های LED دیده نمی‌شود. استفاده از دو رنگ مختلف، کمک زیادی به طراحی کرده به خصوص در سه چهارم عقب خودرو که رنگ نقره‌ای سقف، یک ترکیب جذاب را با رنگ قرمز بدنه به وجود می‌آورد.
کانسپت فولکس واگن I.D. Crozz II معرفی شد

Crozz II هم درهای بسیار عجیبی دارد که درهای جلو به سمت بیرون باز می‌شوند و درهای عقب هم به صورت کشویی هستند. خبری از ستون B یا ستون میانی نیست که این موضوع، فضای داخل کابین را بسیار بزرگ جلوه می‌دهد. فولکس واگن حتی در این فکر است که مشتری بتواند درها را تنها با صدای خود باز کند.
کانسپت فولکس واگن I.D. Crozz II معرفی شد

فولکس واگن دو موتور الکتریکی را برای قوای محرکه I.D. Crozz II در نظر گرفته که در مجموع توانی معادل ۳۰۲ اسب بخار تولید می‌کنند. چینش موتورها به شکلی است که سیستم چهار چرخ متحرک را برای خودرو به وجود می‌آورد و شتاب گیری را برای خودرو تا سرعت ۱۸۰ ممکن می‌سازد. آلمانی‌ها می‌گویند که برد حرکتی این کراس اوور کامپکت با شارژ کامل باتری‌ها ۵۰۰ کیلومتر است.
کانسپت فولکس واگن I.D. Crozz II معرفی شد

همچنین این کمپانی خودروساز ادعا می‌کند که هندلینگ خودرو به خوبی یک گلف GTI است که این مورد به لطف ویژگی‌ها و بخش‌های جدیدی چون فنرهای تطبیقی که به صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند و سیستم تعلیق مولتی لینک جدید حاصل شده است.

نخستین خودروی الکتریکی فولکس واگن از سری I.D.، یک هاچبک پنج در خواهد بود که در سال ۲۰۲۰ به تولید می‌رسد و یک ون جاده‌ای هم سال ۲۰۲۲ به این جمع خواهد پیوست. سومین خودرو این خانواده هم احتمالا یک شاسی بلند خواهد بود که از همین کانسپت I.D. Crozz II الهام خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جانم فولکس آمد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج