۶۰۱۸۸۵
۸۱ نظر
۵۰۳۷
۸۱ نظر
۵۰۳۷
پ

زن خیانتکار در زنجان اعدام شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: متهمی که در پی رابطه غیراخلاقی با ۲ مرد، به شوهرش خیانت کرده و او را با قرص کشنده به قتل رسانده بود به دار مجازات آویخته شد.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام حسن مظفری از اجـرای حـکم قصـاص نفس (اعدام) محـکوم علیها (ن.ا) خبر داد که وی با همکاری مردی که با او قبل و بعد از ازدواج رابطه غیر اخلاقی داشته است از طریق تهیه قرص کشنده جهت حذف شوهر و رسیدن به نفر دوم با مسمومیت دارویی همسرش را به قتل رسانده بود.

وی اظهار کرد: حکم قصاص نفس این مجرم صبح روز سه شنبه مورخه ۲۸/۶/۹۶ درمحوطه زندان مرکزی زنجان پس از طی مراحل و تشریفات قانونی و با حضور اولیاء دم به مرحله اجرا درآمد مظفری در رابطه با جزئیات این پرونده خاطر نشان کرد : ریشه ی این جرم و فسادهای بعدی آن ناشی از تزلزل اخلاقی مادر متهمه بوده است و به نوعی متهمه قربانی سقوط اخلاقی مادرش گردیده است چرا که تحقیقات انجام شده در پرونده بیانگر این است که وضعیت اجتماعی و اخلاقی خانواده محکوم علیها فوق الذکر از هم گسیخته و نامطلوب بوده است و متأسفانه مادر خانواده دختر خود را به ورطه ی بی اخلاقی کشانده است و عامداً دخترش را با مردان غریبه از جمله فردی که در این پـرونده محـکوم به معـاونت در قتـل می باشـد و ابزار قتل را فراهـم نموده جهت برقراری رابطه ی نامشـروع آشنا می نماید . دادستان زنجان افزود: متهمه مارالذکر قبل از ازدواج در زمان زندگی با همسر قانونی خود و همچنین بلافاصله بعد از قتل شوهرش ، همزمان با دو مرد رابطه غیر اخلاقی داشته است و در کنار این روابط پنهانی به گونه ای نیز نقش بازی می نموده است که اطرافیان بر این باور بوده اند که وی علاقه ی بسیار زیادی به همسـرش دارد و متأسفانه عمـق این حیله گری در حدی بوده است که مقتول نیز تا آخرین لحظه زندگی متوجه این نبوده است که همسرش قصد گرفتن جان او را کرده است .

مظفری در رابطه با نحوه کشف حقیـقت ماجرا در ایـن پرونده اعلام می دارد : بواسطه مادر خانواده ، محکوم علیه مارالذکر قبل از ازدواج بطور غیر شرعی با فردی آشنا شده و رابطه برقرار می نماید تا اینکه متهمه با مقتول ازدواج می کند طی این مدت نیز متهمه بطور کاملاً پنهانی و با خطوط مختلف با فرد مذکور در ارتباط بوده است تا اینکه متهمه جهت رسیدن به فرد اخیرالذکـر با همدستی او نقشه قتل مقتول را طراحـی می نمایـد در ابتدا متهمه تـلاش می نماید فرد فوق الذکـر را مجـاب نمایـد تا با زیر گـرفتن شوهرش او را از میان بردارد و لیکن وی مخالفت می نماید و نهایتاً تصمیم می گیرند با خوراندن قرص او را بکشند متهمه جهت رسیدن به این هدف شوم خود به انحاء مختلف شوهر خود را فریب داده و اعلام می کند جهت لاغر شدن او قرص مخصوص لاغری تهیه نموده است و طی یک تصمیم و برنامه از قبل آماده شده آنهم در ماه مبارک رمضان بعد از افطار قرص کشنده را با عنوان قرص لاغری به شوهـر خود می دهـد مقتـول نیز به جهـت اطمینانی که نسبت به همسرش داشته اسـت به هیچ وجه به موضوع شـک نمی کند لذا نیم سـاعت بـعد از مصرف قـرص کشنده ، وی دچـار مسـمومیت مـی­گردد در ادامه متهمه علیرغم میل باطنی خود پس از اطلاع مؤجر و صاحبخانه از حال پریشان وی و همچنین دیدن حال بسیار نامناسب مرحوم ، با تعلل بسیار و ناچاراً با اورژانس تماس می­گیرد.

وی افزود: نامبرده حتی در این شرایط نیز پیوسته با محکوم علیه دوم پرونده با خط مخفی به صورت پیامکی در گرفتن تصمیم و نحوه ی رفتار خود در ارتباط بوده است و برای اینکه موضوع متوجه نامبرده نگردد علیرغم تأکید مؤجر بر اطلاع دادن حال نامناسب مرحوم به خانواده­اش از تماس گرفتن با خانواده ی شوهرش خودداری می­نموده است نهایتاً متهمه با بردن شوهرش به بیمارستان و پیگیری درمان او به گونه­ای نقش بازی می­نماید که مسیر تحقیقات پرونده را به سمت مرگ طبیعی هدایت نماید و موضوع را طوری جلوه می­دهد که به نظر برسد مقتول خود قرص را مصرف نموده است و وی کاملاً بی­اطلاع از ماجرا بوده است حرکات و رفتارهای فریبکارانه متهمه و اعتماد و اطمینان خاص خانواده­ ی مرحوم نسبت به عروسشان باعث می شود پرونده تا حدودی به سمت مختومه شدن سوق پیدا نماید ولیکن با هوشیاری مسئولین قضایی و نهایتاً با توجه به صحبت­های ضد و نقیض متهمه و از طریق شگردهای خاص قضایی و پلیسی و تحقیقات تکمیلی مشخص می­شود متهمه صدرالذکر با همکاری محکوم علیه دوم پرونده و از طریق خوراندن قرص همسرش را به قتل می­رساند.

دادستان زنجان با اشاره به نقش بسیار مهم اخلاق در قوام بخشیدن به زندگی گفت : اسلام برای تحقق تحکیم بنیاد خانواده روی دو امر تأکید دارد ، یکی ایمان و دیگری اخلاق و به کسانی که قصد ازدواج دارند توصیه می­کند که دین و اخلاق همسر خود را در ملاک­های مهم خویش مد نظر قرار دهند یقیناً عدم رعایت ارزش­های دینی و اخلاقی و پیروی از هوای نفس انسان را به پرتگاه می­کشاند متأسفانه ملاحظه می­شود تزلزل بنیان خانواده موجبات آلوده شدن در مباحث غیراخلاقی را فراهم می­نماید و فساد اخلاقی و تضعیف شالوده خانواده ، اساس و ریشه­ی بسیاری از آسیب­ها و ناهنجاریهای اجتماعی می­گردد و بی تردید راهکار اصلی دفع این نوع آفت ها و استحکام بخشی به نهاد مقدس خانواده با عجین و همراه شدن ذات انسانی ما با معارف دینی و اخلاقی بدست خواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به درک که مرد

      پاسخ ها

      • مهران

        چرا شما ملت اینقدر طرفدار مرگ دیگران هستید ؟ خیانت کرد خب طلاقش بده بره چرا یک انسان جونش زندگیش اینقدر بی ارزشه؟ یکم درک خوب چیزیه. مرد اگه مردونگیشو توی ....ثابت کنه زنش خیانت نمیکنه در کل اعدام زن به خاطر خیانت اشتباه هست مرد ها هم خیانت میکنن چرا اعدام نمیشن؟

      • سمیرا

        چه حرف احمقانه ای!
        طرف قبل ازدواجم رابطه غیر اخلاقی داشته، چطور طرف میتونه مردونگیشو ثابت کنه؟
        بعدشم این حرف شما باعث میشه سنگ روی سنگ بند نشه!

      • بدون نام

        دکتر جان این هوش شما منو شگفت زده کرده بخاطر خیانت اعدام نشده ، به خاطر قتل اعدام شده

      • بدون نام

        مهران کوچولو حالا حالاها باید زندگی کنی تا بفهمی زندگی قانون نداره

      • بدون نام

        مهران دلبندم ایشون قتل کردن به خاطر رابطه نامشروع کسی رو اعدام نمی کنن ... خبر رو درست بخون بعد بیا اینجا داستان بگو

      • بدون نام

        کاربر عزیز. 18/36 خدا مرده هات را بيامرزد بگو که (مارالذکر)یعنی چی از شما سپاسگزارم

    • ناشناس

      خوب که مرده

    • فرح

      لامصب چرا کشتیش...طلاق میگرفتی میرفتی پی کثافت کاریت...هرچندبازم یه انگلی

    • بدون نام

      یه خورده روانتر مینوشتید زمین به آسمان نمیومدا همش کلمات عربی قلمبه مارالذکر اخیر الذکر انحاء پشیمون شدم از خوندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انگار از رو شرح حال دادگاه کپی پیست کرده بودن

    • بدون نام

      ایکاش هرکس خیانت کنه به همین سرعت تصمیم گیری بشه

    • مرمر

      دلم خنك شد دست اون قاضي را ميبوسم كه زن خيانتكاري را به درك واصل كرد يك زن خيانتكار صد برابر ازيك مرد خيانتكار خطرناكتره. خدايا شكرت كه يك جرثومه فساد از ميان رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر مرمر هیچ دلت خنک نشه! چون زندگی زناشویی که بر اساس ایران و دین بنا بشه بطور طبیعی زود ویران میشود بدلیل اینکه سردمداران دین خود دروغ میگویند و دین را رعایت نمیکنند و ایمان نیز آزادی قدیم گفته اند آدم گرسنه ایمان ندارد در نتیجه با اصل بودن این دو پایه مطمئن باشید مستحکم زندگی ها به محض نداری یاد کمدستی فرو میریزد این رابطه باید بر اساس تهد باشد از طرفی هم اخلاق تقریبا نودونه درصد از بین رفته است اگر اخلاق می بود کمتر شاهد این همه بدبختی و بیچارگی ها بودیم،

      • بدون نام

        امل عقب مونده
        خیانت خیانته. زن و مرد نداره که

      • علی ویسی

        سلام کاملا موافق صحبت های شما هستم ...یک زن خیانتکار صد برابر یک مرد خیانتکار خطرناکتر است

      • بدون نام

        خیانت مرد هم غرور و شخصیت یک زن رو نابود میکنه و زن رو مریض و در هم شکسته بر جای می گذاره .و بچه های اون زن هم دیگر مادری خوشحال و سالم نخواهند داشت.پس هیچ فرقی در آثار خیانت زن و مرد در خانواده وجود نداره.فقط مردسالاران همه چیز رو برای مردان حلال و برای زنان حرام می پندارند!

    • مهران

      طلاق رو ساده کنن تا هرکسی از همسرش خسته شد بره و مجبور به قتل و خیانت نشه

      پاسخ ها

      • سمیرا

        ینی واقعا توی فکرت چی میگذره با این نظرت؟
        تو دیگه خیلی روشن فکری! توی جامعه غربی هم خیانت زن و مرد متاهل به هم مذمومه... و وقتی جرات ازدواج میکنن باید تا آخر بمونن... بعد نظر ایشون...!

      • mt

        فقط میخوای یه نظری بدی
        یخورده هم قبلش فکر کنی جای دوری نمیره ها

      • mt

        میشه شما نظر ندی
        نمیمیری

      • بدون نام

        یعنی چی باید تا آخر بمونند؟!! شماها اصلا فکر می کنید قبل از نظر گذاشتن؟! آدم تو این مملکت دیوانه میشه

    • امینی

      با این وضعیت صدا و سیما و هجوم مردم به سمت شبکه های ماهواره ای هر روز فساد خانوادگی بیشتر میشه...باید مشکل از ریشه حل بشه ....

    • بی نام

      من مادر. این خانم رابه طور اتفاقی دیدم ما جرا به من تعریف کرد بنده خدا جگرش اتیش گرفته بود خدا لعنتش کند عروسش را

    • ســـامــے ارباب زاده

      آقا مهران فقط خیانت که نبوده زده شوهرش روهم کشته باید کاری کرد که اینقدر برای چه زن چه مرد خیانت عادی وطبیعی نباشه
      بخدا توشهرستانها این مسئله بیداد میکنه. زنهایی که باداشتن عروس وداماد تازه یاد جوونی کردن وبا مردایی سن پسرشون رابطه برقرار میکنن وبرعکس

      پاسخ ها

      • .......

        این اعدامها مال مردم محروم فقیره نه ثروت مندان ....... اره ثروت کلید مشکلات زن و مرده

      • مهران

        سامی داداش من میدونم قاتله جرمش اعدام یا هرچی. من میگم مشکل از جای دیگس خیانت ها از سر فقر نیست هوسه خود من زن پنجاه ساله متلک بهم میندازه. جامعه نیاز داره به توالت با زور نمیشه نگه داشت این ملتی که تازه داره میفهمه غیر دیوار همسایه شهر وسیع مجازی هم هست.

      • mt

        ناراحت نشو
        این بابا متنو نمیخونه که
        فقط میخواد یه چیزی بگه

      • mt

        ناراحت نشو
        این بابا متنو نمیخونه که
        فقط میخواد یه چیزی بگه

      • حسام

        لعنت به این زن هرزه که خیانت و جنایت را یه جا انجام داده و مدتها مقتول و خانوادشو فریفته ... ننگت باد زن ...

      • بدون نام

        زنهایی که در سن کم شوهر داده میشن و به سرعت هم بچه دار و در نتیجه عروس دار و داماد دار میشن اصلا جوانی نمی کنند پس عقده و حسرت تلنبار شده دارند .بهترین راه اینه دخترهاتون رو سریع شوهر ندهید و از اون سمت هم زنان رو مجبور نکنید با شوهری که دوستش ندارند یک عمر آزگار زندگی کنند و در واقع شکنجه شوند

      • بدون نام

        زن پنجاه ساله متلک می اندازه و بعد جامعه نیاز داره به توالت؟! یعنی برای زنها هم قصد دارید توالت درست کنید یا توالت فقط مال مردهاست؟!

      • مهران

        نمیدونم چرا همیشه برای هر حرفی جبهه میگیرید. هنگام طغیان رود حجم عظیم آب به پشت سد میره اگه این سد تخلیه نشه ویرانگر خواهد بود. انسان هم همینطوره آثار روانی و اجتماعی به خاطر عدم ارتباط جنسی زیانباره.مرد و زن هم نداره. همه چیز رو امنیتی نکنید . جبهه نگیرید. با خودتون روراست باشید لااقل.

      • بدون نام

        خب پس توالت برای زنها هم احداث میشه .به سلامتی .من مخالفتی ندارم

    • بدون نام

      این مهران چرت گفته یکم فکرم برا حرفاش نکردا به درک که اعدام شد این زن نجس هوس باز

    • کریمی

      کاربر۱۶:۲۵مهران
      گل گفتی,اینو خیلی موافقم

    • فیروزه

      حقش بود باید اعدام میشد چون خیانت کرد میخواست اطاقش رو می گرفت وبه دنبال گند کاری خودش میرفت آخه شوهرشو بخاطر چی کشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه اطاقشو گرفته بود؟!!! خب چرا اطاقشو بهش پس نداد که اینم نزنه بکشدش.. آخه یه اطاق ارزش داشت؟ بیا حالا خوب شد؟ تازه من شنیدم لباساشم میپوشیده که دیگه این یکیو نمیشه بخشید

    • شیرازی

      چرااین همه پیچ وتاب دادید متن رو،حالا واجب بود اینقدر عربی به کار ببرید؟فارسی و روان بنویسد،این چه متنی بود آخه....

    • بدون نام

      این زن یه بیمار روانی بوده چرا یه بیمار باید اعدام بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • سمیرا

        بله
        سخن کارشناس روان پزشکی محترم

    • بدون نام

      من موندم مگه نمیشد از کلمات فارسی برای این گزارش استفاده بشه و از کلمات اعراب عقب مانده استفاده میکنید که هیچکسی هم نمیفهمه واقعا استفاده از این کلمات اوج حماقت است اخیرالذکر ، مارالذکر

    • بدون نام

      همش که عربی بود ما که نفهمیدیم چی شد.

    • بدون نام

      آقای امینی شما میگید مشکل فقط شبکه ماهواره ای هست پس عزت نفس چی میشه؟

    • بدون نام

      خاک بر سرش چرا زد شوهرش را کشت اینکه همینطور داشت با اون دو نفر حال میکرد با کشتن شوهرش زد کار خودش را خراب کرد

    • شهریار

      ارباب زاده لابد خانواده خودت اینکاره هستن که دیدی و انقدر راحت میگی توشهرستانها چون ازقدیم گفتن شنیدن کی بود مانند دیدن

    • مهدی

      متهمه----متهمه---بابا ی خورده روانتر مینوشتید بد هم نبود

    • مهران

      خانم سمیرا که فکر میکنی خیلی بارته و توهین میکنی به دیگران و راحت تایید میشی باید بدونی آب اگه یه جا بمونه با وجود پاکیش میگنده. دوران عقاید شما تاریخ مصرفش سر اومده. یکم فکر کن و حرف بزن. وقتی دو نفر نتونن همو درک کنن و دیگه از هم لذت نبرن باید جدا بشن و راه براشون باز بشه تا کسی رو میخوان برن با اون تا به خیانت و غیره نکشه. شما هنوز بچه ای نمیفهمی .

      پاسخ ها

      • سمیرا

        دوران عقاید شما پیش از مطرح شدن تاریخ مصرف تموم شده... ته مونده ها و دور انداخته شده های فرهنگ غرب!
        اشتباهت اینه که منو میذاری جز یه دسته خاص و درباره اون دسته قضاوت میکنی!
        تو ذهنت از همین اول دچار قضاوت و پیش داوریه! ذهنی که اینقدر دچار پیش داوریه معلومه نميتونه اظهار نظر درستی داشته باشه...
        از طرفی شما هنوز متوجه نشدی طرفو بخاطر قتل اعدام کردن نه خیانت!

        بعدشم این خانم قبل از ازدواجم با این مرد رابطه داشته! اگه از ایشون لذت میبرده اصلا عقلانی نبوده با یکی دیگه ازدواج کنه... شما اینو هم میخای توجیه کنی؟!متوجه شدی از اول به دو نفر خیانت کرده؟
        باشه اصلا من بچه...اما وای به حال جامعه ما که بزرگترهاش مث شما فک میکنن...
        کسی که خودشو بزن ب خواب نمیشه بیدارش کرد... بازم روی حرفت خودت بمون بزرگتر!

      • سمیرا

        آدم وقتی یه سری فاکتور هارو توی طرف بحثش میبینه باید کاملا خارج بشه از بحث...
        الانم دقیقا این فاکتور ها توی شما دیده شده...
        حق با شماست...

    • مهران

      قصد بحث نیست چون حسش نیست. اینو بگم خلاص. جامعه سالم نیاز به فکر جدید و انتقادپذیر داره. با پاک کردن سوال نمیشه گفت خب حالا همچی درست شد. مثل کپک سرتو بکن توی برف بگو کسی نمیبینه تورو. یه لحظه فکر کن خونتون توالت نداشت چی میشد؟ جامعه هم خونه ی بزرگ ماست چون نداره به گند کشیده شده. خدافظی

    • حامد

      چه زن چه مرد هر کدام بهم خیانت کنن. بهترین مجازات براشون مرگ است اکثر این مشکلات برمیگرده به زن شوهر. زن نمیتونه از لحاظ جنسی واخلاقی به شوهر خود برسه مرد هم تا از یه زن محبت میبینه درجا خام میشه به زنش خیانت میکنه اگه مرد هم نتونه از نظر اخلاقی و جنسی به زنش برسه زن هم با حرف محبت مرد دیگه قرار میگیره و به زندگی شوهرش خیانت میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این که همه اش شد تقصیر زن!! مرد اون وقت وظیفه برای برآوردن نیازهای عاطفی و جنسی زنش نداره احیانا؟!

    • بدون نام

      زن اگر احترام و اقتداری برلی خودش قایل باشه هیچوقت بازیچه هوس مردها نمیشه ک اخرش ب اینجا برسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه همیشه زنها رو بازیچه می بینید از دیدگاه زن ستیز شما میاد.شاید اون مردها بازیچه این زن بودند

    • راستگو

      طلاق وقتی دست مرد باشد وقتی بچه بعداز طلاق به پدرشان می رسد همه همه دست مرد است عا قبتش این است

    • س

      ان شاءالله ریشه اینجو زنها سوخته شود.

    • میم

      لعنت به روحش
      به جهنم واصل شد امید خدا
      فسادش جامعه رو به کثافت میکشد
      هرچی زن فاسد و خیانت کار بوالهوس باسد برن زیر خاک تا خانوادها حفظ بشن اونا اخه سسرایی ندارند که
      کثافت غیر شوهرش با سه نفر میپریده

    • میم

      عجیب اینجاست که چرا زنهای شوهر دار اونقدر
      بسمت خیانت رفتند و خیلیا شون برا خودشون یک یا بعضا دوتا زیردارند و جالبه که داره عادی میشه
      مردها بیشتر فکر گرفتازی هاشون هستند

    • بدون نام

      دقیقا داداشمون تونستیم از همچین زنی نجانت بدیم
      پیش ما هیچ جور نمیتونستی ثابت کنی که حیله از سر روش میباره
      اما در خفا شیطون درس میداد
      شوتش کردیم الانم ویران کوچه خیابون
      خاک بر سرش اشغالو

    • بدون نام

      راست میگه چرا یه دفعه برا خبر نوشتن فاز عربی برداشتین , مارالذکر ,مسخره ها

    • ایشون الذکر

      صدرالذکر فوق الذکـر مارالذکر اخیرالذکـر مارالذکر الذکـر... یکم فارسی را پاس بدار..چه خبره ییه خبر با این همه الذکر؟؟

    • بدون نام

      حالا چون خبر مربوط به یک خانمه طومار نوشتین ,اقایون خلافکار اینهمه کثافت کاری میکنن تو دو خط جمع بندی میکنید ,چه پدر کشتگی با خانمها دارید؟

    • بدون نام

      آقای مهران این خانم فقط خیانت نکرده و اعدامش به دلیل کشتن شوهر بوده
      منم زن هستم ولی این دلیل نمیشه از یه زن فاسد دفاع کنم این زن و زنانی مثل این لکه سیاهی هستند بر دامن زنان من نمی گم به درک یا هر لفظ غیر اصولی دیگه ولی اینکه دادگاه رای به اعدام داده از نظر من رای درستی بوده کسی که جامعه رو به سمت انحطاط میکشه باید از جامعه دور بشه و نحوه حذف این افراد رو دادگاه تایین می کنه

      پاسخ ها

      • مهران

        سرکار خانم بنده برای آدمای خوب ارزش قائلم مخصوصا خانومها. عمل اون شخص هرچه بود مجازات شد. ما ملت اینقدر نباید خشن باشیم و خشنود از مرگ دیگران. به لطف رسانه های محترم آگاهی های عمومی بالا رفته. زندگی مدرن نیاز به آپگرید در دین قانون و فرهنگ و تمدن ما دارد.

      • بدون نام

        تا جایی که من دیدم اکثرا زنان بر ضد هم جنس خودشون حکم می کنند پس لازم نیست با گفتن "من زن هستم" خودتون رو تبرئه کنید از زن ستیزی! دوما هیچ زنی نماینده زن دیگر نیست .هر زنی خودش هست و زندگیش و اعمالش.پس شما لازم نیست از لکه افتادن بر دامن زنان ناراحت و نگران باشید!!

    • پرسپولیس

      وا چرا کسی متن خبر رو درست نخواند...؟؟زنه شوهرش رو کشته بخاطر عشق اولش که اینجوری به هم برسن خیر سرشون احمقا. از دست این زن های شیطان صفت.

    • بدون نام

      باید حق طلاق برای طرفین باشه تا اگه کسانی همدیگر را نمیخوان جدا بشن نه اینکه به شکل مشمیز کننده به هم خیانت کنند و یکی زن یا مرد چشمش رو باز کنه ببینه طرفش در ان واحد با سه نفر داره بهش خیانت میکنه

    • یوسفی

      خدارو شکر که مکر زن برملا شد،و حق به حق دار رسید،حقش بود

    • بدون نام

      پرسپولیس شیطان صفتی بیشتر برازنده آقایون هست در مقابل یک زن خیانتکار و جنایتکار صد مرد جنایتکار و هزاران مرد خیانتکار وجود داره پس حرف دهنت رو بفهم

    • بدون نام

      کاربر 00:30 انگار تازه وارد هستین تا بوده همین بوده مرد ها میکشن مثله می کنن تجاوز می کنن اصلا هیچ اتفاقی نمیفته ولی همین که خبر از یه خانم خطا کار باشه خون همه مردان به جوش میاد و دست به قلم میشن این تز صفات بارز مردان ایران است

    • بدون نام

      بنظر من باید ریشه ای این مسایل حل بشه اعدام راه حل کوتاه مدته خیانت تو جامعه بیداد میکنه

    • بدون نام

      ازدواج احمقانه ترین کار عالمه .که چی بری با یه نفر باشی غر بشنوی بری کار کنی که باهم بخورین؟بعد بیاری بعد تا آخر عمرت دغدغه اونارو داشته باشی؟

    • بدون نام

      بدون نام 21:30 این که من زن هستم شکی درش نیست و چند ساله تو این سایت جلوی مرد های متحجر ایستادم و از زن و زن بدونم دفاع کردم با اسم کامنت گذاشتم مردان غیور سایت منو هدف قرار دادن به عنوان فمینیست مجبور شدم بدون نام بیام افتخار می کنم که زنم و برای ثانیه ای دوست ندارم مذکر باشم ولی اینکه زن هستم و از جامعه زنان دفاع می کنم دلیل نمیشه از یه زن خیانت کار و قاتل دفاع کنم همیشه گفتم زن یک انسان هست مثل همه میتونه اشتباه کنه خطا کنه گول بخوره و حتی جنایت کنه و به صرف اینکه زن هست نباید گناهش پر رنگ تر و توهین به کل زنان بشه پس به طبع کمرنگ تر هم نباید بشه اگه من به دلیل زن بودنم بیام از هر زن منحرف دفاع کنم پس فرقم با مردانی که اینجا میان و فقط به دلیل جنسیت شون از هر مرد پست و کثیف و بی وجدان دفاع می کنن و زن ها رو گناه کار میدونن چیه نه عزیزم من زن هستم و مخالف جنایت و خیانت و بی وجدانی ولی جنسیتی قضاوت نمی کنم بدی برای همه بده زن و مرد نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که یک زن قاتل رو لکه ننگی بر "دامن زنان" می دونه چطور همچنان عقیده داره زن هم انسانه و می تونه مثل هر انسانی دست به جنایت بزنه؟! نظراتت متنقاضه.ضمنا زن بودن هم مثل مرد بودن هیچ افتخاری نداره .فقط یک ویژگیه بدون اینکه انسان تلاشی برای بدست آوردنش کرده باشه

      • بدون نام

        در ضمن همونطور که برای این همه قتل و خیانتکاری مردان دلیل می آورند و سعی می کنند زمینه های ایجاد جرم و جنایت رو بررسی کنند در مورد زنان هم باید چنین باشه .نه اینکه فوری حکم های کلی و زن ستیزانه داده بشه که خباثت زن و مکر زن و لکه افتادن بر دامن زنان عفیف و ...!

    • بدون نام

      این خانم جنایت کرده و نتیجش رو دیده دلیل اینکه ماده های زن نمایی هستن که این وسط از محکوم کردن این خباثت ناراحتند رو نمیدونم

    • بدون نام

      کاربر10:39واقعا کیف کردم .خیانت و یا جنایت هر دو مذمومه حالا خواه فاعل زن باشد یا مرد.ببینید اعتماد مساله اصلی خانواده است ولی نباید به گونه ایی باشد که غفلت بیاورد.انسان باید همیشه بیدار باشه سبک و سنگین کند.واقعا به خواهرم افتخار کردم امیدوارم در همه امور موفق باشه.

    • در جواب مهران

      در جواب مهران که گفت جامعه نیاز به توالت داره مثل خونه. برادر! در خونه شما همه اعضای خونواده از توالت خونه استفاده میکنن. آیا اگر کسی از اعضای خانواده شما بخاد از توالت جامعه استفاده کنن مشکلی نداری با این قضیه؟متاسفانه مشکل ما اینه که یک سری ظرفیتها و فاکتورهای فرهنگی خودی رو لحاظ نمی کنیم در نظر دادن هامون

    • دنیا

      مرمر افرین مرحبا موافق هستم خوب به درک واصل شد زنیکه احمق خیانتکار کثیف

    • مارالذکر

      جناب نویسنده ای کاش جلوی مارالذر یه پرانتز باز میکردی و معنیشو به فارسی مینوشتی .اخه مگه ما عربیم که که کلمات عجیب غریب عربی مینویسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج