جاباما
۶۰۱۹۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برنامه‌های روز سوم سفر روحانی به نیویورک

معاون اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری گفت: رئیس‌جمهور امروز با مدیران رسانه‌های بین‌المللی، مقامات چند کشور اروپایی و آسیایی و علمای اسلامی آمریکا دیدار دارد و در جلسه سازمان همکاری‌های اسلامی شرکت می کند.

خبرگزاری ایسنا: معاون اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری گفت: رئیس‌جمهور امروز با مدیران رسانه‌های بین‌المللی، مقامات چند کشور اروپایی و آسیایی و علمای اسلامی آمریکا دیدار دارد و در جلسه سازمان همکاری‌های اسلامی شرکت می کند.
پرویز اسماعیلی درباره برنامه‌های روز سوم سفر رئیس‌جمهور به نیویورک گفت: امروز رئیس‌جمهور جلسه‌ای با مدیران و سردبیران ارشد رسانه‌های بین‌المللی دارد که آنها در این جلسه مهمترین مسائل و شبهات خود را مطرح کرده و روحانی پاسخ آنها را می دهد.

وی افزود: همچنین جلسات دو جانبه‌ای با نخست وزیر ژاپن، رئیس‌جمهور بلغارستان، نخست وزیر پاکستان نروژ و بلژیک برگزار شده و جلسه سازمان همکاری‌های اسلامی با موضوع بررسی وضعیت مسلمانان میانمار نیز تشکیل می شود. هفته گذشته در اجلاس علم و فناوری آسیا در آستانه ایران تلاش گسترده ای داشت که موضوع مسلمانان میانمار در دستور کار قرار گیرد که این تلاشها منجر به صدور بیانیه‌ای شد. موضع کشور ما بر ضرورت پایان دادن خشونت علیه مسلمانان میانمار و عزم جهانی برای رسیدگی به وضعیت این آوارگان است.

اسماعیلی با بیان اینکه در پایان امروز جلسه مهمی نیز با علمای دینی و مسئولان جوامع اسلامی در آمریکا برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: دیروز نیز رئیس‌جمهور دیدارهای گوناگونی با مقامات کشورهای مختلف و همچنین دبیرکل سازمان ملل داشت که در این دیدار رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق برجام از سوی طرفین تاکید و اظهار کرد: برجام یک سند بین‌المللی با پشتوانه سازمان ملل بوده و کشوری که آن را نقض کند خود را بی اعتبار کرده است.

معاون اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری در پایان گفت: در دیدارهای دو جانبه با مقامات کشورهای مختلف به موضوع همه پرسی کردستان نیز پرداخته شد. موضع جمهوری اسلامی ایران این است که هرنوع تغییری در مرزهای منطقه می تواند تنش‌های جدیدی را ایجاد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج