۶۰۱۹۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خودروی پرنده‌ی آیروموبیل در نمایشگاه فرانکفورت

خودرو پرنده آیروموبیل (AeroMobil) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش درآمد. این وسیله نقلیه لوکس و مدرن به عنوان اولین خودرو پرنده واقعی جهان پیش فروش شده است.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: خودرو پرنده آیروموبیل (AeroMobil) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش درآمد. این وسیله نقلیه لوکس و مدرن به عنوان اولین خودرو پرنده واقعی جهان پیش فروش شده است.
خودروی پرنده‌ی آیروموبیل در نمایشگاه فرانکفورت

شرکت AeroMobil از بهترین و جدیدترین نوآوری‌های صنعت خودرو و هوافضا استفاده کرده تا با تولید این خودروی پرنده به یکی از رویاهای انسان تحقق ببخشد. بدنه کامپوزیت کربنی این خودرو پرنده، یکی از ویژگی‌های آن است که از خودروهای اسپورت امروزی و هوپیماهای عملکرد بالا الهام گرفته است.

خودروی پرنده‌ی آیروموبیل در نمایشگاه فرانکفورت

نیروی مورد نیاز خودرو پرنده آیروموبیل بر روی زمین از یک پیشرانه الکتریکی تامین می‌شود که چرخ‌های جلو را به حرکت درمی‌آورد. این پیشرانه در زمین، برد ۷۰۰ کیلومتری و حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت را فراهم می‌کند.
خودروی پرنده‌ی آیروموبیل در نمایشگاه فرانکفورت
سپس بعد از 3 دقیقه، خودرو آماده پرواز می‌شود. آیروموبیل برای پرواز در آسمان از یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تخت توربو با قدرت 300 اسب بخار بهره می‌برد. این موتور، نیروی خود را به صورت مستقیم به یک ملخ متغیر انتقال می‌دهد و خودرو با استفاده از این پیشرانه 2 لیتری می‌تواند با یک بار سوخت‌گیری تا 750 کیلومتر را طی کند.
خودروی پرنده‌ی آیروموبیل در نمایشگاه فرانکفورت

خودرو پرنده آیروموبیل در بخش ایمنی به تجهیزاتی چون دو کیسه هوا و چتر نجات مجهز شده است. داگلاس مک اندرو (Douglas MacAndrew)، مدیر ارشد فناوری شرکت آیروموبیل در مورد این خودرو پرنده می‌گوید: «ادغام خودرو و پرواز کار ساده‌ای نیست، اما افراد متخصص در طول چندین سال تحقیق و توسعه موفق شدند این خودرو پرنده را طراحی و تولید کنند. در نمایشگاه خودرو فرانکفورت نیز ما نشان داده‌ایم خودرو پرنده‌ای که به زودی روانه بازار می‌کنیم، چگونه خواهد بود.»

پیش از این، پیش فروش خودرو پرنده آیروموبیل آغاز شده و تولید آن نیز از سال آینده شروع می‌شود. پیش‌بینی شده این خودرو پرنده در سال ۲۰۲۰ میلادی به مشتریان تحویل داده شود اما تاکنون صحبتی از قیمت آن به میان نیامده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج