۶۰۲۳۱۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پخش «شوق پرواز» و «شب دهم» به زبان انگلیسی

شبکه آی فیلم هم زمان با فرا رسیدن محرم و همزمان شدن با هفته دفاع مقدس، ۲ مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» و «شب دهم» را برای نمایش از کانال انگلیسی این شبکه، انتخاب کرده است.

خبرگزاری ایسنا: شبکه آی فیلم هم زمان با فرا رسیدن محرم و همزمان شدن با هفته دفاع مقدس، ۲ مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» و «شب دهم» را برای نمایش از کانال انگلیسی این شبکه، انتخاب کرده است.

کانال انگلیسی این شبکه دوبله انگلیسی مجموعه تلویزیونی «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی حسن بشکوفه را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

داستان «شب دهم» در برهه زمانی اوایل حکومت رضاخان اتفاق می‌افتد. حیدر خوشمرام که از اشرار تهران قدیم است دل در گرو دختری از خاندان قاجار دارد شرط. دختر برای ازدواج با حیدر، اجرای تعزیه در ده شب ماه محرم است آنهم درست در زمانی که رضا خان تعزیه را ممنوع اعلام کرده است؛ اتفاق‌هایی که در جریان تعزیه برای حیدر رخ می دهد، شخصیتش را دگرگون می کند.

حسین یاری، کتایون ریاحی، پرویز فلاحی پور، رویا تیموریان، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت و آتش تقی پور بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

این مجموعه تلویزیونی از یکشنبه، ۲ مهرماه هر شب ساعت ۰۲:۳۰ به وقت تهران(۲۲:۰۰ به وقت GMT) پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های ۰۸:۳۰، ۱۴:۳۰ و ۲۰:۳۰ به نمایش گذاشته می شود.

بر اساس این گزارش، همچنین دوبله انگلیسی مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» با بازی شهاب حسینی و به کارگردانی یدالله صمدی، همزمان با هفته دفاع مقدس روی آنتن کانال انگلیسی این شبکه می‌رود.
پخش «شوق پرواز» و «شب دهم» به زبان انگلیسی

مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» درباره زندگی شهید عباس بابایی، فرمانده و خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ساخته شده است.

شوق پرواز با بازی شهاب حسینی، الهام حمیدی، کوروش تهامی، شهرام حقیقت دوست، افسانه بایگان، فرهاد قائمیان و ستاره اسکندری و تهیه کنندگی جوادنوروزبیگی ساخته شده است.

مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» از پنجشنبه (۳۰ شهریور) ساعت ۰۰:۳۰( ۲۰:۰۰ به وقت GMT ) پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت های ۰۶:۳۰، ۱۲:۳۰ و ۱۸:۳۰ همان روز به نمایش گذاشته خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج