۶۰۲۳۸۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

۱۴ اپلیکیشن برتر برای آیفون

شرکت اپل همیشه محصولات خود را از آیفون ۴ گرفته تا ۷ امروزی، همه را با یکسری اپلیکیشن‌های ساخته خودش روانه بازار کرده است اما خوشبختانه با وجود اپ استور دست کاربران را برای استفاده از اپلیکیشن‌های جایگزین باز گذاشته است، اپلیکیشن‌هایی که خیلی بهتر از ساخته‌های خود اپل است.

برترین ها - ترجمه از محمدپارسا حاتمی: شرکت اپل همیشه محصولات خود را از آیفون ۴ گرفته تا ۷ امروزی، همه را با یکسری اپلیکیشن‌های ساخته خودش روانه بازار کرده است اما خوشبختانه با وجود اپ استور دست کاربران را برای استفاده از اپلیکیشن‌های جایگزین باز گذاشته است، اپلیکیشن‌هایی که خیلی بهتر از ساخته‌های خود اپل است.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون
به هر حال اگر بخواهید عکس‌هایتان را ادیت کنید، کارهای روزانه‌تان را انجام دهید یا گشت و گذاری در شهر داشته باشید، اپلیکیشن‌های جایگزین بهتری وجود دارد که ما در ادامه به معرفی آنان برای شما می‌پردازیم.

1. به جای استفاده از Mail، از اپ Email استفاده کنید.

ما بعد از مدت‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف ایمیل‌ و سپس روی آوردن به Outlook، با اپلیکیشن Email از شرکت EasilyDo آشنا شدیم و پس از آن به نحوی عاشق این اپلیکیشن شدیم که دیگر نتوانستیم از دیگر اپلیکیشن‌ها استفاده کنیم.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون

این اپ بطوری باور نکردنی سریع، قابل تنظیم و مهم‌تر از همه باهوش و فعال‌تر از اپ های قبلی است. بطور اتوماتیک ایمیل‌های شما را اسکن کرده و همه‌ی ایمیل‌ها را بر اساس نوع آن دسته بندی می‌کند. برای مثال هرکدام از ایمیل‌های خرید، رسید خرید، دارای فایل‌های ضمائم‌ شده، دارای روز ملاقات و خیلی موارد دیگر را بصورت جدا جدا در پوشه های مختلف قرار داده و بر اساس اهمیت به شما نمایش می‌دهد.

۲. به جای استفاده از Calendar، از اپ Google Calendar استفاده کنید.

ما سال‌ها از نسخه دسکتاپ گوگل کلندر استفاده می‌کردیم که اگر شما از آن استفاده‎‌ای نکرده‌ا‌ید باید بگوییم محیطی زیبا به همراه رابط کاربری آسان داشته و هنگام استفاده از آن احساس راحتی می‌کنید.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون

در این اپ همانند تقویم اپل، شما می‌توانید داده‌های خود را از فیس بوک یا iCloud وارد کنید اما نکته حائز اهمیت نحوه نشان دادن داده‌های آن نسبت به تقویم خود شرکت اپل است. در نیمه بالایی صفحه نمایش آن، تمام ماه را به شما نمایش می‌دهد و در نیمه‌ی پایینی آن وظایف و کارهای آینده را. همچنین می‌توانید با اسکرول کردن صفحه به سمت پایین برنامه‌ی چند روز آیندتون رو ببینید یا با کلیک بر روی آیکون بالای صفحه به همان روز برگردید.

3. به جای استفاده از Notes، از اپ Evernote استفاده کنید.

اپل نوت برای سیستم عامل iOS در سال های اخیر پیشرفت‌های چشم گیری داشته است اما باز هم Evernote بهترین راه برای ایجاد انواع مختلفی از یادداشت ها است.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون

با Evernote شما می‌توانید انواع مختلفی از یادداشت‌ها را ایجاد کنید، به آن‎‌ها عکس اضافه کنید، نشانه دارشان کنید تا بعدا به سراغ آن‌ها بروید و یا زمان انجام آن را تنظیم کنید تا به شما یادآوری کند. اما نکته‌ای که آن را از سایر اپلیکیشن‌ها متمایز می‌کند، قابلیت ضمیمه کردن هر نوع فایل دل‌خواهی است و از آن جایی که Evernote برای تمام سیستم عامل‌ها وجود دارد به راحتی می‌توانید از آن در هرجا و هر وسیله‌ای استفاده کنید.

۴. به جای استفاده از Maps، از اپ Google Maps استفاده کنید.

نقشه شرکت اپل اخیرا بهتر شده است اما گوگل مپ هنوز بهترین، قابل اعتمادترین، ساده‌ترین اپلیکیشن نقشه یابی است که کوچکترین جزئیات را نیز دارد و چه شما در حال پیاده روی باشید و چه با ماشین یا دوچرخه شخصی تان در حال گردش، گوگل مپ بهترین گزینه برای شماست.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون
همچنین گوگل گفته است که اطلاعات نقشه‌اش از زمان ظهور اولین گوشی‌های اندرویدی شروع به تکمیل شدن کرده و هم اکنون به سطح خوبی از اطلاعات رسیده است تا حدی که با استفاده از الگوریتم‌ها راه‌های پر ترافیک را تشخیص داده و نزدیک‌ترین و خلوت‌ترین راه را به شما پیشنهاد می‌کند.

۵. به جای استفاده از Voice Memos، از اپ Recordim استفاده کنید.

اپل وُیس در مجموع اپلیکیشن خوبی است، اما به شما امکان دسته بندی مناسب را نمی‌دهد. اپلیکیشن Recordim علاوه بر دسته بندی خوب به شما این امکان را نیز می‎‌دهد که هر تیکه از صدای ضبط شده خود را بتوانید جدا کنید.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون
همچنین از این طریق می‌توانید صداهای ضبط شده را در فضاهای ابری مثل Dropbox یا Google Drive ذخیره کنید. البته برای دسترسی به تمام امکانات این اپلیکیشن باید نسخه pro آن را نصب کنید که هزینه‌ای ۱۰ دلاری خواهد داشت.

۶. به جای استفاده از Apple Music، از اپ Spotify استفاده کنید.

از طریق اپل موزیک شما فقط می‌توانید به موزیک‌هایی که در آرشیو iTunes تون در اختیار دارید گوش دهید اما اگر ماهانه مبلغ 10 دلار پرداخت کنید می‌توانید از تمام موزیک هایی که در آرشیو اپل وجود دارد لذت ببرید اما به هر حال اپ Spotify به نظر ما بهترین و معروف‌ترین اپ دنیای موسیقی است که واقعا ارزش خریدن را دارد.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون

از نظر مالی تفاوت چندانی با هزینه ماهیانه اپل موزیک ندارد اما Spotify آمده و تمام موزیک‌ها را در دسته بندی‌های واضح و روشن قرار داده است، کاری که اپل انجام نداده است. علاوه بر این، Spotify قسمتی بنام "Discover Weekly" ایجاد کرده است که برای هر شخص متفاوت است و در آخر هر هفته بر اساس موزیک‌هایی که کاربر در طی هفته جست و جو کرده است، آپدیت می‌شود. به این صورت است که موزیک‌هایی که سیستم تشخیص می‌دهد شما شاید دوست داشته باشید را در آن قسمت قرار می‌دهد که البته کار آسانی هم نیست اما Spotify بخوبی از پس آن برآمده است. (اخیرا اپلیکیشن رادیو جوان نیز این قابلیت را در خود اضافه کرده است.)

7. به جای استفاده از Weather، از اپ Dark Sky استفاده کنید.

اپل Weather بخوبی کار می‌کند اما از اطلاعات کلی موجود در کانال‌های آب و هوا استفاده می‌کند که باعث کاهش دقت آن شده است. بهترین، دقیق‌ترین و با جزئیات‌ترین اپلیکیشن در این حوزه که ما تا بحال دیدیم، Dark Sky است.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون
با این اپ شما می‌توانید دقیقه به دقیقه یک ساعت آینده یا ساعت به ساعت روزهای آینده را پیش بینی کنید. همچنین این اپ می‌تواند قبل از بارش باران یا برف شما را از طریق نوتیفیکیشن آگاه کند و حتی می‌توانید نحوه حرکت توده‌ها را بصورت انیمیشن مشاهده کنید. قیمت نسخه کامل آن 4 دلار می‌باشد.

8. به جای استفاده از Safari، از اپ Google Chrome استفاده کنید.

گوگل کروم تقریبا همان ویژگی‌های Safari را در اختیارتان قرار می‌دهد و تفاوت بارزی با هم ندارند اما از آن جایی که کروم اغلب بر روی سیستم‌های ویندوز استفاده می‌شود، باعث می‌شود تا راحت تر بتوانید سربرگ‌ها را بین وسایل‌تان به اشتراک بگذارید(sync کنید).
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون

9. به جای استفاده از Pages، از اپ Word استفاده کنید.

اپل Pages یک ابزار کارآمد است اما همیشه کار با آن و خواندن متون مخصوصا در صفحه نمایش‌های کوچک کار راحتی نیست در صورتی که Word شرکت مایکروسافت به خوبیِ نسخه دسکتاپ آن کار می‌کند و به راحتی می‌توانید فایل متنی خود را با فرمت‌های مختلف و استفاده از عکس‌های مختلف بسازید و در هر دستگاه و هر سیستم عاملی آن را به نمایش بگذارید.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون

10. به جای استفاده از Health، از اپ MyFitnessPal استفاده کنید.

اپل Health اپلیکیشنی است که کم و بیش سعی می‌کند تمام اطلاعات ورزشی شما را بدون هیچ وسیله‌ی شمارنده‌ای، بشمارد که عملکردی قابل قبول نیز دارد. اما MyFitnessPal در این کار دقیق‌تر بوده و می‌تواند با بیش از ۶۰ نوع شمارنده‌های ورزشی ارتباط برقرار کند تا دقیق‌ترین اطلاعات را کسب کند.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون
همچنین به راحتی می‌توانید رژیم غذایی خود را وارد آن کنید و با دادن اطلاعات ارزش غذایی هر غذا، از آن برای رژیم تان کمک بگیرید. در ضمن در پایان روز هم می‌توانید اطلاعات آن روز خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

11. به جای استفاده از iMovie، از اپ Videoshop استفاده کنید.

با استفاده از اپ Videoshop به سادگی ویدئوهای خود را با هم ادغام کنید، فیلتر رنگی بگذارید، انیمیشن اضافه کنید، موسیقی متن قرار دهید یا حتی از افکت های Slow-motion و Fast-motion استفاده کنید و سپس آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. قیمت آن در اپ استور ۲ دلار می‌باشد.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون

12. به جای استفاده از Keynote، از اپ PowerPoint استفاده کنید.

Keynote تنها تعداد کمی از انیمیشن‌های قابل استفاده در اسلاید شوها و فرمت ها را در اختیارتان قرار می‌دهد وطبیعتا امکانات پاورپوینت خیلی بیشتر است و وقتی که با پاورپوینت به ساخت اسلاید شوها می‌پردازید، آن وقت است که می‌توانید آن را در هر پلت فرمی و هر سایز صفحه‌ای به نمایش بگذارید.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون

13. به جای استفاده از Numbers، از اپ Microsoft Excel استفاده کنید.

اپل Numbers اپلیکیشنی مفید در ایجاد جداول و نمودارها است اما به ساخته‌ی مایکروسافت یعنی Excel نمی‌رسد و باز هم بحث قدرت sync بیشتر مایکروسافت به میان می‌آید که می‌تواند گوشی شما را بخوبی آنالیز کند و داده ها را جمع آوری کند. حتی Excel در آیفون دارای کیبوردی خاص و مخصوص فرمول نویسی است که نوشتن فرمول‌های مختلف با آن حتی آسان‌تر از تایپ آن با کیبورد معمولی است
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون

14. به جای استفاده از iTunes U، از اپ Khan Academy استفاده کنید.

اپل iTunes U یک اپلیکیشن جامع و دربردارنده اطلاعات زیادی است که برای اشخاصی مانند دانش آموزان که علاقه‌ به فرا گرفتن زمینه‌های مختلف مثل علوم، تاریخ و یا حتی یک زبان خارجی را دارند، بسیار کارآمد است. اما با وجود امکانات زیاد آن خیلی رابط کاربری مناسبی نداشته و کاربر نمی‌داند از کجا باید شروع به مطالعه کند.
14 اپلیکیشن برتر برای آیفون

در عین حال Khan Academy خیلی از ویژگی‌های موجود در iTunes U را ارائه می‌دهد در حالی که شما براحتی می‌توانید زمینه مطالعه خود را پیدا کنید و بطور جدی آن را ادامه دهید. حتی می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن برای آزمون‌هایی مانند SAT یا MCAT آماده شوید در حالی که اپلیکیشنی رایگان در اختیار دارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقاله چرتی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج