۶۰۲۴۶۷
۱ نظر
۵۰۳۱
۱ نظر
۵۰۳۱
پ

تشریح حادثه تیراندازی در خیابان نوروزیان قزوین

حجت الاسلام صادقی نیارکی؛ دادستان قزوین گفت: بر اثر تیراندازی ناشی از یک اختلاف خانوادگی خانم وکیل در دفتر کارش به قتل رسید و یک نفر مجروح شد.

خبرگزاری میزان: حجت الاسلام صادقی نیارکی؛ دادستان قزوین گفت: بر اثر تیراندازی ناشی از یک اختلاف خانوادگی خانم وکیل در دفتر کارش به قتل رسید و یک نفر مجروح شد.

این مقام قضایی ادامه داد: ساعت ۲۲ روز گذشته احد از وکلای (خانم) دادگستری قزوین که دارای اختلاف خانوادگی با شوهرش بوده به همراه منشی خود، که برادرزاده اش بوده با سلاح کلت کمری در دفتر وکالت مورد جرح قرار می گیرند که متاسفانه خانم وکیل بلحاظ شدت جراحات در بیمارستان فوت می نماید.

وی افزود: متهم پس از ایراد جرح از محل متواری که سریعاً با هماهنگی با اینجانب و توسط بازپرس کشیک دادسرا دستور قضایی بر اجرای طرح مهار و دستگیری وی صادر و متهم در کمتر از یک ساعت در عوارضی قزوین دستگیر شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی عنوان کرد: متهم در هنگام دستگیری مبادرت به خوردن قرص برنج نموده و به شدت دچار مصدومیت می شود و پس از انتقال به بیمارستان تحت مراقبت مامورین، بستری و تحت درمان قرار گرفته و در حال حاضر وضع جسمی وی وخیم گزارش گردیده به نحوی که قادر به بازجویی نیز نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان با ابراز گلایه از نحوه اطلاع رسانی شتابزاده در خصوص این حادثه اظهار داشت: متاسفانه علیرغم تاکید بر پرهیز از هیجان و شتاب در نحوه اطلاع رسانی در خصوص پرونده های قضایی، در حادثه اخیر نیز بر اساس اظهارنظرهای شهروندان حاضر در صحنه شاهد انتشار اخبار مختلف در خصوص انگیزه قاتل و نحوه ارتکاب قتل بودیم و بلافاصله در فضای مجازی گمانه زنی ها و شایعات در گروه ها و کانال های مختلف نشر داده شد.

وی از رسانه ها درخواست کرد هرگونه اطلاعات و اخبار را فقط از منابع رسمی دریافت و براساس اظهار نظرهای شهروندان خبری را منتشر ننمایند.

عضو شورای مسولان قضایی استان قزوین از انجام تحقیقات تکمیلی در این زمینه خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی از قزوين

      دو تیر به سر و دو تیر به شکم خانم وکیل معصومه افشار اصابت کرده بود که در دفتر خودش فوت کرده بود و دو تیر به منشی اش اصابت کرده که منشی رو به بهبوده و یک تیر هم به خواهر خانم وکیل ،قاتل زده که خوشبختانه به خواهر خانم وکیل اصابت نکرده و امروز پنج شنبه 30 شهریور در مسجد مسلم بن عقیل مراسم سوم ایشان از ساعت سه بعدازظهر تا چهار و نیم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج