۶۰۲۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گزارش تصویری از رقابت ۳ تفنگدار

نابرده رنج... فوتباليست نمي‌شود

كامبيز ديرباز و سام درخشاني عاشق فوتبال هستند؛ از طرفداران پروپاقرص سرخابي‌ها كه خيلي خوب براي هم كري مي‌خوانند و براي بقيه فوتبالي‌ها هم همين طور، آن‌ها عشق فوتبال هستند

نابرده رنج... فوتباليست نمي‌شود


نابرده رنج... فوتباليست نمي‌شود

نابرده رنج... فوتباليست نمي‌شود

بازيگران حرفه‌اي، بازيكنان حرفه‌اي

اين ۲ بازيگر محبوب از آن دست چهره‌هايي نيستند كه فقط طرفدار فوتبال باشند، آن‌ها اتفاقا عاشق فوتبال هستند و فوتبال هم بازي مي‌كنند، آن هم در نوع حرفه‌‌اي، هر دوي اين بازيگران عضو تيم فوتبال هنرمندان هستند و به جز اين تيم، تيم ديگري هم دارند كه در تمرينات آن به‌طور مستمر حضور دارند و آمادگي بدني و مهارت‌شان در فوتبال، هميشه كساني را كه به تماشاي بازي آن‌ها مي‌ايستند متعجب مي‌كند. البته از آن‌جايي كه در مسابقات سام درخشاني و كامبيز‌ديرباز هميشه در يك تيم هستند در اين بازي‌ها براي هم كري نمي‌خوانند.


نابرده رنج... فوتباليست نمي‌شود

مهرداد ميناوند وسط دوقلوها، فكر مي‌كنيد كي با كي عكس يادگاري گرفته؟


نابرده رنج... فوتباليست نمي‌شود

نابرده رنج... فوتباليست نمي‌شود

از دوستي و فوتبال به روايت سام درخشاني

سام: در رفاقت ما داستان ديگري هم وجود دارد كه مربوط به فوتبال است؛ اين ۲تا لنگي هستند و من استقلالي‌ام. اگر قرار بود درگيري بين ما به‌وجود بيايد بايد قبل از سينما از اين‌جا شروع مي‌شد. گاهي با هم فوتبال هم مي‌بينيم كه خيلي دردناك است. من هميشه در اقليتم. اين يك نكته را هم بگويم كه درست است ما ۳‌تا خيلي با هم صميمي هستيم ولي دوستان زياد ديگري هم داريم. مثلا همه مي‌دانند كه حامد بهداد دوست خيلي صميمي و مثل برادر من است. اين طور نيست كه ما به يك دوستي ۳ نفره محدود شده باشيم. اگر بخواهيم از تمام دوستان نزديك‌مان نام ببريم اسم همه سينما وسط مي‌آيد. شايد بتوانم بگويم خيلي از اين دوستان را هفته‌اي ۳بار مي‌بينيم ولي خب ما ۳نفر گره‌مان با هم كورتر است.

يك روز نشسته بوديم كه از دفتر يك شركت بزرگ تماس گرفتند و گفتند بياييد اين‌جا. رفتيم و ديديم كه رضا عطاران و مجيد صالحي يك طرحي داده‌اند كه تيم هنرمندان با استقلال يا پرسپوليس به نفع خيريه بازي كنند. بازي برگزار شد و لحظات بسيار خوبي هم بود. نخستين باري بود كه بازيگران در زمين فوتبال دور هم جمع مي‌شدند. خيلي هم كمدي بود. كساني مثل جواد رضويان، امير نوري و خيلي‌هاي ديگر از قديمي‌ها هم بودند. مثلا مجيد مظفري هم حضور داشت. اولش كه كار اين تيم شروع شد خيلي خوب بود. تا يك جايي هم پيش رفت. دور هم جمع مي‌شديم و هم ورزش مي‌كرديم و هم رفقا همديگر ر ا مي‌ديدند. خلاصه هم فال بود و هم تماشا تا اين‌كه باز بحث‌هاي مالي پيش آمد و يك دفعه ديديم از بغلش پول درآمد. يك عده‌اي شروع كردند به خوردن و يك عده‌اي به نخوردن! (خنده) خلاصه هميشه بحث پول است كه همه‌چيز را خراب مي‌كند. الان خودمان يك تيم كوچك داريم كه به قول معروف هرچه دارد وسط است، پول باشد، وسط است. نباشد وسط است. اگر هم خيري باشد باز وسط است. خلاصه بگويم همه‌چيز در طبق اخلاص است. تيم‌مان اسم خاصي ندارد. هفته‌اي ۲ روز تمرين داريم. در كنارش استخر و شنا و اين چيزها هم هست كه خيلي هم مفرح است.


نابرده رنج... فوتباليست نمي‌شود

نابرده رنج... فوتباليست نمي‌شود

عادل فردوسي‌پور هم آنجاست

امسال هم جام ستاره‌ها در ايام ماه مبارك رمضان، در زمين ولنجك، برگزار خواهد شد. ستاره‌هاي بسياري را در اين مسابقات در قالب تيم هنرمندان سينما و تلويزيون و تيم هنرمندان موسيقي و البته شمار زيادي از بازيكنان فوتبال سال‌هاي گذشته و ستاره‌هاي سال‌هاي نه چندان دور را هم در تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس دهه ۷۰ خواهيد ديد، كل ستاره‌هايي كه در جام جهاني ۱۹۹۸ براي تيم ملي ايران افتخارآفريني كردند و عادل فردوسي‌پور و دوستانش را هم در قالب تيم‌هاي ديگر حاضر در اين مسابقات مي‌توانيد ببينيد.


نابرده رنج... فوتباليست نمي‌شود

رضا شاهرودي، سعيد مظفري‌زاده، داوود فنايي و كامبيز ديرباز يك بازيكن سابق، يك داور فعلي، يك كمك داور بازنشسته و يك بازيگر سينما، چه تركيب فوق‌العاده‌اي.


نابرده رنج... فوتباليست نمي‌شود

عكس‌هايي كه در اين صفحه مي‌بينيد، عكس‌هاي مربوط به جام ستاره‌هاست كه در ماه رمضان سال گذشته برگزار شد و چهره‌هاي مطرح سينما، تلويزيون و ورزش در آن به رقابت پرداختند. در سال گذشته، تيم هنرمندان با درخشش ديرباز و درخشاني و البته مهره‌هاي كمكي كه داشت تا فينال بازي‌ها پيش رفت اما در بازي فينال مغلوب شد و به مقام دومي رضايت دادند اما امسال تيم هنرمندان مي‌خواهد تا با اضافه‌شدن يك يار جديد، يعني قل سوم سه‌قلوها، يعني پژمان بازغي به تركيب تيم خود، جام قهرماني را بالاي سر ببرد، حداقل اين كري است كه آن‌ها براي ساير رقبا مي‌خوانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج