۶۰۲۵۱۱
۱ نظر
۵۰۲۷
۱ نظر
۵۰۲۷
پ

شمسی فضل اللهی از عاشقانه می گوید

سریال خانگی «عاشقانه» از جمله سریالهای سالهای اخیر شبکه خانگی است که کارگردانش کوشیده بود در اغلب نقشها از بازیگران حرفه ای استفاده کند و شاید یکی از دلایل اصلی موفقیت سریال هم همین تکیه بر گروه حرفه ای بود.

نمایش خانگی: سریال خانگی «عاشقانه» از جمله سریالهای سالهای اخیر شبکه خانگی است که کارگردانش کوشیده بود در اغلب نقشها از بازیگران حرفه ای استفاده کند و شاید یکی از دلایل اصلی موفقیت سریال هم همین تکیه بر گروه حرفه ای بود.
شمسی فضل اللهی از عاشقانه می گوید

مسن ترین بازیگر سریال «عاشقانه» شمسی فضل اللهی بود؛ هنرمندی که سابقه سالها گویندگی و بازیگری را در کارنامه دارد و برای همین حضورش در نقش یک مادربزرگ گرفتار در خیانت همسر را مجالی کرد برای ارائه حدی بالا از تواناییها.

فضل اللهی که به خاطر کیفیت بالای «عاشقانه» مدتیست پیشنهادات تکراری را رد میکند با اشاره به اقبال مخاطبان نسبت به «عاشقانه» به «سینما» گفت: بازخورد خوب مردم را از همان روزهای ابتدایی پخش سریال حس کردم و این اقبال حاصل کار گروهی بود که همگی مهربانانه دور هم جمع شده بودند و توقع مرا یک بار دیگر از دیگران هم بالا بردند. بعد از «عاشقانه» دیگر نتوانستم پیشنهادات تکراری قبول کنم حتی بازی در یک کار کودک به من پیشنهاد شد اما رد کردم به این دلیل که نمیخواستم صرفا مادربزرگی باشم شبیه همه مادربزرگهایی که تا امروز دیده ایم. البته این بیکاری زیاد طول نمیکشد و ممکن است به زودی با سریالی در شبکه اول بازگردم.

شمسی فضل اللهی با اشاره به پرداخت درست شخصیتش در «عاشقانه» ادامه داد: خیلی خوشحالم که بالاخره نویسندگان به این موضوع فکر کردند که یک مادر قبل از مادر بودن انسان است با همه عواطف و احساسات بشری و کاراکتر مادر سریال هادی در جایی غیر از سماور و قابلمه غذا نشان داده میشود. مگر فرقی دارد یک زن چندساله باشد؟ او در هر برهه ای از زندگی یک زن است با همه مختصات و ویژگیهایی که یک زن میتواند داشته باشد و حتی وقتی پابه سن گذاشت حس زنانگی همچنان بر قوت خود باقیست.

این بازیگر که در سالهای اخیر تجربه ایفای نقش در آثاری همچون «عملیات مهدکودک» و «پدر آن دیگری» را داشته با تأکید بر ویژگیهای دراماتیک «عاشقانه» افزود: یکی از آخرین جملاتی که در این مجموعه به زبان آوردم درباره این بود که این زن اگر دربرابر خیانت همسرش حرفی نمیزند برای اینست که در آن خانه حرمت کوچکتری-بزرگتری حفظ شود و دلیلش این نیست که حالا که عمری از او گذشته دیگر امور پررنگ دوران جوانی برایش اهمیت ندارد. همین جمله یادآور همه آن حسی است که از آن صحبت کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سریال خوبی بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج