جاباما
۶۰۲۵۵۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پنجاه و هفت با اجرای طالب زاده در شبکه پنج

برنامه تلویزیونی «پنجاه و هفت» با اجرا و تالیف نادر طالب‌زاده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: برنامه تلویزیونی «پنجاه و هفت» با اجرا و تالیف نادر طالب‌زاده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
پنجاه و هفت با اجرای طالب زاده در شبکه پنج

برنامه تلویزیونی«پنجاه و هفت» کاری از گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی است که نادرطلب‌زاده اجرا و سردبیری و رضا جوهرچی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند و با همکاری شبکه پنج سیما تولید و پخش می‌شود.

در این برنامه شاهد گفتگوهای صریح نادر طالب‌زاده با چهره‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی متناسب با مضمون و مساله برنامه هستیم. همچنین بخش‌هایی از برنامه با حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان درباره مسائل اساسی کشور و انقلاب اسلامی همراه است.

«پنجاه و هفت» قرار است در فصول مختلف در هنگامه مناسبت‌های تاریخ معاصر ایران، تحولات جهان اسلام و مضامین ویژه انقلاب اسلامی مانند نقد نظام سلطه در ۱۳ آبان، نهضت‌های آزادیبخش در هفته بسیج، مساله نهاد دانشگاه در ایران در ۱۶ آذر، هفته هنر انقلاب در سالگرد شهادت آوینی، و مضامینی چون آسیب‌های اجتماعی، اقتصاد درونزا و برونگرا و... تولید شود.

فصل اول برنامه تلویزیونی«پنجاه و هفت» برای هفته دفاع مقدس طراحی شده است و از ساعت ۲۰ روزجمعه ۳۱ شهریور ها سالروز آغاز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس از شبکه پنج سیما بر روی آنتن می‌رود، این برنامه به شکل تولیدی و در«۵۷» دقیقه آماده پخش می‌شود.

عنوان فصل اول برنامه «رویش در آتش» نام دارد که اشاره به رویش‌های شکل گرفته در دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی ایران است. این فصل شامل دوبخش مسائل نظامی و سیاسی و بخش فرهنگ و هنر دفاع می‌شود.

در برنامه اول به روایت «مقطع ابتدایی جنگ و نقش ارتش در آن» با حضور امیر بختیاری از فرماندهان وقت ارتش در جنگ ایران و عراق پرداخته می شود. در این برنامه مستند "شوش شهر شهیدان گمنام" معرفی و تحلیل می‌شود.

در برنامه دوم به بررسی «چگونگی ورود سپاه به جنگ و ابتکار عمل در عملیات ها» پرداخته می شود و در این راستا گزیده مستند "تمهید حرب" پخش و تحلیل می‌شود.

برنامه سوم فصل "رویش در آتش" به واکاوی نقش هوانیروز در جنگ تحمیلی پرداخته و گزیده مستند "شیرمردان هوانیروز" اثر شهید آوینی و فیلم سینمایی سیمرغ پخش و تحلیل می‌شود.

برنامه چهارم مسائل لجستیک جنگ شامل «چگونگی تهیه و خرید تجهیزات جنگی و پشتیبانی و تدارکات جنگ» با حضور محسن رفیقدوست بحث و بررسی شده و خلاصه مستند "سنگر تدارکات" در این باره پخش می‌شود.

در برنامه پنجم با موضوع مهندسی جنگ «نقش مهندسی رزمی جهاد در دفاع مقدس» روایت شده و خلاصه مستند "والعصر" پخش و تحلیل می‌شود.

برنامه ششم عکاسی جنگ و «نقش هنرمندان خصوصا عکاسان در ارائه و نمایش حماسه دفاع مقدس» با جمشید بایرامی روایت می‌شود.

برنامه هفتم موسیقی جنگ با نگاهی به تلاش‌های موسیقیایی در دوران دفاع مقدس و اثر دوسویه موسیقی ایران و جنگ بر یکدیگر با پخش گزیده‌هایی از مستند سینمایی "بزم رزم" و گزارشی از موسیقی‌ها و سرودهای نوستالژیک جنگ همراه است.

و در نهایت برنامه هشتم بارتاب خارجی جنگ با نگاهی به اقداماتی که در خارج از مرزها برای بازنمایی حماسه دفاع مقدس انجام شده است، روایت می شود و با پدرام خسرونژاد به گفتگو نشسته می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج