جاباما
۶۰۲۵۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کار پائول بتانی در فیلم Han Solo تمام شد

پائول بتانی (Paul Bettany) در حال حاضر کار بر روی صحنه‌هایش در فیلم هان سولوی جوان را تمام کرده است و عکس‌های صحنه‌ی کاگردان فیلم، ران هاوارد (Ron Howard)، تعدادی از صحنه‌هایی که فیلم‌برداری کرده‌اند را نشان می‌دهد.

سینماگیمفا: پائول بتانی (Paul Bettany) در حال حاضر کار بر روی صحنه‌هایش در فیلم هان سولوی جوان را تمام کرده است و عکس‌های صحنه‌ی کاگردان فیلم، ران هاوارد (Ron Howard)، تعدادی از صحنه‌هایی که فیلم‌برداری کرده‌اند را نشان می‌دهد.
کار پائول بتانی در فیلم Han Solo تمام شد
از کهنه‌کاران دنیای سینمایی مارول، پائول بتانی (Paul Bettany) چند هفته‌ی اخیر با انتخاب نقشی نامعلوم در فیلم Han Solo «هان سولو» که زیر نظر دستان ران هاوارد (Ron Howard) راه تولید را ادامه می‌دهد، به منبع درآمد دیگر دیزنی پیوست. این بار سومی است که آن‌ها با هم به همکاری پرداخته‌اند که دو فیلم قبلی آن‌ها A Beautiful Mind «ذهن زیبا» و The Da Vinci Code «رمز داوینچی» هستند.

وقتی ران هاوارد (Ron Howard) بعد از اخراج فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) در ماه ژوئن قبلی کارگردانی را به دست گرفت، گزارش شد که فیلمبرداری در طول ماه سپتامبر اتفاق خواهد افتاد برای همین از نقش پائول بتانی (Paul Bettany) انتظار نمی‌رفت که زیاد اساسی باشد. با در نظر گرفتن زمانبندی آن، احتمال داشت نقش او فرعی باشد و این گونه هم هست. بعد از مدتی کوتاهی پیوستن به فیلم، پائول بتانی (Paul Bettany) از کهشکان بسیار بسیار دور خداحافظی کرد.

در گفت‌وگو با توییتر، ران هاوارد (Ron Howard) عکس پشت صحنه‌ی دیگری را به اشتراک گذاشت. در این عکس ران هاوارد (Ron Howard) و پائول بتانی (Paul Bettany) برای ثبت این خاطره به دوربین لبخند می‌زنند. با سبک معمول و کلاسیک خود، ران هاوارد (Ron Howard) عمل‌کرد دوست خود را تحسین کرد و گفت که این یک یک کار عالی از یک «استعداد جهانی» است. در زیر می‌توانید عکس‌ را ببینید:

به نظر می‌رسد سطحی از سردرگمی از این که پائول بتانی (Paul Bettany) کدام نقش را بازی خواهد کرد وجود دارد. ابتدا گفته می‌شد که وی جایگزین مایکل کی ویلیامز (Michael K. Williams) خواهد بود ( که به علت تداخل برنامه‌ای نمی‌‌توانست برای فیلمبرداری دوباره سر صحنه حضور یابد). اما اخبار بعدی حاکی از این بود که وی نقشی کاملا جدید را ایفا خواهد کرد. واقعیت می‌تواند چیزی بین این دو باشد.
کار پائول بتانی در فیلم Han Solo تمام شد
وقتی مایکل کی ویلیامز (Michael K. Williams) در فیلمبرداری دخیل بود نقش یک دورگه‌ی انسانی - فضایی را بازی می‌کرد که به عنوان ارتباطی بین هان سولو و کیرا، شخصیت امیلیا کلارک (Emilia Clarke)، حضور داشت. به علت رابطه‌ی این شخصیت با دو نقش اصلی، این نقش با این که یک نقش اساسی نیست احتمالا دارای اهمیت است. شاید این شخصیت با حضور پائول بتانی (Paul Bettany) (که گفته می‌شود نقش یک انسان را بازی می‌کند) دوباره نوشته شد تا با تغییرات سازگار باشد.
صحنه‌ای که او با ران هاوارد (Ron Howard) در آن حضور دارند شباهت به موزه‌ی کلکتور مانندی دارد که در عکس‌های قبل حضور داشت، پس پائول بتانی (Paul Bettany) نقش یک رابط را بازی خواهد کرد اما به عنوان شخصیتی کاملا متفاوت.

کاوش این صحنه با تمام کمال وقتی Han Solo «هان سولو» منتشر می‌شود جالب خواهد بود. اما اشاره‌هایی که ران هاوارد (Ron Howard) ارائه می‌دهد هیجان‌انگیز است. در پیش‌نمای عکس تاکسیدرمی نوعی جانور عجیب وجود دارد و طرفداران همچنین سعی می‌کنند حدس بزنند که آیا چیزی که در پشت‌صحنه دیده می‌شود سایه‌ی بوبا فت (Boba Fett) است یا نه.
با این که این فیلم مستقل سعی دارد چیزهایی که در سه‌گانه اصلی به آن‌ها اشاره شده بود را گسترش دهد، همچنین سعی دارد گوشه‌های جدیدی به دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» اضافه کند. هان به لوک اسکای‌واکر گفت از این طرف کهکشان به آن طرف آن پرواز کرده، پس ممکن چیزهای جالب بیشتری ببینیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج