۶۰۲۵۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گمانه زنی در مورد فیلم Han Solo

فیلم اسپین آف درباره‌ی هان سولوی جوان ممکن است تماشاگران را به دو سیاره‌ای ببرد که تا به حال بر روی پرده‌ی سینما دیده نشده‌اند، یعنی کورلیا (Corellia) و کسل (Kessel).

سینماگیمفا: فیلم اسپین آف درباره‌ی هان سولوی جوان ممکن است تماشاگران را به دو سیاره‌ای ببرد که تا به حال بر روی پرده‌ی سینما دیده نشده‌اند، یعنی کورلیا (Corellia) و کسل (Kessel). علاوه بر معرفی چهره‌های جدید در کهشکانی بسیار بسیار دور یکی از سنت‌های فیلم‌های جنگ ستارگان اضافه کردن به کلکسیون در حال گسترش از لوکیشن‌ها است.
گمانه زنی در مورد فیلم Han Solo
هر یک از فیلم‌های این سری حداقل یک سیاره‌ی جدید برای اکتشاف معرفی کرده‌اند. برای مثال فیلم Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» که ماه دسامبر منتشر می‌شود اولین حضور کانتو بایت (Canto Bight) را رقم خواهد زد. این یکی از راه‌هایی است که فیلم سازان با آن فیلم‌ها را نوآورانه نگه می‌دارند و از جهان در حال گسترش فیلم‌ها جاهای بیشتری را نشان می‌دهند. در ادامه با همراه باشید.

بخش شخصیت‌های Han Solo «هان سولو» به لطف شخصیت‌های چون بکت (Beckett) با بازی وودی هارلسون (Woody Harrelson) و کیرا (Kira) با بازی امیلیا کلارک (Emilia Clarke) از هر نظر تامین است. اما در مورد سیاره‌ها برای مدتی سکوت حکم فرما بود. عکس‌های ران هاوارد (Ron Howard) از صحنه‌ی فیلمبرداری دعواها در کانتینا (نوعی بار که در مکزیک محبوب است) و گوشه‌های خشن کهکشان را نشان می‌دهد اما نام دنیاهایی که هان سولو به آن‌ها سر خواهد زد مخفی نگه داشته شده‌اند. شایعات و تصاویر به سفری دیگر به تاتویین (Tatooine) اشاره می‌کنند و حال این که تماشاگران کدام سیاره‌های دیگر را خواهند دید پرده‌برداری شده است.

در قسمت اخیر پادکست Now This Is Podcasting، سایت Making Star Wars (به وسیله سایت Reddit) گزارش داد که کورلیا (Corellia) و کسل (Kessel) در روایت داستان هان سولو نقش خواهند داشت که در دوره‌ی شش ساله رخ خواهد داد و زندگی هان سولو را از ۱۸ تا ۲۴ سالگی پوشش می‌دهد.
طرفرداران قدیمی سری می‌دانند که این دو سیاره اهمیت زیادی برای هان سولو دارند. اولی خانه‌ی او و دومی محل انجام فرار کسل (Kessel Run) است که میلنیوم فالکون در کمتر ۱۲ پارسک انجام داد. زیاد تعجب برانگیز نیست که ران هاوارد (Ron Howard) و اطرفیانش سعی در دخیل کردن این سیاره‌ها در فیلم‌هایشان کنند. این امر، با منطق سازگار است از آنجایی که فیلم قرار است نوعی داستان پیدایش باشد.

Making Star Wars به این نظریه پرداخت که عکس‌های ماشین‌های اسپیدر و ویدیوهای که در طی چند ماه راهشان را به اینترنت پیدا کرده‌اند از صحنه‌هایی است که در کورلیا (Corellia) اتفاق می‌افتد. احتمالا این محل وقوع اولین بخش فیلم است که هان سولو را به عنوان یک سوارکار بی‌باک قبل از ورود به قاچاق نشان می‌دهد. شاید این جایی است که راهش به بکت، استادش، می‌خورد و آن‌ها با هم به ماجراجویی می‌روند.
درباره‌ی کسل (Kessel) هم، اگر مخاطبان به آنجا بروند، ممکن است راز فرار کسل (Kessel Run) بالاخره برملا شود. بسیاری از طرفداران ترجیح می‌دهند این بخش از زندگی هان سولو همچنان یک راز بماند. زیرا جواب دادن به سوالاتی که کسی نپرسیده از دلایل معمول سقوط پیش‌درآمدها است. با این حال به طریقه‌ی اجرای آن بستگی دارد. Rogue One (یک سرکش) یک جمله از متن وردوی A New Hope «امیدی جدید» را گسترش داد و یک داستان هیجان انگیز که سه‌گانه‌ی اصلی را غنی‌تر کرد تحویل داد. Han Solo «هان سولو» نیز در نظر دارد همین کار را عملی کند و دیدن این که چه اتفاقی خواهد افتاد جالب خواهد بود.

سری Star Wars «جنگ ستارگان» در هفته‌ی اخیر با سر کار آمدن جی جی آبرامز (J.J. Abrams) برای کارگردانی قسمت نهم سری و تغییرات زمان پخش آن از می به ماه دسامبر شاهد تغییراتی بوده است. اما فیلم Han Solo «هان سولو» هنچنان در جایگاهش برای تابستان بعدی قرار دارد و هیچ نشانه‌ای از تاخیر نیز دیده نمی‌شود. با ماندن فقط هشت ماه تا آمدن فیلم به سینماها، استودیو مجبور است تا تبلیغاتش را دچار تغییر کند. Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» الآن در الویت اول قرار دارد و دور از عقل نیست که تیزر فیلم Han Solo «هان سولو» همراه قسمت هشتم باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج