۶۰۲۶۱۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

با قطعی شدن بازگشت جیمز کامرون و آرنولد شوارتزنگر

لیندا همیلتن با «ترمیناتور» جدید بر‌می‌گردد

در حالی‌که بیش از ۲۵ سال از آخرین همکاری سه مهره اصلی «ترمیناتور» می‌گذرد، لیندا همیلتن بازیگر نقش سارا کانر بار دیگر به جیمز کامرون می‌پیوندد تا دنباله جدید این مجموعه علمی-تخیلی را مقابل دوربین ببرند.

آی سینما: در حالی‌که بیش از ۲۵ سال از آخرین همکاری سه مهره اصلی «ترمیناتور» می‌گذرد، لیندا همیلتن بازیگر نقش سارا کانر بار دیگر به جیمز کامرون می‌پیوندد تا دنباله جدید این مجموعه علمی-تخیلی را مقابل دوربین ببرند. همزمان، بازگشت آرنولد شوارتزنگر هم به این مجموعه سینمایی قطعی شده است. فیلم جدید «ترمیناتور» به عنوان محصول مشترک «اسکای‌دنس» و «پارامونت» تهیه و تولید می‌شود.
لیندا همیلتن با «ترمیناتور» جدید بر‌می‌گردد

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، کامرون خالق اصلی «ترمیناتور» و کارگردان دو فیلم نخست این مجموعه در مراسمی خصوصی که به مناسبت بزرگداشت مجموعه سینمایی «ترمیناتور» برگزار شد، خبر بازگشت همیلتن بازیگر ۶۰ ساله هالیوود را اعلام کرد.

کامرون سازنده پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما («آواتار» و «تایتانیک») ابراز امیدواری کرد بازگشت همیلتن در نقش سارا کانر بتواند بار دیگر بر نقش زنان در فیلم‌های اکشن تحولی عمیق به جا بگذارد. کامرون با اشاره به بازیگران مرد پا به سن گذاشته‌ای که هنوز در فیلم‌های اکشن حضور دارند گفت: «آن بیرون، هنوز مردهای ۵۰، ۶۰ ساله‌ای هستند که دارند آدم‌های بد را می‌کشند اما چنین چیزی در مورد زنان صدق نمی‌کند.»

تیم میلر که «ددپول» را به عنوان اولین فیلم بلند کارنامه‌اش مقابل دوربین برد و به موفقیتی خیره‌کننده دست یافت، کارگردانی دنباله جدید «ترمیناتور» را به تهیه‌کنندگی کامرون بر عهده گرفته است. بعد از «ترمیناتور ۲: روز داوری» که سال ۱۹۹۱ روی پرده رفت، این نخستین حضور کامرون در این مجموعه سینمایی به شمار می‌رود. استودیوی «فاکس» پخش بین‌المللی این فیلم جدید را بر عهده دارد.

دنباله جدید «ترمیناتور» بر اساس داستانی از خود کامرون مقابل دوربین می‌رود. کامرون و میلر با تشکیل اتاق فکر نویسندگان در تدارک نگارش متن سه‌گانه‌ای سینمایی هستند. دیوید گویر که سه‌گانه «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان را در کارنامه دارد به همراه چارلز ایگلی خالق «فرشته تاریکی» و جاش فریدمن خالق مجموعه مستقل تلویزیونی «ترمیناتور»، بخشی از تیم نویسندگان دنباله جدید «ترمیناتور» را تشکیل می‌دهند.

همیلتن در فیلم نخست «ترمیناتور» که سال ۱۹۸۴ روی پرده رفت حضور داشت و نقش یکی از قدرتمندترین قهرمانان زن سینما - سارا کانر - را ایفا کرد. کانر پیش‌خدمتی بود که در دام یک ماشین کشتار توقف‌ناپذیر با بازی شوارتزنگر که از آینده آمده، گرفتار می‌شود. کانر در می‌یابد که در آینده ماشین‌ها دنیا را قبضه می‌کنند و فرزند او رهبر جنبش مقاومت انسان‌ها خواهد بود. همیلتن در فیلم دوم «ترمیناتور» هم مقابل دوربین رفت که رکورد گیشه را شکست و تحولی عظیم در بخش جلوه‌های ویژه ایجاد کرد.

با این‌که جزییات خط داستانی فیلم جدید همچنان محرمانه است اما به گفته کامرون، نسل جدیدی از شخصیت‌های جدید به این مجموعه سینمایی اضافه خواهند شد. کامرون گفته: «جست‌وجو برای یافتن زن ۱۸ ساله‌ای را شروع کرده‌ایم که به عنوان شخصیت محوری جدید داستان جدید مقابل دوربین برود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج