۶۰۲۶۵۴
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

دادستان قزوین:

قتل خانم وکیل، ناشی از اختلافات خانوادگی بود

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: براثر تیراندازی ناشی از یک اختلاف خانوادگی خانم وکیل در دفتر کارش به قتل رسید و یک نفر مجروح شد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: براثر تیراندازی ناشی از یک اختلاف خانوادگی خانم وکیل در دفتر کارش به قتل رسید و یک نفر مجروح شد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی ادامه داد: ساعت ۲۲ روز گذشته احدی از وکلای (خانم) دادگستری قزوین که دارای اختلاف خانوادگی با شوهرش بوده به همراه منشی خود، که برادرزاده‌اش بوده با سلاح کلت کمری در دفتر وکالت مورد جرح قرار می‌گیرند که متأسفانه خانم وکیل به لحاظ شدت جراحات در بیمارستان فوت می‌نماید.

وی افزود: متهم پس از ایراد جرح از محل متواری که سریعاً با هماهنگی با این‌جانب و توسط بازپرس کشیک دادسرا دستور قضایی بر اجرای طرح مهار و دستگیری وی صادر و متهم در کمتر از یک ساعت در عوارضی قزوین دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در هنگام دستگیری مبادرت به خوردن قرص برنج نموده و به‌شدت دچار مصدومیت می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان تحت مراقبت مأمورین، بستری و تحت درمان قرارگرفته و در حال حاضر وضع جسمی وی وخیم گزارش گردیده به‌نحوی‌که قادر به بازجویی نیز نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان با ابراز گلایه از نحوه اطلاع‌رسانی شتاب‌زده در خصوص این حادثه تشریح کرد: متأسفانه علیرغم تأکید بر پرهیز از هیجان و شتاب در نحوه اطلاع‌رسانی در خصوص پرونده‌های قضایی، در حادثه اخیر نیز بر اساس اظهارنظرهای شهروندان حاضر درصحنه شاهد انتشار اخبار مختلف در خصوص انگیزه قاتل و نحوه ارتکاب قتل بودیم و بلافاصله در فضای مجازی گمانه‌زنی‌ها و شایعات در گروه‌ها و کانال‌های مختلف نشر داده شد.

وی از رسانه‌ها و مدیران گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی معتبر درخواست کرد هرگونه اطلاعات و اخبار را فقط از منابع رسمی دریافت و بر اساس اظهارنظرهای شهروندان خبری را منتشر ننمایند.

عضو شورای مسئولان قضایی استان از انجام تحقیقات تکمیلی در این زمینه خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تادیشب منشی برادرش بودامروزفرزندب ادرش شدوفردامعلوم می شودمثل برادرش یوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج