جاباما
۶۰۲۷۵۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۶/۳۰


فال روزانه 1396/06/30
فال روزانه پنج شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۳۰ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، قابل اعتماد، سخاوتمند و مقتدر هستید و تسلط خوبی روی کار و حرفه ی خود دارید، فقط هر از گاهی خودخواه و دمدمی مزاج می شوید. سالی که پیش رو دارید فرصت های بسیار زیادی را برای رشد و پیشرفت در اختیار شما قرار خواهد داد. شم تجاری شما به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد و می توانید با تکیه به آن معجره کنید، فقط به این شرط که بودجه بندی درستی برای خودتان داشته باشید و از آن فراتر نروید. سرمایه گذاری هایی که پیش از این انجام داده اید امسال به ثمر خواهند نشست و سودی بیش از آنچه انتظار داشته اید از آنها به دستتان خواهد رسید که وضعیت اقتصادیتان را به ثباتی نسبی خواهد رساند. بحث ها و درگیری هایی که بر سر املاک و مسائل حقوقی و قانونی داشته اید همراه با رضایت شما به نتیجه خواهند رسید. سلامت شما به دقت و توجه بیشتری نیاز دارد، با استفاده از مدیتیشن و یوگا علاوه بر سلامت جسمانی خود به سلامت روانیتان نیز کمک کنید. پیشرفت هایی که در روابط عاطفیتان به وجود خواهند آمد احساس رضایت از زندگی و خوشبختی را در وجودتان افزایش خواهند داد.

فال روزانه 1396/06/30
شما امروز در محل کارتان سعی دارید بهترین عملکرد ممکن را از خودتان نشان داده و رئیس و همکارانتان را تحت تأثیر قرار دهید، اما از آنجایی که نظرات هر یک از طرفین در مورد تعریف موفقیت با دیگری فرق دارد ممکن است اختلاف نظرهایی بین شما وجود داشته باشند که با بحث کردن هم راه حلی برای آنها پیدا نخواهید کرد. اما خوشبختانه شما از مسئولیت های خودتان به خوبی آگاه هستید و با وجود این اختلاف نظرها می دانید که درست ترین کاری که باید انجام دهید چه کاری است. امروز یک نفر که شما هیچ علاقه ی خاصی نسبت به او ندارید به شما ابراز علاقه خواهد کرد. مواظب باشید طوری به او جواب رد ندهید که به احساسات او لطمه ای وارد شود.

فال روزانه 1396/06/30
امروز شما به هیچ عنوان حاضر نخواهید شد برای راحتی خودتان از اهداف بلند مدت خود چشم بپوشید. با این حال ممکن است مجبور باشید با توجه به شرایط موجود در برخی از برنامه هایی که در جهت رسیدن به اهداف خود داشته اید تغییراتی ایجاد کنید. شما از این وضعیتی که پیش آمده است راضی نیستید، اما اگر به هدف نهاییتان لطمه ای وارد نشود با آن کنار خواهید آمد. در انجام کارهایتان سعی کنید دقت و حوصله ی بیشتری به خرج بدهید، این کار شاید وقت بیشتری از شما بگیرد، اما نتیجه ای که به دست خواهید آورد ارزش زمانی که صرف می کنید را خواهد داشت. عجله کردن باعث خواهد شد نکات مهمی را از قلم بیندازید.

فال روزانه 1396/06/30
امروز پیام و یا تماسی عجیب دریافت خواهید کرد که اطلاعات موجود در آن کمی مشکوک به نظر می رسند. خواه خبری خوب باشد یا بد و یا حتی اگر هیچ یک از این دو نباشد، در مورد آن از روی ظاهر قضیه قضاوت نکنید. به احتمال زیاد شخصی که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد خودش دچار سوء تفاهم شده و اخبار اشتباهی را به شما منتقل کرده است. اگر شنیده هایتان برایتان اهمیت دارند پیش از هر اقدامی در مورد آنها تحقیقات لازم را انجام بدهید. امروز نبرد قدرت بین دو نفر از نزدیکان شما دارد بالا می گیرد. متأسفانه بخواهید یا نخواهید شما در این میان گرفتار شده اید. به کار گرفتن حس شوخ طبعیتان می تواند سنگینی جو موجود را برطرف کند.

فال روزانه 1396/06/30

امروز یکی از دوستان و یا اعضای خانواده انتظاراتی بیجا از شما دارد که وقت زیادی از شما خواهند گرفت و شما را در وضعیتی دشوار قرار خواهد داد. شما خودتان برنامه هایی برای امروزتان دارید و علاقه ای به اینکه آنها را برای رسیدگی به کارهای یک نفر دیگر کنسل کنید ندارید. با این حال ترجیح می دهید صلح و آرامش موجود در روابط خود را به خطر نیندازید و راه میانه ای پیدا کنید تا هم به کارهای خودتان برسید و هم این شخص را راضی نگه دارید. شاید تماسی با شما گرفته شود یا پیام هایی به دستتان برسند که حاوی خبرهای بدی در رابطه با مسائل مالی باشند. نگران نشوید، به احتمال زیاد بخش عمده ی این اخبار بر اساس شایعه و سوئ تفاهم هستند.
فال روزانه 1396/06/30

خوشبختانه توفان های درونیتان دارند بالاخره فروکش می کنند، اما همچنان این احتمال وجود دارد که رادارتان اختلال های کوچکی را تشخیص بدهد. مسئله اینجاست که مسائل جدی و کارهایی که به عهده دارید وقت زیادی برای شما برای پرداختن به مسائل عاطفی باقی نخواهند گذاشت. البته که شما باید به وظایف و مسئولیت های روزمره ی خود رسیدگی کنید، اما این به هیچ عنوان بدان معنا نیست که باید نسبت به احساسات خود بی تفاوت باشید. شما امروز در بروز افکار و احساسات خود با مشکل مواجه هستید، در واقع افکارتان خیلی آشفته تر و مبهم تر از آن هستند که بتوانید آنها را بیان کنید. پس در اولین قدم سعی کنید افکارتان را تحت کنترل در بیاورید.

فال روزانه 1396/06/30

امروز ممکن است ناراحتی یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان باعث نگرانی و درگیری فکری شما شود، اما این شخص حتی اگر شما ابراز نگرانی و همدردی کنید هم به احتمال خیلی زیاد تمایلی به صحبت کردن در مورد آنچه ناراحتش می کند نشان نخواهد داد. گاهی دیگران ترجیح می دهند که خودشان به تنهایی با مشکلاتشان مواجه شوند. شما هم زیاد پافشاری نکنید و فقط به او یادآوری کنید که در صورت لزوم می تواند روی کمک شما حساب کند. شما دقیقا می دانید چه می خواهید، اما مانعی سر راهتان قرار گرفته است که نمیتوانید دقیقا آن را تشخیص دهید. شاید بهتر باشد قبل از هر چیز تردیدهایی که نسبت به خودتان دارید را کنار بگذارید.

فال روزانه 1396/06/30
امروز شما نمی توانید احساسات خود را مخفی کنید و همین باعث شده است که احساس آسیب پذیری کنید. شما اصلا دوست ندارید که دیگران جنبه ی مخفی وجودتان را ببینند و شما را مورد قضاوت قرار بدهند و ترجیح می دهید از آنها فاصله بگیرید. اعتماد کردن به دیگران و در میان گذاشتن احساساتتان با آنها شاید کاری بسیار دشوار باشد، اما اگر شخص درست را پیدا کنید، نتیجه ای که در نهایت به دست خواهید آورد برایتان بسیار ارزشمند خواهد بود. امروز شاید اطلاعات نگران کننده ای در مورد گروهی که در آن عضو هستید به گوشتان برسند، برای تصمیم گیری در این مورد عجله نکنید و کمی دست نگه دارید.

فال روزانه 1396/06/30

شما معمولا ذهنی هوشیار و متمرکز دارید، اما امروز احتمالا احساس می کنید که نمی توانید فکرتان را یک جا جمع کنید. افکارتان مبهم و آشفته هستند. اگر کاری وجود دارد که باید هر چه سریعتر انجام شود یا تمام سعی خود را به کار بگیرید که ذهن خود را روی انجام این کار متمرکز کنید و یا از دیگران کمک بگیرید. اگر نمی توانید هیچ یک از این کارها را انجام دهید کارها و تصمیم گیری های مهم را به روز دیگری واگذار کنید. مطمئن باشید تا فردا خود همیشگیتان خواهید بود. شما برای روابط عاطفی خود استانداردهای بالایی دارید و ترجیح می دهید تنها بمانید تا این که بخواهید با وجود حضور یک نفر دیگر احساس تنهایی کنید. سعی کنید کمی بخشنده تر باشید!
فال روزانه 1396/06/30
در حال حاضر هدف اصلی شما این است که در زمینه ی حرفه ای و در اجتماعی که قرار دارید شناخته شوید و مورد تأیید قرار بگیرید، اما حاضر نیستید در این راه همه چیز را فدا کنید. شما ترجیح می دادید که امروز می توانستید به جای فکر کردن به اهدافتان و تلاش برای رسیدن به آنها با دوستان خود همراه شوید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. فراموش نکنید که شما در انتخاب آزاد هستید و انتخاب با خودتان است، اما خوب باید عواقب این انتخاب های خود را هم بپذیرید. برای رسیدن به جاه طلبی هایتان باید بهایی پرداخت کنید. شما معمولا در قضاوت در مورد دیگران به حس ششم خود اعتماد کامل دارید، اما امروز به نفعتان است در این مورد زیاد به این احساسات درونیتان توجهی نکنید.

فال روزانه 1396/06/30
شما در محل کارتان احساس بیقراری می کنید، اما این بیقراری و بی حوصلگی به خاطر این نیست که از شغل خود راضی نیستید. شما فقط دوست دارید به تعطیلات بروید و کمی استراحت کنید، اما این فرصت برایتان فراهم نمی شود. اگر خودتان برای آن برنامه ریزی نکنید به احتمال زیاد هرگز اتفاق نخواهد افتاد. ممکن است صبح که از خواب بیدار می شوید رویایی عجیب و ناراحت کننده که شب گذشته در مورد یکی از دوستان خود دیده بودید را خیلی واضح به یاد بیاورید. شاید این موضوع باعث شود کمی ناراحت و آشفته بیدار شوید. نگران نباشید، به احتمال خیلی زیاد این خوابتان هیچ تعبیر خاصی ندارد، اما برای این که سبک تر شوید می توانید خوابی که دیده اید را روی کاغذ یادداشت کنید.

فال روزانه 1396/06/30

نداشتن مکالمات و ارتباط کافی بین شما و نزدیکانتان ممکن است باعث بروز سوء تفاهم هایی بین شما شود. شاید در حال حاضر اهمیت این موضوع برایتان چندان آشکار نباشد، اما این نقاط ابهام در رابطه تان قطعا روی آینده ی این رابطه تأثیرگذار خواهند بود. خیلی واضح در مورد افکار و خواسته هایتان صحبت کنید و جایی برای هیچ گونه سوء تفاهمی باقی نگذارید. اگر دیدید نقطه ی مبهمی وجود دارد بیشتر در مورد آن توضیح دهید تا مطمئن شوید طرف مقابل به طور کامل درکتان کرده است. امروز این احتمال وجود دارد که با شخصی مواجه شوید که با انرژی منفی خود و مخالفت های تمام نشدنی اش اعصابتان را به هم بریزد، از او فاصله بگیرید.

فال روزانه 1396/06/30

امروز شما آنقدر روی انجام کارهایتان متمرکز شده اید که شاید حتی حرف های اطرافیانتان را نشنوید. هر چقدر هم که کارتان مهم باشد نباید توجه به اطرافیان خود را فراموش کنید. حتی اگر گفته هایشان به نظرتان چندان با اهمیت نیستند هم برای آنها وقت بگذارید و به حرف هایشان گوش بدهید. این کار شاید کمی از وقتتان را بگیرد، اما از ایجاد شکاف های جدی در روابط شما با اطرافیانتان جلوگیری خواهد کرد. شما امروز کمبود دوستانی را در زندگی خود احساس می کنید که بتوانید با آنها در مورد موضوعات مهم و جدی که برایتان جالب هستند صحبت کنید. کمی بیشتر فکر کنید، شما دوستان زیادی دارید، شاید دارید در حق آنها کم لطفی می کنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج