۶۰۲۹۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمهیدات اورژانس تهران برای آغاز سال تحصیلی

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران به تشریح جزئیات تمهیدات اورژانس تهران برای آغاز سال تحصیلی و دهه اول ماه محرم پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: معاون فنی و عملیات اورژانس تهران به تشریح جزئیات تمهیدات اورژانس تهران برای آغاز سال تحصیلی و دهه اول ماه محرم پرداخت.

اسماعیل فراهانی در مورد تمهیدات اورژانس تهران برای بازگشایی مدارس، اظهارکرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، اورژانس تهران تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرده است و بر این اساس ۱۶۴ پایگاه اورژانس در آماده‌باش هستند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در مورد جزئیات برنامه‌های اورژانس در سال تحصیلی جدید، اضافه کرد: ۲۱۰ دستگاه آمبولانس، ۱۵۸ دستگاه موتورلانس و شش دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در آماده‌باش هستند.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه ممکن است تماس‌های مردمی در روزهای ابتدایی مهر افزایش داشته باشد، مسئولان سامانه ۱۱۵ که پل ارتباطی اورژانس و مردم هستند نیز آمادگی کامل دارند تا به درخواست‌ها پاسخ دهند.

فراهانی به برنامه ویژه اورژانس برای نقاط پرتردد تهران نیز اشاره کرد و گفت: اورژانس ۱۵۰ نقطه از شهر را که تردد در آنها زیاد است و با توجه به وجود مدارس و مراکز آموزشی ممکن است حجم جمعیت در آن بخش‌ها افزایش پیدا کند را شناسایی کرده و تیم‌های ما با آمبولانس و موتورلانس در این مناطق مستقر می‌شوند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران با اشاره به همزمانی دهه محرم و آغاز سال تحصیلی، گفت: با توجه به آغاز دهه محرم تیم‌های ما برای فعالیت در شب‌ها که هیات‌های عزاداری برپا می‌شوند نیز آماده هستند و پایگاه‌های اورژانس در آماده‌باش قرار دارند تا در این شرایط نیز فعالیت کنند.

وی همچنین با اشاره به پایان تابستان و افزایش تردد در جاده‌ها گفت: با توجه به اینکه در روزهای آخر شهریور و اول مهر احتمال افزایش تردد از اطراف تهران به داخل شهر وجود دارد پایگاه‌های جاده‌ای ما نیز در آماده‌باش کامل هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج