۶۰۲۹۶۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

حاجی‌ بابایی: سخنرانی روحانی، کوبنده بود

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی سخنرانی حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل را پاسخی محترمانه و کوبنده به ترامپ عنوان کرد و گفت که نمی‌ توان با زبان شرارت‌آمیز و جنگ افروزی با ملت ایران سخن گفت.

خبرگزاری ایسنا: رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی سخنرانی حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل را پاسخی محترمانه و کوبنده به ترامپ عنوان کرد و گفت که نمی‌ توان با زبان شرارت‌آمیز و جنگ افروزی با ملت ایران سخن گفت.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به سخنرانی رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: سخنان ترامپ شان و جایگاه ریاست‌جمهوری در آمریکا را کاملا فروریخت و نشان داد واقعا ایشان شرایط لازم را برای ریاست‌جمهوری و اظهارنظر در مسائل جهانی ندارد. سخنان او آنقدر کوته‌فکرانه و بدوی بود که انسان احساس شرم می‌کرد این سخنان را گوش دهد و برای شنیدن آن وقت بگذارد.

وی با بیان اینکه سخنرانی حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل پاسخی محترمانه و کوبنده به ترامپ بود، اضافه کرد: سخنرانی رییس جمهور نشان داد هرگونه اقدام و حرکتی بخواهد انجام شود جمهوری اسلامی به صورت متناسب پاسخ آن را خواهد داد. ما از بیان قدرتمند رییس‌جمهور در سازمان ملل که با نشان دادن فرهنگ، تمدن و پیشینه ملت بزرگ ایران بود، تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس یادآور شد: از منظری دیگر ایشان در برابر بی‌تمدنی، بی‌فرهنگی و رفتار شرارت‌آمیز رییس‌جمهور آمریکا، تمدن بزرگ و جایگاه ویژه جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان و ترامپ کشید و این موضوع را تبیین کرد که جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند، بافرهنگ و دموکراتیک است که با ۴۱ میلیون رای یعنی بیش از ۷۰ درصد توانست انتخابات برگزار کند و دولت تشکیل دهد، اتفاقی که در آمریکا و بسیاری از کشورهای مدعی رخ نمی‌دهد.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: سخنان ریییس‌جمهور نشان داد ملت ایران، ملتی متمدن و دارای دیرینه غنی و افتخارآفرین است که نمی‌ توان با زبان شرارت‌آمیز و جنگ افروزی با آن سخن گفت.

وی همچنین گفت: رییس‌جمهور از طرفی گفت که فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از جایگاه جمهوری اسلامی و مردم و دفاع از ملتی است که به دلیل نداشتن این امکانات، رژیم صدام صدها تن از شهروندانش را به شهادت رساند و تا پایتخت کشور را مورد حمله قرار داد و در واقع جمهوری اسلامی برای دفاع از خود و توازن و صلح در منطقه از سلاح موشکی استفاده می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیه دلواپسان حامی روحانی شدن معلوم نیست پشت پرده چه خبر هست مبارک باشه بسلامتی

    • بدون نام

      احسنت
      اعتدال همیشه جواب میده
      در واقع
      گر تو با بد، بد کنی، وس فرق چیست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج