۶۰۳۳۶۳
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

لالایی مادران ایرانی برای کربلا؛ مادر «بنیتا» هم بود

همایش شیرخوارگان حسینی با اجتماع مادران و شیرخوارگان آنان به یاد شهید شش ماهه کربلا حضرت علی اصغر (ع) و با قرائت نذر نامه‌خوانی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی با اجتماع مادران و شیرخوارگان آنان به یاد شهید شش ماهه کربلا حضرت علی اصغر (ع) و با قرائت نذر نامه‌خوانی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

۳۱ شهریور ماه همزمان با اولین روز از ماه محرم الاحرام و اولین جمعه این ماه، مادران به همراه شیرخوارگان خود در همایش شیرخوارگان حسینی (ع) شرکت کردند.

این مراسم همزمان در ۴۵۰۰ نقطه از ایران و ۴۱ کشور جهان برگزار شد و در این مراسم مادران فرزندان خود را لباس سبز پوشانده و اکثریت آنها سربند یا صاحب الزمان را به پیشانی داشتند.

در مصلای امام خمینی (ره) نیز این مراسم با حضور پرشور مادران و شیرخوارگان آنها و با مداحی مداحان اهل بیت (ع) و قرائت نذر نامه‌خوانی برگزار شد. نوای لبیک یا حسین، لبیک یا زینب و لبیک یا مهدی با حضور مادران در مصلی ‌طنین‌انداز شد.

از جمله حاشیه‌های این مراسم حضور مادر «بنیتا» بود (کودک هشت ماهه‌ای که اواخر تیر ماه جسدش در ماشین پدرش که سارقان آن را دزدیده بودند، در اطراف تهران پیدا شد) که با در دست داشتن عکس فرزند خود در این مراسم شرکت کرد و به سرعت عکس مادر بنیتا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در این مراسم متن نذر نامه "یا صاحب الزمان فرزندم را نذر یاری قیام تو می‌کنم، او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن. یا مسیح حسین، یا مسیح حسین یا علی اصغر (ع) " توسط مادران قرائت شد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی -خطیب موقت نماز جمعه تهران- با بیان اینکه این موج عظیم با هیچ قدرتی خاموش نمی‌شود، اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) یک حرکت مردمی بود و اکنون جامعه ولایت‌مدار ما نیز در پیرو این قیام حرکت می‌کنند و این حضور مادران نشان‌دهنده این است که فرزندان ولایت‌مدار این سرزمین تا آخرین قطره خون خود در صحنه ایستاده و همواره در راه آزادی و آزادگی حرکت می‌کنند.

سال‌هاست که این مراسم با عزم مردم در سراسر ایران برگزار می‌شود و مادران با حضور فرزندان خود می‌خواهند بگویند که همواره در راستای قیام امام حسین (ع) حرکت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      من همش میگم این مادر چجوری نفس میکشه چجوری زندست.خدایا خودت کمکش کن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج