۶۰۳۷۱۹
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

«بهومی» با بازی سانجی دات اکران شد

بازگشت ستاره بالیوود به سینما بعد از آزادی از زندان

سانجی دات ستاره بالیوود بعد از گذراندن حدود چهار سال حبس در زندان به دلیل نگهداری سلاح‌هایی که گروه‌های خلافکار در بمبگذاری سال ۱۹۹۳ مومبای تامین کرده بودند، از امروز (جمعه) با فیلم جدیدی به سینمای هند بازگشته است.

آی سینما: سانجی دات ستاره بالیوود بعد از گذراندن حدود چهار سال حبس در زندان به دلیل نگهداری سلاح‌هایی که گروه‌های خلافکار در بمبگذاری سال ۱۹۹۳ مومبای تامین کرده بودند، از امروز (جمعه) با فیلم جدیدی به سینمای هند بازگشته است.
بازگشت ستاره بالیوود به سینما بعد از آزادی از زندان

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این بازیگر ۵۸ ساله در فیلم «بهومی» به کارگردانی اومانگ کومار نقش پدری را بازی می‌کند که بعد از تجاوز گروهی به دخترش به دنبال انتقام می‌رود.

سانجی دات در سال ۲۰۱۶ از زندان آزاد شد. آخرین فیلم او در سال ۲۰۱۴ اکران شده بود و در تبلیغات فیلم جدید که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، پوستری هست که شعارش است: «هیولا برگشته است.»

دات در میانه دهه ۱۹۸۰ به شهرت رسید؛ با مجموعه‌ای از فیلم‌های اکشن که در آنها خودش به جای بدلکاران صحنه‌های خطرناک را اجرا می‌کرد و به همین دلیل لقب «دات مرگبار» گرفت. درباره «بهومی» جدیدترین فیلم او نقدهای منتشر شده بینابین هستند، اما از بازی این ستاره بالیوود تعریف و تمجید شده است.

سانجی دات در سال ۲۰۰۶ به خاطر نگهداری سلاح‌هایی که روسای باندهای خلافکار تامین کرده بودند، محکوم شد. این گروه‌ها بمبگذاری‌های سال ۱۹۹۳ در شهر مومبای را برنامه‌ریزی کرده بودند که به کشته شدن ۲۵۷ تن انجامید.

این بمبگذاری‌ها به دنبال مجموعه‌ای از درگیری‌های مذهبی رخ داد که بعد از ویرانی یک مسجد قدیمی در شمال هند آغاز شده بود.

دات در آن زمان اصرار داشت که دو اسلحه را فقط برای حفاظت از خانواده‌اش در فضای پرتنش مومبای بعد از ویرانی مسجد نگه داشته است. اما دادگاه در ابتدا او را به شش سال زندان محکوم کرد. او بعد از ۱۸ ماه حبس با فرجام خواهی در سال ۲۰۰۷ آزاد شد.

در ماه مارس ۲۰۱۳ دادگاه عالی محکومیت او را تایید کرد اما مدت آن را به پنج سال کاهش داد و دات دوباره برای گذراندن سه سال و نیم باقی مانده از مدت زمان محکومیتش به زندان بازگشت.

البته طی دوران حبسش او چند ماه آزاد بود تا فیلم‌های نیمه‌تمام را به پایان برساند و در همین مدت فیلم علمی-تخیلی «پی‌کی» با بازی او سه سال پیش اکران شد که بسیار در گیشه موفق بود.

در نهایت او در فوریه ۲۰۱۶ و هشت ماه قبل از پایان محکومیتش به دلیل رفتار مناسب آزاد شد. هرچند که فعالان اجتماعی معتقدند به دلیل شهرتش به او امتیاز ویژه داده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج