جاباما
۶۰۳۷۹۵
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

انتقاد روزنامه جوان از رامبد جوان

در آخرین قسمت از فصل چهارم برنامه خندوانه، رامبد جوان با دعوت از بازیگر نقش اصلی فیلم «نگار»، رپورتاژ کاملی برای این فیلم رفت؛ فیلمی که تهیه‌کنندگی و کارگردانی‌اش را رامبد جوان انجام داده و همسرش نگار جواهریان بازیگر آن است.

روزنامه جوان نوشت: در آخرین قسمت از فصل چهارم برنامه خندوانه، رامبد جوان با دعوت از بازیگر نقش اصلی فیلم «نگار»، رپورتاژ کاملی برای این فیلم رفت؛ فیلمی که تهیه‌کنندگی و کارگردانی‌اش را رامبد جوان انجام داده و همسرش نگار جواهریان بازیگر آن است.

آخرین قسمت از برنامه «خندوانه» پیش از آغاز ماه محرم از شبكه نسیم سیما پخش شد؛ برنامه‌ای كه مهمان ویژه آن نگار جواهریان، همسر مجری برنامه بود. جواهریان علاوه بر اینكه همسر رامبد جوان است در اتاق فكر برنامه نیز حضور داشت و در طول برگزاری قسمت آخر نیز بارها از سوی رامبد به این موضوع اشاره شد، اما مهم‌تر از اینكه جواهریان به واسطه همسری مجری برنامه به این برنامه دعوت شده و در طول برنامه بارها از روابط شخصی این دو هنرمند صحبت شود، استفاده رامبد جوان از برنامه آخر خندوانه برای تبلیغ فیلمش چشمگیر بود. جواهریان در آخرین فیلم جوان به نام «نگار» ایفای نقش كرده است؛ فیلمی كه نامگذاری‌اش بر اساس نام كوچك جواهریان بوده و از قضا این بازیگر نقش اصلی فیلم است.

در گفت وگوی رامبد با همسرش در خندوانه چندین بار به «نگار» و اینكه فیلمی متفاوت است، اشاره شد؛ فیلمی كه روزهای اول اكرانش را در سینما‌ها پشت سر می‌گذارد و از تبلیغات تلویزیونی نیز برخوردار است. با این وجود كارگردان و تهیه‌كننده فیلم در چند قسمت اخیر خندوانه بار‌ها از آنتن تلویزیون برای مصرف شخصی تبلیغ فیلمش استفاده كرده‌است.

زمانی یكی از مدیران ارشد سیما در اعتراض به استفاده شخصی برخی از مجریان تلویزیونی از موقعیت‌شان، بیان مسائل شخصی و غیرمرتبط با برنامه‌ها و حتی متضاد با سیاست‌های رسانه ملی، این كار را ناشی از محبوبیت آنها عنوان كرده و به طور تلویحی پذیرفته بود كه نمی‌توانند جلوی آنها را بگیرند.
یعنی اگر شخصی غیر از رامبد جوان كه می‌تواند با برنامه‌اش برای تلویزیون اسپانسر و پول بیاورد، برای فیلمش رپورتاژ می‌رفت، برای هر ثانیه تبلیغ غیر‌مستقیم و مستقیم «نگار» فاكتور می‌كشیدند و تا ریال آخرش را مطالبه می‌كردند. حتی اگر قبول كنیم كه دعوت از همسر مجری برنامه نه به خاطر ارتباط خانوادگی و فقط برای این باشد كه نگار جواهریان از بازیگران موفق سینما بوده است، اما مدیران سیما در مقابل شخصی‌سازی گفت و گو‌ها و اصرار بر تبلیغ فیلم «نگار» چه توجیهی خواهند آورد؟

قرار است فصل پنجم «خندوانه» نیز ساخته شود، آیا آن فصل هم می‌تواند محل خوبی برای تبلیغات شخصی‌سازی شده رامبد جوان باشد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بس كن ديگه روز نامه جوان
      شد يه بار از رامبدجوان تشكر بكنيد به خواطر اين كه حداقل چندين نفر براي يك بار هم كه شده خنديدن
      خود شما براي مردم چه كار كرديد؟

    • بدون نام

      حالابه گفته آقای روحانی رسیدید"تلویزیون میلی"

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها چیزی که مشخص است این است که نظارتی وجود ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج