۶۰۳۸۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جیمز کامرون تاجر نخود فرنگی شد!

جیمز کامرون کارگردان هالیوودی در کارخانه پردازش نخود فرنگی ساسکاچوان کانادا سرمایه‌گذاری می‌کند. انتظار می‌رود این طرح بزرگترین طرح تولید پروتیین ارگانیک در آمریکای شمالی باشد.

بانی فیلم: جیمز کامرون کارگردان هالیوودی در کارخانه پردازش نخود فرنگی ساسکاچوان کانادا سرمایه‌گذاری می‌کند. انتظار می‌رود این طرح بزرگترین طرح تولید پروتیین ارگانیک در آمریکای شمالی باشد.
به نقل از آسوشیتدپرس، کارگردان هالیوودی وهمسرش سوزی امیس کامرون اعلام کردند در کارخانه پردازش نخودفرنکی در ساسکاچوان سرمایه گذاری کرده‌اند.
کامرون برنده جایزه اسکار دوشنبه راهی ونسوی دهکده‌ای در جنوب غربی ساسکاچوان شد تا اعلام کند همراه همسرش با راه‌اندازی صنایع غذایی «وردینت» قصد دارند ۱۶۰ هزار تن پروتئین ارگانیک از نخودفرنگی تولید کنند.
وی اعلام کرد این طرح بزرگترین طرح تولید پروئتین گیاهی در آمریکای شمالی خواهد بود.
خانم و آقای کامرون برای این کار یک بررسی چهار ساله را زیر نظر مرکز توسعه صنایع غذایی ساسکاچوان پیگیری کردند. آنها همچنین برای اجرای این طرح بزرگ با دانشگاه ساسکاچوان و داکوتا همکاری می‌کنند.
هدف از این طرح توسعه تولیدات غذا با ارزش افزوده ارگانیک است که توسط کانادا و شرکای جهانی آن تولید می‌شود و از مواد تولید شده در کارخانه وردینت بهره می‌گیرد.
کامرون تاکید کرد که کشاورزی حیوانی برای محیط زیست حوب نیست و باید به دنبال جایگزین‌هایی برای این امر بود.
جیمز کامرون در کنفرانسی که در ونسوی ترتیب داده شده بود اعلام کرد سرمایه‌گذاری در این امر تصمیم او بود و تصمیم همسرش نیز این بود که آنها از محصولات غذایی با پایه گیاهی استفاده کنند.
گرچه وی گفت به صنایع گاوی نیز چندان بی‌علاقه نیست، اما افزود از آنجا که استفاده از تولیدات حیوانی برای زمین نامناسب است، قصد دارد به تولیدات گیاهی توجه کند.
وی اظهار داشت: صادقانه بگویم که می‌توان بدون خوردن گوشت زندگی کرد.
وی تاکید کرد که به عنوان انسان‌های متمدن باید بر استفاده از پروتئین‌های گیاهی تمرکز کرد.
نخست وزیر این ایالت نیز که در این کنفرانس حضور داشت در پاسخ به این که آیا ممکن است این امر حمایت از پرورش دهندگان گاو را کاهش دهد گفت باید به سیگنال‌های بازار در سراسر جهان توجه داشت.
کامرون سازنده فیلم‌های جهانی چون «تایتانیک» و«آواتار» متولد کانادا است. او در شهر کوچکی به نام کپوس کیسینگ در حومه انتاریو کانادا، نزدیک آبشار نیاگارا، به دنیا آمد. در پانزده سالگی هم‌زمان با تحصیلات متوسطه فیلم یک ادیسه فضایی ساخته استنلی کوبریک را دید و به سینما علاقه‌مند شد.
وی تاکنون پنج بار ازدواج کرده است. ابتدا با شارون ویلیامز (۱۹۷۸-۱۹۸۴) سپس با گیل آن هرت (۱۹۸۵-۱۹۸۹) بعد با کاترین بیگلو (۱۹۸۹-۱۹۹۱) کارگردان برنده جایزه اسکار و سپس با لیندا همیلتون ستاره فیلم‌های «ترمیناتور» و «نابودگر ۲: روز داوری» (۱۹۹۷-۱۹۹۹) ازدواج کرده است.
از سال ۲۰۰۰ وی با سوزی آمیس بازیگر و مدل سابق آمریکایی ازدواج کرده است. همسر کامرون نیز طرفدار محیط زیست است. این زوج ۳ فرزند مشترک دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج