جاباما
۶۰۳۸۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کارگردان Thor در حال مذاکره برای فیلم Akira

به نظر می‌رسد اقتباس لایو-اکشن از Akira «آکیرا» کارگردانش را پیدا کرده است. این پروژه چندین سال است که سعی می‌کند تا تولید را شروع کند.

سینماگیمفا: به نظر می‌رسد اقتباس لایو-اکشن از Akira «آکیرا» کارگردانش را پیدا کرده است. این پروژه چندین سال است که سعی می‌کند تا تولید را شروع کند. یک برداشت لایو-اکشن از Akira «آکیرا»، بر پایه‌ی مانگای شش جلده‌ی کاتسوهیرو اوتومو (Katsushiro Otomo). قرار بود دو فیلم ساخته شود که هر یک اتفاق سه جلد از کتاب‌ها را پوشش دهند. از زمانی که کمپانی برادران وارنر (Warner Brother) حقوق مانگا را چندین سال پیش برای یک مبلغ هفت رقمی بدست آورده است، سعی می‌کند که فیلم را با کارگردان و بازیگران مناسب بسازد. اما چندین سال است که نتیجه‌ای نگرفته‌ است.
کارگردان Thor در حال مذاکره برای فیلم Akira

Akira «آکیرا» که با اقتباس از آن در دهه‌ی ۱۹۸۰ یک فیلم انیمه ساخته شد، داستان شوتارو کاندا (Shotaro Kaneda) را که رئیس گروه موتورسواری است، بازگو می‌کند که سعی دارد به دوستش، تتسو شیما (Tetsou Shima) که بر روی او بعد از یک حادثه آزمایش‌هایی شده و او را دارای ابرقدرت اما آسیب دیده رها کرده است. فیلم داستان اصلی مانگا را تعریف کرد اما بسیاری از داستان‌های فرعی و جزئیات را کنار گذاشت.

حال Deadline گزارش می‌دهد که کمپانی برادران وارنر (Warner Brother) در حال مذاکره با تایکا وایتیتی (Taika Waititi) - کارگردان Thor: Ragnarok «ثور: رگناروک» - است تا فیلم را کارگردانی کند.

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) - که اصالتا اهل نیوزلاند است - قبلا فیلم What We Do in the Shadows «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» و چندین قسمت از Flight of the Conchords «پرواز کنکوردها» را نوشته و کارگردانی کرده است. علاوه بر کارگردانی همچنین بازیگر و تهیه‌کننده است که غالبا در فیلم‌های خودش نقش‌های کوچک و افتخاری دارد. کار کارگردانی بعدی او بعد از Thor: Ragnarok «ثور: رگناروک» فیلمی درباره‌ی جنگ جهانی دوم برای فاکس (Fox) به نام Jojo's Rabbit «خرگوش جوجو» است.

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) از آخرین افرادی است که برای کارگردانی فیلم در نظر گرفته شده‌اند، بعضی از نام‌هایی که در چند سال اخیر به گوش خورده‌اند شامل جوردن پیل (Jordan Peele)، کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و جورج میلر (George Miller) بوده‌ است. چندین هنرپیشه‌ی بزرگ نیز برای ساخت فیلم انتخاب شده‌اند یا شایعه‌ی حضورشان پخش شد از جمله کریستن استوورات (Kristen Stewart)، کریس اونز (Chris Evans)، جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt)، گری اولدمن (Gary Oldman) و کن وانتانابی (Ken Wantanabe). فیلم توسط لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و جنیفر دیویدسون (Jennifer Davisson) به وسیله Appian Way و همچنین Mad Chance's Lazar تهیه می‌شود.
کارگردان Thor در حال مذاکره برای فیلم Akira

چیز جالبی که باید در نظر داشت این است که داستان اصلی در سال ۲۰۱۹ اتفاق می‌افتد. از آنجایی که مانگا و انیمه هر دو در دهه‌ی ۱۹۸۰ ساخته شده‌اند، با تاریخ وقوع اتفاقات داستان ۳۰ سال فاصله داشتند. اما حال ممکن است فیلم تا سال ۲۰۱۹ یا بعد ساخته نشود، برای همین این احتمال وجود دارد که تاریخ دیگری در آینده برای فیلم انتخاب شود تا داستان واقع‌بینانه‌تر باشد.

شاید اگر تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کار بر روی فیلم را قبول کند، فیلم از برزخ تولیدی که چندین سال است در آن گرفتار شده است خارج و ساخت فیلم قطعی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج