۶۰۳۹۱۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اظهار‌نظر بندیکت کامبربچ در مورد Avengers: Infinity War

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) اذعان کرد که هواداران باید چه چیزی از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) که در سال آینده اکران می‌شود، انتظار داشته باشند.

سینما گیمفا: بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) اذعان کرد که هواداران باید چه چیزی از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) که در سال آینده اکران می‌شود، انتظار داشته باشند.
اظهار‌نظر بندیکت کامبربچ در مورد Avengers: Infinity War

این فیلم سومین فیلم از سری Avengers است و شامل حضور تمامی چهره‌های معروف دنیای سینماتیک مارول از جمله شخصیت‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین (Josh Brolin) که بزرگترین شخصیت شرور فیلم است، خواهد بود.

جدا از نگهبانان کهکشان، Infinity War همچنین اولین فیلم Avengers با حضور Ant-Man (مرد مورچه‌ای) با بازی پل راد (Paul Rudd) و Doctor Strange (دکتر استرنج) با نقش آفرینی کامبربچ است.

Avengers: Infinity War در ماه آوریل سال بعد به اکران درمی‌آید و فیلم‌برداری آن در حال حاضر به اتمام رسیده است. اما اکنون کامبربچ چه چیزی در مورد فیلم می‌خواهد به ما بگوید؟

او به خبر گزاری‌ها از جمله Digital Spy گفت: "این فیلم پس از ده سال دارد می‌آید. حجم کار بسیار بسیار زیاد است و مقدار زیادی نیز داستان وجود دارد. و تمام این‌ها به رویارویی شخصیت‌ها در این فیلم اشاره می‌کند." وی ادامه داد:

برای من بسیار شگفت‌انگیز است که بخشی از فیلم هستم و البته من مقداری دیر به آن رسیدم، اما در هر حال شرکت در آن بسیار جالب است.

با توجه به این، باید انتظار داستان‌های ادغام شده در هم را داشته باشیم و اگر شایعه‌ی مرگ و میر بعضی از شخصیت‌ها درست باشد، پایان تعدادی داستان را نیز شاهد خواهیم بود.

قطعا حضور کامبربچ در Avengers این سوال را برای هواداران ایجاد می‌کند که چرا دکتر استرنج تصمیم گرفت تا در فیلم سوم به تیم ابر قهرمانان بپیوندد؟ اما خب، کیوین فیج (Kevin Feige) پاسخی بسیار مهیج برای آن داشت. وی به Collider گفت:

افرادی هستند که در همین دنیا زندگی می‌کنند و از سقوط ساختمان‌ها جلوگیری کرده و اجازه نمی‌دهند ربات‌ها و بیگانگان نیز این کار را انجام دهند. این افراد در این فیلم در حال متوقف کردن گروهی هستند که سعی در از بین بردن واقعیت دارند.

با توجه به این، بنظر می‌رسد مسأله حل شد! شما همراهان سینما گیمفا در مورد این فیلم بزرگ از دنیای سینماتیک مارول که بنظر می‌رسد قرار است اتفاقات مهمی را رقم بزند و به نوعی آینده‌ی جدیدی را برای سری فیلم‌های مارول ترسیم کند، چه نظری دارید؟ با ما در اخبار جدیدتر از دنیای سینما همراه باشید.

Avengers: Infinity War در ۲۵ آپریل سال ۲۰۱۸ به روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج