۶۰۳۹۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تولید آیفون x هنوز شروع هم نشده است

همانطور که احتمالا بسیاری از کاربران تا به امروز خبردار شده‌اند آیفون X شرکت اپل تا روز سوم نوامبر (جمعه ۱۲ آبان) به بازار عرضه نمی‌شود. این تاریخ یعنی آیفون X دقیقا ۶ هفته دیگر به دست کاربران می‌رسد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: همانطور که احتمالا بسیاری از کاربران تا به امروز خبردار شده‌اند آیفون X شرکت اپل تا روز سوم نوامبر (جمعه ۱۲ آبان) به بازار عرضه نمی‌شود. این تاریخ یعنی آیفون X دقیقا ۶ هفته دیگر به دست کاربران می‌رسد.
تولید آیفون x هنوز شروع هم نشده است
بق وعده اپل آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس از همین امروز جمعه ۳۱ شهریور عرضه جهانی خواهند شد و آیفون X هفته‌ها بعد از این دو مدل به دست کاربران می‌رسد. این در حالی است که امکان پیش‌‎خرید آیفون X هم از روز جمعه پنجم آبان آغاز می‌شود. البته این را هم اضافه کنیم که همه این تاریخ‌ها به شرطی دقیق خواهند بود که اپل به تاریخ‌های اعلام شده توسط خود وفادار باشد.

در واقع یک خبر جدید باعث شده بعضی از کارشناسان به صحت این تاریخ‌ها شک کنند. طبق آنچه تحلیلگر شرکت Raymond James که در حوزه‌های مالی فعال است اعلام کرده اپل هنوز تولید آیفون‌های گران‌قیمت X خود را شروع هم نکرده.

این تحلیلگر معتقد است اخیرا تولید آیفون X با تاخیر بیشتری مواجه شده و ظاهرا طی اطلاعاتی که از مهره‌های کلیدی چرخه تامین اپل جمع‌آوری شده به نظر می‌رسد تولید این آیفون خاص به فصل مالی اول اپل (فصل چهارم سال ۲۰۱۶ از اکتبر تا دسامبر) منتقل شده است.

عرضه با تاخیر آیفون X باعث شده بود بعضی از کاربران دست نگه دارند و آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس را سفارش ندهند. حال اگر کاملا مشخص شود که آیفون X باز هم دیرتر از آنچه فکر می‌کردیم به بازار خواهد آمد احتمالا بخش قابل‌توجهی از مخاطبان اپل از خیر خرید آیفون ۱۰ گران قیمت می‌گذرند و از بین آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس گوشی مورد علاقه‌شان را انتخاب می‌کنند.

به هر حال مدتی است که تولید آیفون X نسبت به آنچه پیش‌بینی می‌شد عقب افتاده است. چند ماه پیش در اوایل تابستان پیش‌بینی می‌شد دو ماه زودتر از آنچه حال پیش‌بینی می‌کنیم شاهد ورود آیفون X به بازار باشیم. ماه پیش هم انتظارات دیگری درباره تاریخ عرضه این مدل مطرح شده بود که جدیدترین اطلاعات، آن داده‌ها را هم زیر سوال می‌برند. به این شکل احتمالا تاریخ عرضه دقیق آیفون جدید شرکت اپل که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون معرفی شده است هنوز در ابهام باقی مانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج