جاباما
۶۰۳۹۸۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لپ‌تاپ «پیکسل‌بوک» گوگل، قلم هم دارد!

به تازگی گزارشی منتشر شده که از تولید لپ‌تاپ جدید گوگل با نام “پیکسل بوک” (Pixelbook) خبر می‌دهد. از ویژگی‌های این لپ‌تاپ، قلم استایلوس آن است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: به تازگی گزارشی منتشر شده که از تولید لپ‌تاپ جدید گوگل با نام "پیکسل بوک" (Pixelbook) خبر می‌دهد. از ویژگی‌های این لپ‌تاپ، قلم استایلوس آن است.
لپ‌تاپ «پیکسل‌بوک» گوگل، قلم هم دارد!

چند سالی از معرفی محصول متفاوت گوگل به نام کروم بوک پیکسل می‌گذرد. سال گذشته شایعه‌ای به گوش رسید که از لغو پروژه‌ی تولید کروم بوک پیکسل ۲ خبر داد. حالا در گزارش‌های جدیدی که به دست رسیده، به نظر می‌رسد که گوگل در این مدت به فکر تولید محصول جدیدی بوده است.
لپ‌تاپ «پیکسل‌بوک» گوگل، قلم هم دارد!

در گزارش اخیر سایت Droid-Life، گفته شده که گوگل قصد دارد کروم‌بوک جدیدی را به نام پیکسل‌بوک معرفی کند. هنوز اطلاعات زیادی از این محصول احتمالی منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد که این لپ‌تاپ در رنگ نقره‌ای و در مدل‌های مجهز به حافظه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی SSD به بازار عرضه می‌شود. گفته می‌شود قیمت مدل‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۱۱۹۹، ۱۳۹۹ و ۱۷۴۹ دلار خواهد بود.

از ویژگی‌های مهم این لپ‌تاپ، قلم آن است. با قلم پیکس‌بوک با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رود، به فشار حساس است و لگ نخواهد داشت. انتظار می‌رود که گوگل از این محصول جدید در تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) رونمایی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج