جاباما
۶۰۳۹۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پوستر جدید فیلم Wonderstruck منتشر شد

استودیو آمازون (Amazon Studio) و شرکت Roadside Attraction، پوستر و تریلر جدیدی برای فیلم Wonderstruck «شگفت‌زده»، منتشر کردند. شما می‌توانید پوستر و تریلر این فیلم را در انتهای این نوشته ببینید.

سینما گیمفا: استودیو آمازون (Amazon Studio) و شرکت Roadside Attraction، پوستر و تریلر جدیدی برای فیلم Wonderstruck «شگفت‌زده»، منتشر کردند. شما می‌توانید پوستر و تریلر این فیلم را در انتهای این نوشته ببینید.

در این فیلم که براساس رمان تحسین برانگیزی، به نویسندگی برایان سلزنیک ساخته شده است، بن (Ben) و رز (Rose) دو کودک از دو دوران متفاوت هستند که امیدوارند تا زندگی متفاوتی داشته باشند. بن آرزوی پدری را دارد که هرگز نمی‌شناخته است، درحالی‌که رویای رز درباره‌ی یک بازیگر اسرارآمیز است که او زندگی این بازیگر را در یک دفتر ثبت می‌کند. در این بین، وقتی بن یک نشانه‌ی گیج‌کننده را در خانه‌اش پیدا می‌کند و رز یک عنوان جلب‌کننده را در روزنامه می‌خواند، هر دو‌ی آن کودکان ماموریت‌هایی را برای پیدا کردن چیزی که گم‌کرده‌اند، آغاز می‌کنند و این مسائل گم‌شده، با تقارن‌های اعجاب‌انگیزی برای‌شان آشکار می‌شود.

در این فیلم، بازیگرانی از جمله، اوکس فگلی (Oakes Fegley) بازیگر فیلم Pete's Dragon «اژدهای پیت»، جولین مور (Julianne Moore) بازیگر فیلم Far From Heaven «دور از بهشت»، و میشل ویلیامز (Michelle Williams) بازیگر فیلم Blue Valentine «ولنتاین غمگین»، ایفای نقش می‌کنند؛ همچنین در این فیلم میلیسنت سیمونز (Millicent Simmonds) نیز معرفی شد و این اولین فیلمی است که میلیسنت در آن ایفای نقش کرده است.

این فیلم براساس یک کتاب مخصوص جوانان، به نویسندگی برایان سلزنیک ساخته شده است؛ و تاد هینز (Todd Haynes) که تجربه‌ی کارگردانی فیلم Carol «کارول» و سریال کوتاه Mildred Pierce «میلدرد پیرس» را نیز دارد، این فیلم را کارگردانی کرده است. تولید کنندگان این فیلم نیز شامل پملا کافلر (Pamela Koffler)، جان سلاس (John Sloss)، و کریستین واشون (Christine Vachon) از شرکت کیلر فیلمز (Killer Films) می‌شوند.
پوستر جدید فیلم Wonderstruck منتشر شد
پوستر جدید فیلم Wonderstruck منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج