۶۰۳۹۹۸
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

مرگ دردناک سرنشین پراید در جنوب تهران

جانشین اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ سرنشین یک خودروی پراید به دنبال پرت شدن از داخل خودرو در جنوب پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: جانشین اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ سرنشین یک خودروی پراید به دنبال پرت شدن از داخل خودرو در جنوب پایتخت خبر داد.

سرگرد مومنی با اشاره به تصادف یک دستگاه پراید و مرگ سرنشین آن در یکی از بزرگراه‌های پایتخت اظهار داشت: ساعت ۱۳:۳۰ امروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آوینی و در دوربرگردان سلمان، یک دستگاه پراید با یک خودرو پژو برخورد کرد.

جانشین اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بر اثر این حادثه و با توجه به شدت تصادف، خودرو پراید واژگون شد که به دنبال آن سرنشین پراید از داخل خودرو به بیرون پرتاب شد و در دم جان باخت.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود تا رانندگان در مسیرهای بزرگراهی با سرعت مطمئنه تردد کرده و قبل از رسیدن به بریدگی و دوربرگردان‌ها، مسیر خود را تعیین کنند و لازم است راننده و سرنشینان خودرو مادامی که داخل خودرو هستند، کمربند ایمنی را بسته نگاه دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارسا راد

      کی تاحالا ادامس خرسی رو باد کرده بادهنش . ایربک های پرایدم مثل همون بادکنکه میمونن واقعا کشوری با سرمایه های ما حقشه پراید خودروی ملی شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کشوری مثل ما با همچین آدمهای دو رو و چاپلوس و مزدوری بیشتر از اینا هم حقشه اگه سرشون بیاد شما نگران نباش ، اینا همونایی هستند که وقتی پراید شش میلیون بود اصلا به فکرش نبودند تا شد 23 میلیون صف کشیدند برای خریدنش واقعا جای تاسف است بر این مردم نادان

      • بنده خدا

        نه والله ق ما پراید نیست..حق ما خره..باید خر سوارشیم...

    • بدون نام

      بازم هم تصادف وبازهم پراید. همیشه پای پراید درمیون قاتل جونمون شده

    • بهزاد

      بفرمائید آقایان خودرو ساز مثلا ملی ...تحویل بگرید .با این خودرو ساختنتون کار حضرت عزرائیل را هم شما راحت کردید .....خدا وکیلی چی میخواهید جواب وجدان نداشتتو نو بدید آخه این همه ظلم تا کی 22 میلیون میگیری بعد این ماشینو تحویل مردم میدید ..حاشا به غیرتو و شرفتون ..حالا اگه مردید
      جواب خانواده بدبختو بدید دیگه ...؟؟؟؟؟؟؟
      ..

    • بدون نام

      وقتی در تهران می خواید سوار ماشین شید باید قبلش فاتحه خودتون رو بخونید و تشریف ببرید ، شاید به مقصد رسیدید . به راننده تاکسی میگم چرا تهرانیا اینقدر تند رانندگی می کنن میگه تهرانیا خوب می رونن شما شهرستانیا رانندگی بلد نیستید . بفرمایید آقایون شوماخر!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج