جاباما
۶۰۴۰۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سید حسن خمینی:

سخنان ترامپ در شأن هیچ رئیس دولتی نیست

یادگار امام با اشاره به ادعاهای دونالد ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: سخنان غیر منطقی و غلط رئیس جمهوری آمریکا می‌تواند انسجام ملی را تقویت کرده و به توان و قدرت کشور در عرصه ی داخلی و خارجی بیفزاید.

خبرگزاری ایلنا: یادگار امام با اشاره به ادعاهای دونالد ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: سخنان غیر منطقی و غلط رئیس جمهوری آمریکا می‌تواند انسجام ملی را تقویت کرده و به توان و قدرت کشور در عرصه ی داخلی و خارجی بیفزاید.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در حاشیه مراسم عزاداری شب دوم محرم در پاسخ به سوالی در خصوص سخنان اخیر رییس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار کرد: سخنان آقای ترامپ چنان که بسیاری از بزرگان هم گفته‌اند بیش از هر چیز مایه شرمساری مردم آمریکاست و باعث انزوای دولتمردان جدید آمریکا شده است.

وی افزود: فکر نمی‌کنم نه محتوا و نه الفاظ به کار رفته در این سخنرانی در شأن هیچ رییس دولتی بوده باشد.

یادگار امام، استقلال سیاسی را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی خواند و با برشمردن آن به عنوان یکی از بزرگترین آرزوهای مردم ایران از یک قرن پیش، گفت: امروزه استقلال سیاسی کشور همانند تمامیت ارضی آن از بزرگترین اموری است که تک‌تک مردم ایران نسبت به آن حساسیت دارند و آن را مجدّانه خواستارند و از همین رو سخنان غیرمنطقی و غلط رئیس جمهور آمریکا می‌تواند انسجام ملی را تقویت کرده و به توان و قدرت کشور در عرصه داخلی و خارجی بیفزاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج