۶۰۴۰۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یان دیمانژ جانشین سم مندز می شود

«باند ۲۵» هم با کریگ می آید

به رغم پخش انواع اخبار درباره احتمال جایگزینی دانی یل کریگ هفته پیش تصریح شد که بیست و پنجمین فیلم از سری آثار ۵۵ ساله و بسیار پرطرفدار جیمز باند نیز با بازی همین هنرپیشه انگلیسی در رل این مامور مخفی خیالی و به اصطلاح شکست ناپذیر اینتلیجنت سرویس ساخته خواهد شد.

بانی فیلم: به رغم پخش انواع اخبار درباره احتمال جایگزینی دانی یل کریگ هفته پیش تصریح شد که بیست و پنجمین فیلم از سری آثار ۵۵ ساله و بسیار پرطرفدار جیمز باند نیز با بازی همین هنرپیشه انگلیسی در رل این مامور مخفی خیالی و به اصطلاح شکست ناپذیر اینتلیجنت سرویس ساخته خواهد شد.
«باند 25» هم با کریگ می آید
برای کارگردانی این قسمت نیز انواع نام ها مطرح بود ولی نه مجدداً از سم مندز کارگردان مشهور و با کلاس دو قسمت اخیر «باند» استفاده خواهد شد و نه از کریستوفر نولان که در یکی- دو سال اخیر چند بار تصریح کرده است که اگر «باند» را در دست گیرد، کولاک خواهد کرد. ظاهراً یان دیمانژ کارگردان فیلم «ریک، پسر سفید» برای این مهم برگزیده شده و زمان پخش فیلم نیز اواسط پاییز ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) است.
بیست و پنجمین فیلم «مأمور ۰۰۷» به عوامل توزیع تازه ای هم نیازمند است زیرا سونی پیکچرز که پیشتر این کار را انجام می داد، به سبب پایان قراردادش با سازندگان این سری فیلم ها این بار در صحنه غایب خواهد بودو البته تعداد کمپانی های متقاضی برای کسب این موقعیت و توزیع جهانی «باند ۲۵» اصلاً اندک نیست و در میان شان شانس های استودیوی قدیمی برادران وارنر برای برعهده گرفتن این امر از سایرین بیشتر است.
با این حال بحث کارگردانی این فیلم از هر یک از وجوه دیگر آن مهمتر تلقی می شود و بیشتر به این سبب که دو فیلم آخر با مدیریت سم مندز به آماری در گیشه ها رسیدند که پیشتر هرگز در فرانچیز «باند» مشاهده نشده بود. در این راستا «سقوط آسمان» یک میلیارد و صد میلیون و «اسپکتر» ۸۸۰ میلیون دلار پولسازی کردند و هر چند افزایش چشمگیر قیمت بلیت ها در قیاس یا زمان اکران کلاسیک های باند مثل «پنجه طلایی» و «تندربال» از دلایل اصلی این رشد چشمگیر درآمد بودند اما در هر حال آماری ثبت شد که هر فیلم بعدی باند و منجمله کاری که با هدایت یان دیمانژ عرضه خواهد شد، با همان خط و چوب محک، سنجیده و ارزشگذاری خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج