جاباما
۶۰۴۴۷۱
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

واژگونی اتوبوس گردشگران اصفهانی در گردنه حیران

بر اثر واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل گردشگران اصفهانی در گردنه حیران در جاده اردبیل - آستارا دست کم ۳۱ نفر مصدوم شدند که حال ۱۰ نفر از انها نسبتا وخیم گزارش شده است.

خبرگزاری ایرنا: بر اثر واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل گردشگران اصفهانی در گردنه حیران در جاده اردبیل - آستارا دست کم ۳۱ نفر مصدوم شدند که حال ۱۰ نفر از انها نسبتا وخیم گزارش شده است.

خبرنگار ما از محل حادثه گزارش داد که این اتوبوس از سرعین به سمت اصفهان و با ۳۷ مسافر در حال حرکت بود که مسافتی پس از عبور از تونل اردبیل - آستارا واژگون شد.
دکتر بابک نخستین رئیس شبکه بهداشت و درمان نمین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: آخرین آمار این حادثه ۳۱ نفر مصدو م می باشد که ۱۰ نفر از آنها به دلیل وخیم بودن حالشان به بیمارستان های اردبیل و نمین اعزام شده اند و مابقی به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفته اند.
واژگونی اتوبوس گردشگران اصفهانی در گردنه حیران
وی بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از اردبیل ، 2 دستگاه آمبولانس توسط هلال احمر اردبیل ، یک دستگاه آمبولانس از شهرستان آستارا و سه دستگاه آمبولانس نیز از شهرستان نمین به محل حادثه اعزام و به امدادرسانی به مصدومان حادثه پرداختند.
وی بیان کرد: تاکنون گزارشی از جان باختن کسی در جریان این سانحه دریافت نشده است.
گزارش خبرنگار ما حاکیست که علت این حادثه در بررسی های اولیه لغزنده بودن جاده و بریدن ترمز این اتوبوس اعلام شده اما کارشناسان پلیس راه مشغول بررسی بیشتر موضوع هستند.

نمین در شرق اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع می باشد. گردنه حیران در جاده اردبیل - آستارا اغلب مه گیر و در پاییز نیز اغلب به خاطر بارش باران لغزنده می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتمال زیاد راننده اولین باره پاشو. تو هم چین مسیری گذاشته به عنوان ی شهروند استارایی که شاید توی ماه 3 بار اردبیل برم و بیام و بیش از چند سال هس که تو این مسیر رفت.و امد میکنیم حتی میدونم پلیسا تو کدوم جا واسه جریمه میمونن ینی تسلط کامل به جاده،والا احتیاط ما تو رانندگی خیلی بیشتر از مسافرای عزیزیه که اولین بار یا چندمیم باره که تو این جاده هستن ینی تابستون من همیشه با خودم میگفتم اینا چه جوری سالم رسیدن وتوی پیچا ی سبقتایی میگرفتن صد رحمت به خرش........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید اگه باعث ناراحتی کسیه ولی توی همین چند وقت انقدر خبر تصادف و واژگونی اتوبوس و ... توی سایت خوندم ، فکر کنم باید یه قسمت سوانح رانندگی ایجاد کنید به تفکیک اتوبوس و سواری و درج علت تصادف و اسامی افراد

    • آرش

      ای خدا کی این تیره روزی های ما تموم میشه

    • خلبان

      همش تصادف ، آدم دیگه اعتماد نمی کنه که سوار اتوبوس شه

    • بدون نام

      چقدر اتوبوس تصادف میکنه چطور شده

    • بدون نام

      این آقایان ،این مدیران ، این قانون گذار ها ، ده ها نفر دیگر که کجا هستند مگر نباید شرکت اتوبوس رانی نباید قبل از حرکت یک چک دور ه ای بشه پلیس راه چی را کنترل مینکه .خدا رحم کنه به اونهایی که مصدم میشند و اکر گزارش کران صنحه حادثه بعد از چند روز سراغ مصدومین برند معلوم میشه مصدوم یعنی چی که به راحتی می نویسند تعدای مصدم شدند

    • مریم

      به نظره من کم خوابی دارند برای این که مسافر بیشتر ببرن پول بیشتری دران به خاطره یا راننده نیستند

    • بدون نام

      نظارت ضعیف مسبب ۷۰ درصد تصادفات جاده ای است.

    • بیرو

      بازم ااوبوس مگه چه خبره؟اقاماخودمون اتو بوس داریم بیشتر این اردوها که میرن .این کسایی که مسول اردو هستن بخاطر اینکه دوهزار کمتر بدن می رین سراغ این اتوبوس ولوها قدیمی یا اسکانیا خیلی قدیمی تا کرایه کمتر بدن اگه اتدبوس نو درجه یک بگیرن‌اب از اب تکون نمی خوره فقط طرف ازاین وسط چیزیی گیزش بیاد اینجوری می کنه اتوبوس قدیمی می گیره ایطور میشه؟یه نکته دیگه یا‌رارننده هم هماهنگ می کنه که کرایه اتوبوس دزجه یک از ش گرفته

    • م ب

      تقصیر جاده یا راننده یا وسایل نقلیه چه عمومی یا شخصی ...چه فرقی میکنه این وسط عزیزان مردمه که اسیب میبینند حتی راننده مقصر ایا بهتر نیست ببینیم چرا در کشورهای موفق تصادف ندارند راهکار انها چیست یه تحقیق مستند با گروه کارشناس انجام شه ومردم اگاه ی سلامت در رانندگی پیدا کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج