جاباما
۶۰۴۵۵۶
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

نقش یک شرور برای دیوید ساکوری

Fantastic Beasts and Where To Find Them ۲ «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲»، دیوید ساکوری (David Sakurai) را به جمع بازیگران خود در نقش فرد شرور اضافه کرده است.

سینما گیمفا:۲ Fantastic Beasts and Where To Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲»، دیوید ساکوری (David Sakurai) را به جمع بازیگران خود در نقش فرد شرور اضافه کرده است.
نقش یک شرور برای دیوید ساکوری

فیلم اول Fantastic Beasts and Where To Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» ادی ردمین (Eddie Redmayne) را در نقش جادوگر جوان نیوت اسکمندر قبل از این که از بازی کردن نقش جادوگر سیاه، گلرت گریندلوالد (Gellert Grindelwald) توسط جانی دپ (Johnny Depp) پرده برداری کند، معرفی کرد. این جادوگر بدکاره (که اکثر بخش فیلم را پشت نقاب پرسیال گرویز، مامور وزارت سحر و جادو، مخفی شده بود) در آخر فیلم شکست داده شد اما در دنباله‌ی فیلم آزاد خواهد شد و لشکری از طرفداران برای اجرای خواسته‌های خود خواهد ساخت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دنباله‌ی Fantastic Beasts and Where To Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» در حال حاضر در در انگلستان در حال فیلمبرداری است و بازیگرانی چون ادی ردمین (Eddie Redmayne)، جانی دپ (Johnny Depp)، دن افگلر (Dan Fogler) (جیکوب کوولاسکی) و کاترین واترسون (Katherine Waterson) (تینا گلدستین) در نقش قبلی‌اشان برخواهند گشت و همچنین چهره‌های جدیدی مانند جود لاو (Jude Law) در نقش آلبوس دامبلدور جوان حضور خواهند داشت.

با ادامه‌ی فیلمبرداری فیلم به نظر می‌رسد ارتش گریندلوالد جادوگر دیگری برای پیوستن به جنبشش پیدا کرده‌ است. Deadline گزارش می‌دهد که دیوید ساکوری (David Sakurai) به جمع بازیگران این دنباله‌ی بی‌نام در نقش کرال (Krall)، یکی از پیروان گریندلوالد، پیوسته است.

از آنجایی که سری Fantastic Beasts and Where To Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» مانند سری Harry Potter «هری پاتر» بر پایه‌ی کتاب نیست، طرفداران در مورد کرال (یا هر شخصیت جدیدی که جی کی رولینگ (J.K. Rowling) به عنوان نویسنده‌ی فیلمانه معرفی می‌کند) ندارند. Deadline کرال را دستیاری جاه‌طلب و اخمو تعریف می‌کند، که این را نشان می‌دهد که احتمالا از دستورات اربابش، گلرت گریندلوالد، سر پیچی خواهد کرد. این که وی از مجازات اجتناب ناپذیر این عمل زنده بیرون خواهد آمد یا نه، هنوز معلوم نیست.

هنوز چیزی از کرال نمی‌دانیم، اما دیوید ساکوری (David Sakurai) هنرپیشه، نویسنده و کارگردان موفقی است. این بازیگر ۳۸ ساله بیشتر کارش را در وطنش، دانمارک، تولید کرده است. مشهورترین کار او در آمریکای شمالی حضور در یک قسمت از سریال Iron Fist «مشت آهنی» در نقش داس (Scythe)، قاتلی که دوست دارد قبل از کشتن قربانی‌هایش با آن‌ها بازی کند، بود. این نقش، دیوید ساکوری (David Sakurai) را قادر ساخت تا چند تا از قابلیت‌های هنرهای رزمی خودش را استفاده کند (وی در چند سبک از جمله موی تای ماهر است). حضور بعدی او در فیلم Stoic «رواقی» در کنار آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) و کارل اوربان (Karl Urban) است.

حضور دیوید ساکوری (David Sakurai) در فیلم از الآن هم بازیگرانی گوناگون دارد عالی است و دیدن او در نقش یک جادوگر تاریک جالب خواهد بود. امیدوارانه فیلم از استعداد دیوید ساکوری (David Sakurai) استفاده خواهد کرد و به او اجازه خواهد داد تا مهارت‌های رزمی‌اش را به نمایش بگذارد. تلفیق هنرهای رزمی و جادو ترکیبی خواهد بود که تا به حال در هیچ یک از فیلم‌های دنیای جادوگری ندیده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج